Miehen puhelimesta löytynyt kuva
Löysin miehen puhelimesta kuvan rintaliiveistä. Löytyi tavallaan vahingossa kun käytimme eilen yhdessä hänen puhelintaan. Kuva oli otettu perjantaina, jolloin mies ei ollut tavoitettavissa koko päivänä. Väitti ostaneensa liivit minulle mutta se ei ole todellakaan hänen tapaistaan. Emme siis asu yhdessä. Jos kyse nyt on toisen naisen liiveistä, mitä tietenkin epäilen niin miksi vitussa mies olisi ottanut kuvan niistä? En keksi mitään järkevää selitystä tälle, joten auttakaa pliis selittämään mistä on kyse!
Kommentit (55)
Näyttikö ne uusilta? Oliko niissä hintalappua kiinni?
Huonolta vaikuttaa...
Yleensä pettäjien kanssa alkaa aina tulla ilmi kaikenlaisia pieniä epäloogisuuksia, joita ei vain rehellisellä ihmisellä ole.
Omalla ex miehelläni oli varatusta kollegastaan kuva. Nainen oli ottanut selfien solariumissa rinnoista alaspäin ja ihan olivat vain ystäviä... Juu juu.
Valokuva ei kerro mitään koosta. Se kokomerkintälappu vain kertoo.
Tosi p*ska selitys mieheltä, niinku tosi huono.
Ja tuo suuttuminen paljasti jo koko jutun. Syylliset suuttuu.
Syyttömät lähinnä naurais silmät suurina ja kaivais ne rintsikat heti esille sulle, että siinä ole hyvä
Mä en käytä rintsikoita. Mutta jos löydät miehesi puhelimesta videon, jossa pitkähiuksinen nainen ottaa häneltä suihin lähikuvassa ja istuu hänen heppiinsä, niin se olen minä!
Vaikka pettämiseltä vaikuttaa niin en todellakaan ymmärrä miksi liivit on pitänyt kuvata?
Saanko muuten mitenkään poistettuja puhelu ja viestitietoja näkyville hänen puhelimessaan?
Ap
Ei kukaan mies liivejä kuvaakaan, nainen sen on lähettänyt, niin kuin ed. sivulla selitin.
Voi olla myös, että ko nainen on otse ottanut kuvan ja toivonut sun löytävän ne. Hulluja maailmaan mahtuu.
kenen päällä liivit olivat kuvaushetkellä?
Eroaisin jo siksi että äijä mysteerikatoilee riitojen päätteeksi.
Kyllä se mies on sitten tarkasti vahdittava ja kiinnipidettävä. Miten yleensä uskallatte ollenkaan päästää valloittamaanne (?) miestä edes ulkotiloihin? Aateltaa, jos joku vaikka vie sen. Sitten ei ole statuselementtiä eli miestä. Onko mitään säälittävämpää kuin miehessä roikkuva, kyyläävä nainen. No ei ole, maailman nolointa ja typerintä on ketään vahtia ja mustasukkaisesti kytätä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin jo siksi että äijä mysteerikatoilee riitojen päätteeksi.
Totta.
Aina kun mies on ns. kadonnut niin olen hänelle sanonut ettei näin voi jatkua, mutta sitten lupaa muuttaa käytöksensä ja minä kiltteyttäni otan hänet takaisin. Ja usko pois, kuinka tyhmäksi ja hyväuskoiseksi tunnen itseni taas.
Ap
Reaktio paljastaa pettäjän, ei liivikuva. Pettäjän tyypillinen reaktio on syyttää petettyä vainoharhaiseksi ja sen jälkeen mukasuuttuneena häippästä sen toisen luo. Sen takia petetylle pettäjän käytös on epäloogista ja absurdia, sitä menee mukaan siihen pettäjän reagointiin (aivan niin kuin ne haluaa).
Kannattaa kirjata ylös juuri vaan ne faktat: miehelläni on kuva naisten rintsikoista, näin kuvan vahingossa. Mies kertoo selityksen, jossa ei ole logiikkaa. Missä ei ole logiikkaa? Hätävalheessa ei ole logiikkaa. Mies tajuaa valheensa epäloogisuuden, miten reagoi? Suuttumalla. Jos kyseessä ei ole valhe, miksi mies suuttuu epäilevälle naiselle? Miksi mies lähtee pariksi päiväksi pakoon tekosyyllä "en jaksa riidellä"? Mistä riita johtuu? Hänen valehtelustaan ja siitä, että ei vaivaudu kunnioittamaan kumppaniaan sen vertaa, että selittäisi.
Miehesi on selvä pettäjä, kaikki ruksit ruutuun.
Ja vielä; itse lähetän vastaavia kuvia kysyäkseni mielipidettä mieheltä, että millaiset liivit ostan/olen ostanut. Salarakas on lähettänyt sellaisen kuvan sinun miehellesi.
Kumpiko on pahempi, miehen puhelimesta löytynyt kuva rintaliiveistä vai vaimon puhelimesta löytyneet flirtti- ja känniviestit pomoltaan?
Eipä tuo jälkimmäinenkään paljoa ilahduttanut.
Mutta miksi vitussa pettää? Ei halua erota mutta näköjään on joku hoito sitten jossain.
Mä en ymmärrä tätä pettämiskuviota sitten ollenkaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies on sitten tarkasti vahdittava ja kiinnipidettävä. Miten yleensä uskallatte ollenkaan päästää valloittamaanne (?) miestä edes ulkotiloihin? Aateltaa, jos joku vaikka vie sen. Sitten ei ole statuselementtiä eli miestä. Onko mitään säälittävämpää kuin miehessä roikkuva, kyyläävä nainen. No ei ole, maailman nolointa ja typerintä on ketään vahtia ja mustasukkaisesti kytätä 24/7.
Tämä. Kun todistusaineisto on näinkin kattavasti esitelty, äijälle vaan potku perse&eseen ja itse uutta hakemaan. Ei kato tartte kyttäillä ja vahtia.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma löytää vahingossa puhelimesta/tietokoneelta/taskusta epäilyttävän asian x.
Keksikää joskus jotain uutta.
Mun mielestä nämä pettävät äijät voisivat taas käyttää enemmän tuota yksitoikkoista mielikuvitustaan.
Petetty? kirjoitti:
Mutta miksi vitussa pettää? Ei halua erota mutta näköjään on joku hoito sitten jossain.
Mä en ymmärrä tätä pettämiskuviota sitten ollenkaan...
Ap
Niin, miksi Roopella piti olla miss Suomi, bb-muija, kaksi työkaveria, se tummaverikkö sieltä seiskasta ja ja ja.....
Ihan selvä tapaus eli sata varmasti on pettäny sua. Jätä se, ei ole sen väärti yrittää tuollaisen valehtelijan kanssa enää.
Seuraava!