Hulluna 69 asentoon
En tiedä mikä siinä viehättää.....kun suurin osa vielä skvirttailee tuossa asennossa. Voittaa panemisen 6-0 vaikka itsellä kunnon mela ja stondis.
Kommentit (20)
Minulla on vaimoni kanssa pituuseroa vajaa 10 senttiä, ja 69 onnistuu oikein hyvin. En aina laukea siinä, mutta jotakin ihan erityistä siinä on. Ajatuksena kiihottaa huomattavasti enemmän kuin paneminen. Käytännössä tiedän laukeavani naidessani useimmiten paljon nopeammin.
Oli vissiin mun eilinen kommentti niin hardcorea, että se sensuroitiin samantien. Kokeillaan uusiksi.
Aloittajalla ihan höpsistä-juttua.
Meillä nainen laukeaa ~85% todennäköisyydellä saadessaan suuseksiä. Se ~15%, jolloin ei laukea, on 69-asennossa. Sama homma itselläni, tosin hiukan erilaisilla prosenteilla. Empiirinen tutkimukseni kattaa myös muita naisia vuosien varrelta, ainoastaan 1 nainen on lauennut kyseisessä asennossa. Tosin sekin kerta oli vain kyseinen asento, nainen ei koskenut suullaan tai käsillään penikseen silloin.
Se on nähkääs silleen, että ihmisen on hankala keskittyä saamaan nautintoa samaan aikaan kun yrittää antaa nautintoa. Keho yrittää koko ajan aistia vastapelurin reaktioita, jolloin oman mielihyvän huomioiminen jää väistämättä taka-alalle.
Itse nautin ja pidän kovasti 69 asennosta, jokin hyvin kiihottava asia siinä kuitenkin on.
Mutta tehkääpä koe; ota ämpäri ja kävele veden äärelle. Lappaa oikealla kädellä vettä ämpäriin ja vasemmalla ämpäristä pois. Kyllähän siinä työtä riittää mutta homma ei oikein etene mihinkään kun toinen puoli ottaa ja toinen antaa. Sitten kokeile kaksin käsin täyttää ämpäriä; kas, se tulee täyteen ja hetken päästä yli laitojen.
Kannattaa siis keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, niin kiihottavaa kuin se onkin maata 69:ssä 😉
Ona rakas mieheni antaa minulle suu hoitoa vain ja ainoastaan 69. Muuten en sitä saa.hänelle annan kyllä usein ja mieluusti suu hoitoa mutta jos en suostu 69 jään ilman.no jaa...enpä siitä kyllä tosiaan mitään oikein saa kun keskityn mieheeni.ja hän kyllä tuossa 69 laukeaa aina ja siihen se seksi sitten loppukin Simo kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ona rakas mieheni antaa minulle suu hoitoa vain ja ainoastaan 69. Muuten en sitä saa.hänelle annan kyllä usein ja mieluusti suu hoitoa mutta jos en suostu 69 jään ilman.no jaa...enpä siitä kyllä tosiaan mitään oikein saa kun keskityn mieheeni.ja hän kyllä tuossa 69 laukeaa aina ja siihen se seksi sitten loppukin Simo kertaa.
No mikset sano sille suoraan että kuules nyt juippi, jos minä kerran otan sinulta suihin niin vuoroin vieraissa, eli tänne nyt sitä suuseksiä hitto vie, ja ihan kunnolla kans eikä missään 69:ssä! Ei kai se voi niin olla että kaikki tehdään miehesi ehdoilla, vaikka miten 'rakas' olisikin.
Kyllä se suuseksi ainakin minun mielestäni toimii molempien osapuolten kannalta sata kertaa paremmin niin että ensin toinen ja sitten toinen, siinä kumpikin saa keskittyä 100% omaan rooliinsa.
Vaimoni lemppari on kun kimpassa toinen suutelee rintoja ja toinen nuolee klitorista.
Ei kestä kauan kun hän haluaa toisen sisään ja toinen jatkaa nuolemista.
Joo ei ole niin hieno asento, kuin joskus ysärillä ajatteli.
Paitsi yksi variaatio siitä on kyllä kiihottava, eli pystyasennossa siten, että naisen etureidet ovat olkapäilläsi ja nainen ottaa suihin pää alaspäin. Tossa saa myös kielen taakse tarpeeksi voimaa, kun kädet on toisen ympärillä ja voit ohjailla myös naisen vartaloa paremmin kuin sängyssä. Rajoitteena toki aika, eli nainen ei voi määräänsä kauempaa olla siinä, ettei tuntisi oloaan epämukavaksi
Ei kyllä valitettavasti onnistu nykyisen kanssa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset sano sille suoraan että kuules nyt juippi, jos minä kerran otan sinulta suihin niin vuoroin vieraissa, eli tänne nyt sitä suuseksiä hitto vie, ja ihan kunnolla kans eikä missään 69:ssä! Ei kai se voi niin olla että kaikki tehdään miehesi ehdoilla, vaikka miten 'rakas' olisikin.
Kyllä se suuseksi ainakin minun mielestäni toimii molempien osapuolten kannalta sata kertaa paremmin niin että ensin toinen ja sitten toinen, siinä kumpikin saa keskittyä 100% omaan rooliinsa.
Kiitos mutta en kyllä viitsi lähemmäs 50 miestä mennä sanomaan juipiksi.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä tarkoitin vitsinä. (Viiskymppinen mies olen tässä itsekin.) Pointtini olikin se mitä sanot, ei niinkään se miten sen muotoilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä tarkoitin vitsinä. (Viiskymppinen mies olen tässä itsekin.) Pointtini olikin se mitä sanot, ei niinkään se miten sen muotoilet.
Arvasin kyllä,mutta ihanaa kun kerrankin sain hyvät naurut tilanteesta joka ei muuten niin naurata.olenhan minä yrittänyt asiasta puhua mutta kyllä se toistaiseksi on kuulunut kuuroille korville.. ehkäpä vielä joku päivä.
Meillä harrastetaan suuseksiä lähes pelkästään tässä asennossa. Aluksi yhtäaikaa mutta sitten keskitytään naisen orgasmiin. Eihän sitä pakko ole yhtä aikaa koko ajan tehdä. Helppo asento miehen niskalle kun ei tarvitse kyyristellä
69 on ihan paras. Kiihottava ja mahtavaa juuri se kun molemmissa päissä tapahtuu. Pidän nuolemisesta ja tietysti siitä että kädetetääm tai saan suikkaria. Vaimoni joskus sormeilee peppua samalla ja minä hänen. Tosin itse vielä nuolenkin tuon lisäksi. Vaimoni harvemmin innostuu suuseksiin antavana tai sen enempää saavana joten harvinaista herkkua. Saahan sitä oikein kunnon suikkarin joskus ja silloin tekeekin kunnolla kun siihen alkaa. Kuusysiä sitten vielä harvemmin.
Kyllä meillä kumpikin on lauennut 69:ssä. Tosin sitä on meillä aika harvoin, ja jos sitä on, niin useimmiten kumpikaan ei laukea siinä. Mutta en missään tapauksessa lähtisi väittämään, että se on mahdotonta.
69 paras pituuseromme alle 10cm ja laukeemme aina molemmat
Kumpi mieluummin on päällä? Uuh,kunpa sais! N32
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mieluummin on päällä? Uuh,kunpa sais! N32
Nainen päällä, saa painaa hävyn miehen kieltä ja huulia vasten ja itse kontrolloitua miten syvälle ottaa kalua. Samalla mies voi hyväillä helpommin naista, ohjaa hiuksista naisen päätä joka kiihottaa molempia, hyväillä rintoja, pepaa jne.
Berliininseksimessuilla ko asennossa nuolin nussittuja naisten pilluja.En siis kenenkän äijän spermoja, mutta kylläkin perusteeellisesti nussittuja sellaisia.Olin selinmakuulla päälavalla, ja avovaimon iohjasi naisia vuoronperään nuoltaviksi. Sormettamista, kielettämistä ja nuolemista.Pari supparia jne. Eli ei sinällään puhdas 69 asento sillä en antanut kenenkään imuttaa minua.Tämä johtui ettei seissyt kun olin heittänyt kaksi kertaa lastin tunnin sisään, ja kondomin käyttö ois ollut mahdotonta. Sekin sivuseikka kun itse nuolin, ja välillä etenkin nuorempien naisten kohdalla ns kieletyskumikalvon käyttö unohtui.
huono asento. ei pysty keskittymään. :D
Akka niin lihava että meinaan kuolla alle
Nainen päällä ja orkku yhtä aikaa. 👍🏻
Ajatuksena ihan kiva, mutta ainakaan meillä ei käytännössä kovin hyvin onnistu kun vaimo on aika paljon minua lyhyempi, ei oikein geometriat osu kohdalleen. Ja lisäksi, meidän molempien mielestä on vaikea keskittyä antamaan ja saamaan suuhoitoa samanaikaisesti, mieluummin otetaan ne erikseen.