Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut pieleen menneellä treffillä ja sinua on vastapuolessa jokin asia naurattanut?

Vierailija
05.02.2019 |

Oliko hankala peitellä naurua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Päädyin treffeille kunnon mansplainaajan kanssa. Oli vaikeaa olla repeilemättä ääneen kun tyyppi korjasi mun faktatietoa, jonka tiesin 100% oikeaksi (tyyliin hän väitti että Aasia on maa). 

Ilmoitin pääruuan aikana (oli 3 ruokalajin treffit) että en usko tässä vaiheessa iltaa että tulee toisia treffejä. 

Kyllä se silti kiltisti maksoi koko illallisen ja heitti vielä kotiinkin (en kutsunut sisälle). :) 

Vierailija
2/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sellainen koominen treffikumppani, lähinnä hirmuisen jännityksen takia. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Joo. Päädyin treffeille kunnon mansplainaajan kanssa. Oli vaikeaa olla repeilemättä ääneen kun tyyppi korjasi mun faktatietoa, jonka tiesin 100% oikeaksi (tyyliin hän väitti että Aasia on maa). 

Ilmoitin pääruuan aikana (oli 3 ruokalajin treffit) että en usko tässä vaiheessa iltaa että tulee toisia treffejä. 

Kyllä se silti kiltisti maksoi koko illallisen ja heitti vielä kotiinkin (en kutsunut sisälle). :) 

Juu niin väitti. Porvoossako söitte?

Vierailija
4/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

"Tyyliin väitti", mutta mitä ne 100% faktat oli?

Vierailija
5/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/12 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

"Tyyliin väitti", mutta mitä ne 100% faktat oli?

No tästä nyt on puolisen vuotta aikaa, että en muista. Mitä väliä sillä on tämän mun tarinan kannalta? Olisi myös voinut väittää että maa on litteä, pointti oli että kyseessä oli ihan selkeä yleistiedollinen fakta, jonka kaikkien pitäisi tietää. Ja tilanteesta teki koomisen miehen setämäinen asenne, kun hän ilmoitti että asia ei ole niin kuin väitän. 

Miksi muuten alapeukut? 

Vierailija
7/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa?

Vierailija
8/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli trimmattu parta, joka näytti pillulta. En vaan voinut jatkaa tapailua.

Vierailija
9/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kelpaa vain kolme kertaa viikossa kun on kyse kuhan tai lahnan valmistus.

Vierailija
10/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli trimmattu parta, joka näytti pillulta. En vaan voinut jatkaa tapailua.

Mitä, miten se näytti pillulta?? Joku lovi vai? :D 

Vierailija
11/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oli niin pieni, etten pystynyt pidättämään naurua 🤣🤣. Siis oikeasti mini. 

Vierailija
12/12 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko se pieleen menneeksi treffiksi, kun mies lähti keksen treffien kotiin, kun olin suuri pettymys hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan