Mari ja Jontte Valosaari eroavat
Niin se vaan tuli tämäkin liitto päätökseensä. Aina vaikuttivat mielestäni onnellisilta, mikä lie ollut syynä.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, oliko Marilla jotain omituisia pakkomielteitä? Treenaamisen lisäksi? Ja liekö vaikuttanut liian kurinalainen fitness-elämä tuon suolistosairaudenkin puhkeamiseen.
No ei tuo "fitness" -elämä varmaan elimistölle hyvää tee. Ruuan kanssa leikitään ja kaikenmaailman lieveilmiöt. Mariahan valmensi siskonsa Tiina Kasvi joka jäi kiinni dopingista ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä on englanninkielisiä sivustoja joissa kerrotaan miten ibs saadaan korjattua ja kuinka usein tehdään liian radikaaleja toimenpoteitä...
Silarit saa osan ihmisistä todella sairaaksi.Marilla ei ole ibs vaan ibd. Aivan eri asioita.
En minä hänestä kirjoittanutkaan. Ihan ot (off topic) tuli mieleen kun joku puhui suolistosairaudesta.
Jos olisin hänestä kirjoittanut, olisin maininnut nimeltä.
Maria tuntematta ainoa mitä voin hänestä sanoa on näin:
Mari vaikuttaa ihanan valovoimaiselta hymyilevältä ihmiseltä. Toivon tuolle tuntemattomalle naiselle, joka varmasti monen roolimalli, kaikkea hyvää elämäänsä ja toivottavasti asiat selviää parhain päin tästä eteenpäin. Avioero ei koskaan ole helppo ratkaisu. jne.
Minä en kyllä ajatellut, että Jontte lähti läiskiin, koska vaimokkeen hehku sammui. Marihan on sairastanut vuosia, ja olemus niin henkisesti kuun fyysisestikin on muuttunut ilottomaksi. Minusta Jontte on päinvastoin jaksanut ihan kunnon puolison tavoin tukea ja olla läsnä vaimonsa koettelemuksissa, mutta kai se raja tulee jossain vastaan? Kun ei rouva ala parantua, vaan muuttuu päivä päivältä harmaammaksi ja konemaisemmaksi robotiksi. Ei kai nyt toisen tarvi sijaiskärsimään loppuelämänsä vain, jotta muut ihmiset eivät sikamaisena sairaan vaimonsa hylkääjänä. Mari ei näytä saavan suolistoaan kuriin (tai lääkärinsä eivät saa), joten eihän se hyvää tee hänen mielelleen. Niin leveästi kuin ig:ssä hymyileekin...
Toinen seikka on tietyst se, että perhe-elämän vakiintuessa sen loputon tylsyys saattaa alkaa kyrsiä yhtä sun toista. Saattaa myös aiheuttaa ylitsepääsemättömiä kupruja parisuhteeseen. Suolistosairauden lisäksi kun ei seksi maita ja kirkuvat kakarat imee kaiken energian, niin noidankehä on sitte siinä..
Nyt sentään myöntää selvittävänsä vaikeita sikoja varvaskynsihuollosss tuo Mari. Auttaa varmaan jaksamaan, kun varpaankynnet hehkuu punaa
tekee videoita hevosista ja lapsia kuvaa välillä,
Vierailija kirjoitti:
tekee videoita hevosista ja lapsia kuvaa välillä,
On silti iloton robotti.
Tosi teennäisen oloinen tuo Mari. Hampaat esillä mutta silmät ei hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Ai maatiloja kutsutaan Suomessa nykyisin rancheiksi? Kaikkea sitä kuulee kun tarpeeksi kauan elää.
Ranch tarkoittaa karjatilaa ja farm viljelytilaa.
Mari Valosaari - the Ranchin EX-rouva ?
Vierailija kirjoitti:
Tässä jälleen malliesimerkki yksinkertaisen ihmisen kommentoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin? Ihan samaa olen ajatellut. Ja ilmeisesti tottakin , masentunut ollut ja hymyä on vaan pitänyt repiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin? Ihan samaa olen ajatellut. Ja ilmeisesti tottakin , masentunut ollut ja hymyä on vaan pitänyt repiä.
Sen jälkeen kun lataatte tänne omat naamat "teennäisyys" arviointiin, voidaan keskustella lisää. Typerää puskista huudella kuinka joku on teennäisen näköinen. Sinä itse saatat olla teennäisemmän näköinen.
Mikä lie olleekin, se ei muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan tuli tämäkin liitto päätökseensä. Aina vaikuttivat mielestäni onnellisilta, mikä lie ollut syynä.
Ketäs nää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun lataatte tänne omat naamat "teennäisyys" arviointiin, voidaan keskustella lisää. Typerää puskista huudella kuinka joku on teennäisen näköinen. Sinä itse saatat olla teennäisemmän näköinen.
Reps ja kops ;) . Varmaan olisikin jos väkisin hymyä vääntäisin.
Epäilen että tässä nyt on Siepit ja Salmiset tehty. Ensin makeillaan ja sitten hutkitaan.
Mari on Martina A:n kaveri--kertonee muijasta jotain. Olivat just yhdessä Amsterdamissa bilettämässä ja kesällä sekoilivat päissään jossain junttifestatereiden juontokeikalla..
Mulle kyllä kelpaa mies, joka on ihan tavallisessa työssä, rakentaa itselleen taloa ja viihtyy lastensa kanssa. Jackpot! Kun ei Marille tämä riittänyt.
Veikkaan syyksi seksielämän näivettymistä.