Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjettömiä palkkoja joulupukeilla - oikea hinta on 5 €/käynti

Vierailija
05.02.2019 |

Tilasin jouluna joulupukin kotiimme ja olin saada sydärin!!! Pyydetään jopa 50 € käynnistä!! Aivan naurettavaa!!! Oikea hinta on 5 €, se kattaa kyllä bensan, TURHA VÄITTÄÄ MUUTA!!

Toista kertaa minua EI HUIJATA!!
Äiti, Suvela

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää maksaa auton vuokra, polttoaine ja varusteet. Olisi kiva jos käteen jäisi muutakin kuin velkaa.

Vierailija
2/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, tolla teemalla eduskuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää maksaa auton vuokra, polttoaine ja varusteet. Olisi kiva jos käteen jäisi muutakin kuin velkaa.

Aijjaa... mihin on hävinnyt SYDÄMMEN SIVISTYS?? Rahaa vain joulupukkikin ahnehtii. HÄPEÄISIT!!

ap

4/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei alle 300e kerta nosta takapuoltaa ylös penkistä pukkeillakseen. Mies tekee päivätyönsä esittävientaiteiden parissa. Jotain pitää jäädä käteen verojen jälkeen

Vierailija
5/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere, mitäs keharille kuuluu? Menetit viimesen järjenhitusesikin?

Vierailija
6/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kysyntä ja tarjonta. Jos ei kelpaa pyydetyllä hinnalla niin ole ilman sitten.

Vierailija
7/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Äiti Suvelasta,

ehkä joskus opit, että bensat tuo voi kattaa, mutta aika jonka pukki joutuu viettämään räkänokkasi (ja sinun) kanssasi on arvokasta. Sitä ei saa koskaan takaisin, se meni.

Tämä viestisi osoittaa että 50€ on liian vähän mikäli joutuisin itse käyttämään 10 minuuttia kanssasi, miksi siis pukin pitäisi tehdä se halvemmalla?

Vierailija
8/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tere, mitäs keharille kuuluu? Menetit viimesen järjenhitusesikin?

Kehonrakentajilla älykkyys jostain syystä on keskimääräistä heikompi.

Vierailija
9/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äsken olin saanut kolme ylänuolta mutta sitten yksi niistä oli muuttunut alanuoleksi????? Ovatko ihmiset HULLUJA!???

ap

Vierailija
10/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö itse tuolla palkalla jouluaattona tuntemattomille (=ei kavereille/sukulaisille) töihin? Pitäis kattaa bensat, korvata se oma menetetty aika omien läheisten kanssa ja sit se vaivanpalkka. Joku saattaa maksaa verojakin yms. Jos pukilla on kunnon tamineet, niin on niistäkin enemmän kuin 5 euroa maksettu. Palkkaa sitten naapurin teini käymään pukkina.

Vierailija
11/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siitä pitää vielä maksaa verot ja ilmoittaa kelaan.

Vierailija
12/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkina käynyt itsekin kirjoitti:

Lähtisitkö itse tuolla palkalla jouluaattona tuntemattomille (=ei kavereille/sukulaisille) töihin? Pitäis kattaa bensat, korvata se oma menetetty aika omien läheisten kanssa ja sit se vaivanpalkka. Joku saattaa maksaa verojakin yms. Jos pukilla on kunnon tamineet, niin on niistäkin enemmän kuin 5 euroa maksettu. Palkkaa sitten naapurin teini käymään pukkina.

Oletko kuullut JOULUN HENGESTÄ??!?? Onko OTTAMINEN joulun henkeä?? EI OLE. Vaan ANTAMINEN!!

ap

Vierailija
13/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut JOULUN HENGESTÄ??!?? Onko OTTAMINEN joulun henkeä?? EI OLE. Vaan ANTAMINEN!!

ap

Pukki antaa vaimolle ilmaiseksi kun isukki on poissa.

Vierailija
14/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Mies ei alle 300e kerta nosta takapuoltaa ylös penkistä pukkeillakseen. Mies tekee päivätyönsä esittävientaiteiden parissa. Jotain pitää jäädä käteen verojen jälkeen

Moikka! Onko sulla skitsofrenia tai joku muu mt-häiriö, kun vaihdat nimimerkkiä ja taustojesi yksityiskohtia jatkuvasti? Vai haluatko vain "blogeillesi" lisää lukijoita? Vaatiiko se aina uuden perustamisen ja kirjoitrajapersoonan vaihtoa?

Vierailija
15/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on oikea, jos suostuit maksamaan sen. Joku juoppo pukki olisi varmaan löytynyt halvemmalla.

Vierailija
16/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko päivän mielisairain avaus tai läpinäkyvin provo. Raja on usein häilyvä.

Vierailija
17/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin sinulla on sitten yksinoikeus olla antamatta (pukin ansaitsemaa palkkaa) ja ainoastaan ottaa (häneltä aikaa). Katso peiliin ja puhu sille.

Vierailija
18/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

no ANNA SILLE PUKILLE RAHAA

pesää se saa muualta

Vierailija
19/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko päivän mielisairain avaus tai läpinäkyvin provo. Raja on usein häilyvä.

provohan tämä on, viihdyttävä tosin.

Vai luuletko että mamma on ollut suljetulla osastolla reilun kuukauden ja nyt kertoo joulustaan?

hetkonen... Marjaana? Oletko se sinä?

Vierailija
20/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvela on Espoon huonoin kaupunginosa enkä yhtään ihmettele miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi