Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjettömiä palkkoja joulupukeilla - oikea hinta on 5 €/käynti

Vierailija
05.02.2019 |

Tilasin jouluna joulupukin kotiimme ja olin saada sydärin!!! Pyydetään jopa 50 € käynnistä!! Aivan naurettavaa!!! Oikea hinta on 5 €, se kattaa kyllä bensan, TURHA VÄITTÄÄ MUUTA!!

Toista kertaa minua EI HUIJATA!!
Äiti, Suvela

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukkina käynyt itsekin kirjoitti:

Lähtisitkö itse tuolla palkalla jouluaattona tuntemattomille (=ei kavereille/sukulaisille) töihin? Pitäis kattaa bensat, korvata se oma menetetty aika omien läheisten kanssa ja sit se vaivanpalkka. Joku saattaa maksaa verojakin yms. Jos pukilla on kunnon tamineet, niin on niistäkin enemmän kuin 5 euroa maksettu. Palkkaa sitten naapurin teini käymään pukkina.

Oletko kuullut JOULUN HENGESTÄ??!?? Onko OTTAMINEN joulun henkeä?? EI OLE. Vaan ANTAMINEN!!

ap

Niin sinulla on sitten yksinoikeus olla antamatta (pukin ansaitsemaa palkkaa) ja ainoastaan ottaa (häneltä aikaa). Katso peiliin ja puhu sille.

SIIS MITÄ???!?? olet sitä mieltä, että joulupukki SAA RIISTÄÄ KÖYHÄLTÄ PERHEELTÄ??? 50 eurolla saamme paljon palvilihaa ja makkaraa pöytään!!! Miksi meidän pitäisi olla nälissämme vain siksi että JOULUPUKKI KÄVÄISEE luonamme???1??

ap

Vierailija
22/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö itse tuolla palkalla jouluaattona tuntemattomille (=ei kavereille/sukulaisille) töihin? Pitäis kattaa bensat, korvata se oma menetetty aika omien läheisten kanssa ja sit se vaivanpalkka. Joku saattaa maksaa verojakin yms. Jos pukilla on kunnon tamineet, niin on niistäkin enemmän kuin 5 euroa maksettu. Palkkaa sitten naapurin teini käymään pukkina.

Oletko kuullut JOULUN HENGESTÄ??!?? Onko OTTAMINEN joulun henkeä?? EI OLE. Vaan ANTAMINEN!!

ap

Niin sinulla on sitten yksinoikeus olla antamatta (pukin ansaitsemaa palkkaa) ja ainoastaan ottaa (häneltä aikaa). Katso peiliin ja puhu sille.

SIIS MITÄ???!?? olet sitä mieltä, että joulupukki SAA RIISTÄÄ KÖYHÄLTÄ PERHEELTÄ??? 50 eurolla saamme paljon palvilihaa ja makkaraa pöytään!!! Miksi meidän pitäisi olla nälissämme vain siksi että JOULUPUKKI KÄVÄISEE luonamme???1??

ap

Pyydä Perttiä lähiöbaarista, hän tulee varmaan 5e hinnalla. Sillä saa tuopin tai parhaimmillaan kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pyydä Perttiä lähiöbaarista, hän tulee varmaan 5e hinnalla. Sillä saa tuopin tai parhaimmillaan kaksi.

Pertille kelpaa myös toinen maksutapa, Se että pukki tulee vain kerran vuodessa on myytti.

Vierailija
24/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyikö ap vai käskikö äiti syömään

Vierailija
25/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No anna pukille kunnolla palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi