Millainen on vaimo, joka syyttää miehen sivusuhteesta toista naista
Minun tuntemani vaimo on lihava, päällepäsmäri, joka päättää meidän perheen kaikista asioista yksin kysymättä minun mielipidettä. Kauhea diktaattori, jonka olemus muuttuu kiltiksi , kun muita ihmisiä paikalla. Uhkailee, manipuloi, kiristää. Seksiä ei halunnut koskaan, kunnes jäin kiinni sivusuhteesta. Olisin halunnut päättää avioliittomme, mutta lasten takia pitää kuulemma olla yhdessä. Tai...
Kommentit (8)
Jonkunlainen pölvästi varmaan. Luulisi että olisi juurikin sille miehelleen vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemani vaimo on lihava, päällepäsmäri, joka päättää meidän perheen kaikista asioista yksin kysymättä minun mielipidettä. Kauhea diktaattori, jonka olemus muuttuu kiltiksi , kun muita ihmisiä paikalla. Uhkailee, manipuloi, kiristää. Seksiä ei halunnut koskaan, kunnes jäin kiinni sivusuhteesta. Olisin halunnut päättää avioliittomme, mutta lasten takia pitää kuulemma olla yhdessä. Tai...
Tai mitä? Mikä velvollisuus sinulla on jäädä hänen orjakseen? Senkus päätät liiton. Sovit tapaamiset lapsista. Vai uhkaako että et saa tavata lapsia?
Ps. Yleensä narsisti ei näe vikaa itsessään, vaan aina niissä toisissa.
Älä jaksa provoilla, näitä on ollut eri sanakääntein parin päivän sisällä, sivusuhteita ja pettämisiä. Hoida nyt oma pääsi kuntoon ja muu siinä sivussa. Samaa virttä ei kannata jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa provoilla, näitä on ollut eri sanakääntein parin päivän sisällä, sivusuhteita ja pettämisiä. Hoida nyt oma pääsi kuntoon ja muu siinä sivussa. Samaa virttä ei kannata jankuttaa.
Siitä se idea sitten lähti
Seksitön, hapahkon näköinen ja hajuinen, ohuttukkainen, luomukarvainen, kuukuppinen, haluaa tehdä JOTAIN yhdessä perheenä. Hermostuu, jos mies lataa tiskikoneeseen kipot väärään järjestykseen: "Näistä Muumi- mukeista irtoaa saatana korvat, jos ne laittaa näin päin eksäpaavotajuunytmäenkestäenää!" Ja "Näyttääkö mun peffa isolta tässä huvilateltassa?" (näyttää isolta jopa Messukeskuksessa).
Vierailija kirjoitti:
Seksitön, hapahkon näköinen ja hajuinen, ohuttukkainen, luomukarvainen, kuukuppinen, haluaa tehdä JOTAIN yhdessä perheenä. Hermostuu, jos mies lataa tiskikoneeseen kipot väärään järjestykseen: "Näistä Muumi- mukeista irtoaa saatana korvat, jos ne laittaa näin päin eksäpaavotajuunytmäenkestäenää!" Ja "Näyttääkö mun peffa isolta tässä huvilateltassa?" (näyttää isolta jopa Messukeskuksessa).
Ja kuka käskee tällaisen kanssa asumaan, saatikka olemaan parisuhteessa ? Taitaa vaan olla niin, että tämän tyyppisellä naisella se mieskin on ohuttukkainen, kaljamahainen vässykkä, joka ei parempaa saa kuin maksamalla.
Kyllähän syyllinen oot tietenkin sinä itse, kun olet heittäytynyt sivusuhteeseen. Toinen nainen on sivuseikka tässä. Ensin pitää erota, ennen kuin alkaa muiden kanssa touhuilemaan. Minä en ikinä alkaisi mihinkään miehen kanssa, jolla on miehen sanojen mukaan huono puoliso tai yleensäkään mitään puolisoa tai alaikäisiä lapsia.
No, sellainen joka syyttää miehen sivusuhteesta toista naista. Juuri sellainen :D