Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko hoitajalle,opelle yms antaa nyt lahjaksi esim. viinipullon?

Vierailija
16.05.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos haluaa vihjaista että opelle taitaa maistua...

Vierailija
2/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koulutettu ihminen osaa arvostaa viiniä lahjana. Vain juntti voi ajatella, että sillä on jotain humalajuomisen kanssa tekemistä. Viinihän on ennen kaikkea ruokajuoma!!!

Itse tunnen opeja, jotka on kovinkin mielissään, jos saavat kukkien seuraksi joskus viiniäkin. Myös suklaa on hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tarpeeseen kun olen yhden viikon taas jaksanut hoitaa teidän muksuja!

Vierailija
4/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opelle, ala-asteelta kun pääsin, niin korissa makkarapaketti, sinappia ja olutpullo. En muista oliko siinä nyt muuta, mutta ainakin ope tykkäs! oli siis mies;)

Vierailija
5/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en uskaltaisi viedä ainakaan vieraammalle ihmiselle kun ei tiedä vaikka tyyppi taistelisi alkoholiriippuvuutensa kanssa tms.

tutulle ihmiselle on munusta ihan tosi hyvä vieminen juuri hyvä pullo viiniä kauniisti pakattuna, eikä sinänsä vihjaa mitään sen oudompaa.

Vierailija
6/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin en kyllä ostaisi. Mutta me vanhemmat teimme kovasti töitä opettajan kanssa niin ostimme kesälomaksi opelle kopan siideriä. Pojalta tuli sitten riippukeinu.

Vierailija
7/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pojan numerot nousi riippukeinulla? Huh huh

Vierailija
8/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meille ei tule viinipulloa eikä muitakaan alkoholilahjoja. Miehelle maistuu alkoholi liikaakin. Mutta jos open tai hoitajan tosiaan tuntee hyvin ja tietää, ettei alkoholiongelmaa ole, niin mikä ettei.

Vierailija
9/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta lahja on kuitenkin pääasiassa lapselta eikä meiltä vanhemmilta.

Osta kukka, ruukkutomaatti tai vaikka yrttejä ruukussa.

Vierailija
10/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ope, joka jakaa suklaata ja kukkia tutuille joulunjälkeen, koska pöydät ei riitä kukille eikä sellaista määrää suklaata kukaan voi syödä yksinään. Huh sentään.

Vierailija
11/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheesti kukkia)

Vierailija
12/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti meille ei tule viinipulloa eikä muitakaan alkoholilahjoja. Miehelle maistuu alkoholi liikaakin. Mutta jos open tai hoitajan tosiaan tuntee hyvin ja tietää, ettei alkoholiongelmaa ole, niin mikä ettei.

Vierailija
13/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan pitäisi antaa pulloa lahjaksi sellaiselle, jota ei tunne hyvin. Muutenkaan ei ole mielestäni kovin hyvä lahja suomalaisessa kulttuurissa. Jotenkin koetetaan olla niin sivistynyttä, mutta ei lapsen pidä mitään pulloa antaa lahjaksi. Mikä vika niissä kukissa, kakuissa tai karkeissa on?

Nim. ei tiukkapipo

Vierailija
14/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka valaisi, että opet ovat maistereita ( eivätkä siis juntteja, jotka sekoittavat viinin humalajuomiseen...)

Vierailija
15/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni vaihtaisin myös kalliit ruusut vaikka kesäkukkaan. Toisaalta joskus se sydämestä tullut hyvää kesää toivotus voittaa kaiken!

Vierailija
16/16 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti saanut viiniä oppilaiden vanhemmilta. Mielestäni se on tosi hieno lahja. Vaikka en itse niitä ole juonutkaan, ovat ne olleet aina tosi mieleisiä. Olen tarjonnut niitä sitten mukavassa tilanteessa ystäville tai sukulaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi