Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jooga ja komea mies

Vierailija
05.02.2019 |

Käyn joogassa, jossa käy myös muutamia hyvin komeita ja lihaksikkaita miehiä. Kun tällainen mies sattuu viereen joogaamaan, minulla keskittyminen menee ihan plörinäksi. En yksinkertaisesti voi rentoutua ja keskittyä vain itseeni kun tietoisuus on koko aja vieressä. Onko mulle käynyt näin? Olen ihan hurahtanut joogaan, tykkään siitä tosi paljon ja nuo komeat miehet tuovat siihen oman lisämausteen ;)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kommentoitavaa?

Ap

Vierailija
2/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa miksi käyn salilla joka päivä!

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee #metoo ilmoitus häirinnästä.

Vierailija
4/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin parempi mennä joogaan kuin pysyä kotona, joten samaan malliin vain jatkat:)

Vierailija
5/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa treenata kotona esim. meditoimalla tuota yhteen asiaan keskittymistä.

Tosin vikasta lauseestasi paistaa läpi se että olet ihan tyytyväinen tilanteeseen joten mitään ongelmaa ei taida ollakaan. Aika kalliiksi vaan tulee tuo miesten kuolailu mutta mikäs siinä jos tykkäät :)

Vierailija
6/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään häirintää todellakaan ole. Itse itselleni aiheutan. Ja miehet joogassa tuo kivan lisämausteen. Vieressä olessa vain häiritsee keskittymistä pahasti.

Ap

Vierailija
7/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi? Mitä tarkoitat?

Ap

Vierailija
8/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että naiset kommentoivat tällaista ja tietenkin tulee yläpeukkua. 

Jos mies kommentoi katsovansa hyvä kroppaista naista salillaa, on hän sairas perverssi sika.

Vierailija
9/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä joogasalila käyt? 

Vierailija
10/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä joogasalila käyt? [/quote

Joo, tämä kiinnostaisi. Ei ole yhdelläkään joogasalilla, jossa itse käyn, mitään petriräisäsiä näkynyt, joogaavat miehet ovat yleensä sellaisia kuivan kesän oravia, rastahippejä tai tissiposkia, jotka oma tyttöystävä on väkisin raahannut mukaan. Tulen heti teidän joogasalille, jos oikeasti näkyy komeita miehiä.

Vierailija
11/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä joogasalila käyt? 

Minuakin kiinnostaa.

Vierailija
12/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ole mitään kommentoitavaa?

Ap

Keskity siihen omaan joogaasi, äläkä kyttää toisia. 

Vierailija
13/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDD. Nyt katseita luomaan.

Vierailija
14/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitään häirintää todellakaan ole. Itse itselleni aiheutan. Ja miehet joogassa tuo kivan lisämausteen. Vieressä olessa vain häiritsee keskittymistä pahasti.

Ap

Täälläkin on ollut lukemattomia aloituksia, joissa naiset valittavat kun miehet tuijottavat. Joten ei naistenkaan pitäisi miehiä kyylätä joogassa tms.

Vierailija
15/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä joogasalila käyt? [/quote

Joo, tämä kiinnostaisi. Ei ole yhdelläkään joogasalilla, jossa itse käyn, mitään petriräisäsiä näkynyt, joogaavat miehet ovat yleensä sellaisia kuivan kesän oravia, rastahippejä tai tissiposkia, jotka oma tyttöystävä on väkisin raahannut mukaan. Tulen heti teidän joogasalille, jos oikeasti näkyy komeita miehiä.

Kyllähän se komeuskin on katsojan silmässä.

Vierailija
16/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä joogasalila käyt? 

Minuakin kiinnostaa.

Minä käyn Annankadulla helsingissä. Siellä on just sellanen kundi, jota kaikki kyttää ja huomaan kun olen tietoisesti takarivissä itse kuolaamassa tätä komistusta. Sitä katsoo ovelasti kaikki vähän väliä. Siinä miehessä on kroppa ja koko paketti kunnossa. Joillekin ne geenit vaan siunaantuu otsasta varpaisiin. Mutta just sellanen paljastuu yleensä sitten sarjamurhaajaksi.

Vierailija
17/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa, mutta en kerro tarkemmin ettei tule naisryntäystä :D

Ap

Vierailija
18/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä voin katsella joogassa omaa miestäni. On hän ainakin omasta mielestäni komea.

Vierailija
19/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että naiset kommentoivat tällaista ja tietenkin tulee yläpeukkua. 

Jos mies kommentoi katsovansa hyvä kroppaista naista salillaa, on hän sairas perverssi sika.

Miehenä se on minulle ihan normaalia.

En anna yhtään aihetta toisille. Tuijottakoon rauhassa. Minä en katsele ympärilleni.

Tiedän tasoni ja käyn salilla vain hoitamassa hommani.

Ihmettelen kyllä hyypiöitä jotka menevät salille tuijottelemaan naisia.

Eikö teillä ole mitään tasoa?

Tulee mieleen ne muualta tulleet klopit, jotka tuijottavat naisia kadulla ihan kuin eivät olisi koskaan naisia tai tyttöjä nähneetkään.

Antaa aika huonon vaikutelman miehestä ja ei sellainen ole herrasmiesmäistä käytöstä.

Herrasmies ei huomioi naisia tai anna heille erityistä huomiota, koska se on moukkamaista. Ystävällisyys on eri juttu.

Flirttailu ja tuijottelu antaa täysin pentumaisen kuvan miehestä ja sellainen ei ole herrasmies.

Nainen joka saa katseeni on merkittävä. Tällä hetkellä asetan katseeni ainoastaan vaimooni. En todellakaan anna yhtään makupaloja muille. Tiedän kyllä joka solulla kuinka minua tuijotetaan salilla. Mies ei kuitenkaan ole mikään koiranpentu, joka elää huomiosta ja säntää ihmisten syleihin. Mies on MIES.

Ja oikeastaan se ignooraaminen vain lisää kiinnostusta. Kannattaa muistaa se pojat.

T: Alfa kuningaskobra PENA 78

Vierailija
20/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pena 78....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän