Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero ja mies haluaa pysyä lapseni elämässä

Vierailija
05.02.2019 |

Onko kenelläkään kokemusta? Mies ollut meidän elämässä 9vuotta ja tutustunut lapseeni taaperona. Pitänyt lastani kuin omaansa. Lapsen biologinen isä kuollut.
En tietenkään halua estää entistä ja lastani näkemästä,mutta pelkään että tilanne muuttuu,kun löytää toisen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢

Vierailija
2/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla noita on pilvin pimein netti treffeillä. Siis miehiä, jotka maksavat elatustukea ja tapaavat entisen kumppanin lapsia. Eivät siis miehen biologisia lapsia. Ihan normaalia ja nykypäivää. Mikä tuossa on ihmeellistä..? Olisit iloinen, että lapsellasi on välittäviä aikuisia ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin juttuihin on varauduttava ennalta, jo ennen kuin pariutuu uudelleen kun lapsi on jo kuvioissa.

Vierailija
4/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit siis ehkäistä mahdollisen pettymyksen tulevaisuudessa tuottamalla sen jo nyt?

Vierailija
5/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai annan lapsen ja entisen nähdä toisin,niin paljon kun haluavat. Tilanne on itselleni outo ja pelottava .-ap

Vierailija
6/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia*

Silloin kuin lapsen isä jätti minut,niin ei halunnut nähdä lastaan ollenkaan,eikä lapsen isän sukukaan pitänyt/pidä yhteyttä .ap

Vierailija
7/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen entinen äitipuoli. Olisin halunnut pysyä jollain lailla tyttöjen elämässä, ex ei tykännyt. Ei väliä vaikka on ollut uusia naisia, enhän minä heitä enkä eksää halunnutkaan tavata.

Jos on ollut 9 v lapsen elämässä, niin voisitko ajatella häntä vähän kuin varasetänä tai varakummisetänä? Voisivat vaikka käydä kalassa yhdessä tai jotain. Minusta olisi hienoa.

Vierailija
8/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tottakai annan lapsen ja entisen nähdä toisin,niin paljon kun haluavat. Tilanne on itselleni outo ja pelottava .-ap

Miksi ihmeessä tämä olisi pelottava tilanne? Tarkoitatko ettet luota mieheen? Silloin ehdottomasti ei pidäkään. Vain normaali tervepäinen, raitis ja luotettava mies saisi tavata minun lastani. Muille usutan vaikka poliisit perään.

Vierailija
9/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle jotenkin outoa, että aikuiset välittävät lapsista ja pitävät heistä huolta? Ole kiitollinen lapsesi puolesta.

Menetin isäni lapsena. Kiva jos olisi ollut joku isän korvikkeena. Olisin säästynyt monesta pahasta. Lapsi tarvitsee isän.

T. Nainen

Vierailija
11/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä ruikuttajia jotka pelaavat valtapelejään lasten kustannuksella. Enkä hyväksy sitä.

Vierailija
12/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta lapsen oikea isä on kuollut ja tuo miehesi ollut  lapsesi elämässä ihan pienestä asti, niin käytännössähän mies on lapselle isä. Eli itse näkisin niin, että yhteys jatkuu samalla tavalla kuin jos kyseessä olisi biologinen isä.

Vierailija
13/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle jotenkin outoa, että aikuiset välittävät lapsista ja pitävät heistä huolta? Ole kiitollinen lapsesi puolesta.

Menetin isäni lapsena. Kiva jos olisi ollut joku isän korvikkeena. Olisin säästynyt monesta pahasta. Lapsi tarvitsee isän.

T. Nainen

Ymmärrän ja olen kiitollinen,jos entinen pysyy lapseni elämässä. Oma isäni häipyi kun olin 7v ja sen jälkeen kuulin siitä 25vuotiaana.

Miten vain mitä jos.. en oikeastaan tiedä. :(

Vierailija
14/14 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Ymmärrän ja olen kiitollinen,jos entinen pysyy lapseni elämässä. Oma isäni häipyi kun olin 7v ja sen jälkeen kuulin siitä 25vuotiaana.

Miten vain mitä jos.. en oikeastaan tiedä. :(

Pelkäät lapsesi joutuvan käymään saman pesukoneen läpi? Nyt voisi olla hyvä aika käydä läpi omia hylätyksi tulemisen tunteita läpi, jotta pelon kanssa on helpompi elää ja se haittaa lasta(nne) mahdollisimman vähän.