Miksi jotkut eivät pääse raskauskiloistaan eroon?
Itse laihduin pelkästään imetyksen takia 15 kg, ja olen nykyään jopa hoikempi kuin ennen raskautta.
Kommentit (27)
Kuinka monta raskautta? Mikä ikä? Mulla eka raskaus toimi noin, toisen kohdalla vaikeampaa.
30 vuoden kohdalla aineenvaihdunta alkaa hidastua. Monet tekevät lapset silloin, ja on vaikeaa syödä vähän kun lasten vuoksi pitää olla päivittäin tyyliin 5 ruokintaa lapsille.
Oikea kysymys kuuluukin: miksi synnyttänyt kroppa ei saa näyttää synnyttäneeltä kropalta?
Onko hoikkuus ihmisarvon ja hyvyyden mitta?
Miten jotkut lihoo ilman raskautta?
Ap, miten on kognitiivisten taitojesi laita?
Oletko kasvanut ihmisenä?
Onko tärkeysjärjestyksesi kunnossa?
Monet ahnimukset ovat silloin normaalitilassa, eivätkä viitsi enää ponnistella. Onhan mies jo saatu nalkkiin.
Mulla jäi viimeisestä raskaudesta kiloja, joita en meinaa saada millään pois. Kahdesta ekasta tulleeet lähtivät "kuin itsestään"..viimeisen raskauden aikana itsellä ikää lähes 40.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut lihoo ilman raskautta?
Esimerkiksi depressio saattaa aiheuttaa laihtumista/lihomista. Myös fyysiset sairaudet tai muut elämänmuutokset.
Tuttu joskus lihoi koska meni yksiin tyypin kanssa jolla oli vanhempien piikki auki parempaan ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet ahnimukset ovat silloin normaalitilassa, eivätkä viitsi enää ponnistella. Onhan mies jo saatu nalkkiin.
Ajatteletko äidistäsi noin?
No mitä kun jotkut pullahtaa kolme-nelikymppisinä ilman raskauttakin..
Tuli keskenmeno viikolla 18. Kilot jäi kun ei tullut imetettyä ja suruun tuli syötyä vaikka mitä roskaa.
Ei ole mitään raskauskiloja, jotka vaan jää synnytyksen jälkeen. Samasta syystä ne ylimääräset kilot tulee, kun muillakin. Saadaan energiaa enemmän kun kulutetaan. Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään raskauskiloja, jotka vaan jää synnytyksen jälkeen. Samasta syystä ne ylimääräset kilot tulee, kun muillakin. Saadaan energiaa enemmän kun kulutetaan. Siinä syy.
Ylipainoon on muitakin syitä, kuin saada liikaa energiaa esim. riittämättömät yöunet, kun vauva valvottaa tai herättää usein yöllä, jolloin uni on katkonaista. Samoin riittävään liikuntaan ei ole aina mahdollisuutta, jos vauva vaativa tai perheessä on useampi pieni lapsi. Syyt ylipainoon on moninaiset ja ikäkin vaikuttaa.
Ehkä syyllistäminen sijaan, kannattaisi laittaa niitä vinkkejä.
Se on ihan itsestä kiini. Läskejähä ei olis jos kaikilla ihmisillä olis tahdonlujuutta.Minä olen ihan huvikseen lihottanut kerran itseni 35kiloa,ihan sen takia kun muutama läski ei uskonut että lihavuus melkein aina kiini ihan itsestään.5kuukaudessa laihdutin sen 35kiloa pois, kyllä läskiystävillä meni naamat väänöksiin kun kävin vaakalla heidän nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta raskautta? Mikä ikä? Mulla eka raskaus toimi noin, toisen kohdalla vaikeampaa.
30 vuoden kohdalla aineenvaihdunta alkaa hidastua. Monet tekevät lapset silloin, ja on vaikeaa syödä vähän kun lasten vuoksi pitää olla päivittäin tyyliin 5 ruokintaa lapsille.
Oikea kysymys kuuluukin: miksi synnyttänyt kroppa ei saa näyttää synnyttäneeltä kropalta?
Saa näyttää mutta vuosia synnytysten jälkeen ei voi vedota enää raskauksiin.
Doutzen Kroes 5 kuukautta synnytyksen jälkeen:
http://livedoor.blogimg.jp/vsangels/imgs/0/c/0c11b60c.jpg
Mikä on sinun tekosyysi?
Imetys ei mua laihduttanut yhtään. Lenkillä ravasin vaunujen ja koiran kanssa ainakin kahdesti päivässä eikä mitään vaikutusta.
Vasta kun palasin töihin ja vauva alkoi nukkua lähes täysiä öitä noin reilun vuoden ikäisenä, tippui 10 kg ihan huomaamatta.
Päästin raskausaikana itseni lihomaan liikaa että ihan hävettää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan itsestä kiini. Läskejähä ei olis jos kaikilla ihmisillä olis tahdonlujuutta.Minä olen ihan huvikseen lihottanut kerran itseni 35kiloa,ihan sen takia kun muutama läski ei uskonut että lihavuus melkein aina kiini ihan itsestään.5kuukaudessa laihdutin sen 35kiloa pois, kyllä läskiystävillä meni naamat väänöksiin kun kävin vaakalla heidän nähden.
Mutta ihmistä susta ei näköjään silti tullut.
Vierailija kirjoitti:
Doutzen Kroes 5 kuukautta synnytyksen jälkeen:
http://livedoor.blogimg.jp/vsangels/imgs/0/c/0c11b60c.jpg
Mikä on sinun tekosyysi?
Marie Curie, puolalainen fyysikko, kemisti ja Nobel-palkittu radioaktiivisuuden tutkimuksen uranuurtaja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie
Mikä on sinun tekosyysi?
Vierailija kirjoitti:
Seli seli taas. Kokkikin tekee koko päivän ruokaa, muttei vetele sitä kaikkea naamaansa. Vai onko esim. Pipsa Hurmerinta läski? Tai Kape Aihinen? Synnyttänyt kroppa saa näyttää synnyttäneeltä, muttei se ole sama asia kuin lihava. Ja joo, on lapsia enkä ole grammaakaan ylipainoinen.
Ole onnellinen. Pahan raskauspahoin voinnin ja tiputusten jälkeen perusaineenvaihduntani on tipahtanut 800 kcal/päivässä. Tätä on yritetty nostaa ruokavaliolla, liikunnalla ja kilpisrauhaslääkkellä. Ei toivoa tällä hetkellä näkyvissä.