Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jooga ja komea mies

Vierailija
05.02.2019 |

Käyn joogassa, jossa käy myös muutamia hyvin komeita ja lihaksikkaita miehiä. Kun tällainen mies sattuu viereen joogaamaan, minulla keskittyminen menee ihan plörinäksi. En yksinkertaisesti voi rentoutua ja keskittyä vain itseeni kun tietoisuus on koko aja vieressä. Onko mulle käynyt näin? Olen ihan hurahtanut joogaan, tykkään siitä tosi paljon ja nuo komeat miehet tuovat siihen oman lisämausteen ;)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seittemänkymppisen penan vetelät loppuun.

Onko penalla vaipanvaihtaja joogasalilla?

Vierailija
22/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärsin kyllä että hänen penkkituloksensa on 78kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että naiset kommentoivat tällaista ja tietenkin tulee yläpeukkua. 

Jos mies kommentoi katsovansa hyvä kroppaista naista salillaa, on hän sairas perverssi sika.

Miehenä se on minulle ihan normaalia.

En anna yhtään aihetta toisille. Tuijottakoon rauhassa. Minä en katsele ympärilleni.

Tiedän tasoni ja käyn salilla vain hoitamassa hommani.

Ihmettelen kyllä hyypiöitä jotka menevät salille tuijottelemaan naisia.

Eikö teillä ole mitään tasoa?

Tulee mieleen ne muualta tulleet klopit, jotka tuijottavat naisia kadulla ihan kuin eivät olisi koskaan naisia tai tyttöjä nähneetkään.

Antaa aika huonon vaikutelman miehestä ja ei sellainen ole herrasmiesmäistä käytöstä.

Herrasmies ei huomioi naisia tai anna heille erityistä huomiota, koska se on moukkamaista. Ystävällisyys on eri juttu.

Flirttailu ja tuijottelu antaa täysin pentumaisen kuvan miehestä ja sellainen ei ole herrasmies.

Nainen joka saa katseeni on merkittävä. Tällä hetkellä asetan katseeni ainoastaan vaimooni. En todellakaan anna yhtään makupaloja muille. Tiedän kyllä joka solulla kuinka minua tuijotetaan salilla. Mies ei kuitenkaan ole mikään koiranpentu, joka elää huomiosta ja säntää ihmisten syleihin. Mies on MIES.

Ja oikeastaan se ignooraaminen vain lisää kiinnostusta. Kannattaa muistaa se pojat.

T: Alfa kuningaskobra PENA 78

Hyvä Pena. Ei kannata antaa ap:n tyylisille naisille katsetta tai hyväksyntää. Innostuvat vain liikoja.

Vierailija
24/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai joogasalilla nostella mitään painoja?

Tärkeintä joogassa on saada spagaatit ja muut temput kuntoon. Punttarit on eri päivien treenejä varten.

Vierailija
25/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän salilla löysiä pieruverkkareita ja hupparia niin ei naiset turhaan häiritte. Joskus kokeilin tiukkaa paitaa, mutta näkyi sixpacki liian selvästi ja naiset alkoivat tuijottelemaan. Kesällä voi sitten kulkea ilman paitaa rannoilla, mutta salilla en halua, että joku nainen tuijottaa ja häritsee katseellaan. 

Vierailija
26/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää tuo PENA 78 :D

haahhahaha

Mystinen mies ja joogasalien kärppä.

Vierailija
27/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä joogassa on saada spagaatit ja muut temput kuntoon. Punttarit on eri päivien treenejä varten.

No ei varmaan joo, mutta ei hän vissiin sanonut käyvänsä joogassa vaan ihan salilla, mutta voi olla että ymmärsin väärin.

Vierailija
28/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän salilla löysiä pieruverkkareita ja hupparia niin ei naiset turhaan häiritte. Joskus kokeilin tiukkaa paitaa, mutta näkyi sixpacki liian selvästi ja naiset alkoivat tuijottelemaan. Kesällä voi sitten kulkea ilman paitaa rannoilla, mutta salilla en halua, että joku nainen tuijottaa ja häritsee katseellaan. 

Tiukat treenivaatteet antaa myös gay-viboja voimakkaasti. Jos naisia ei tiukoissa kuteissa katsele niin ne luulee että on gay. Paha kompromissi.

Vierailija
29/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promissi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukat treenivaatteet antaa myös gay-viboja voimakkaasti. Jos naisia ei tiukoissa kuteissa katsele niin ne luulee että on gay. Paha kompromissi.

No se on tietysti totta. Jos ei katso on homo ja jos katsoo saa syytteet häirinnästä. Valitse siinä nyt sitten.

Vierailija
30/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan joo, mutta ei hän vissiin sanonut käyvänsä joogassa vaan ihan salilla, mutta voi olla että ymmärsin väärin.

Saleja on monenlaisia. Löytyy tanssisalejakin.

Se on hieno juttu jos PENA saa tehtyä 2x oman painonsa verran. Onhan se oman painonsa verran myös ihan hyvä suorite.

Vierailija
31/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saleja on monenlaisia. Löytyy tanssisalejakin.

Se on hieno juttu jos PENA saa tehtyä 2x oman painonsa verran. Onhan se oman painonsa verran myös ihan hyvä suorite.

Tämä on totta

Vierailija
32/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haahhahaha

Olen slaavilaiselta horoskoopiltani kylläkin näätä.

Vierailija
33/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haahhahaha

Olen slaavilaiselta horoskoopiltani kylläkin näätä.

Piilottakaa naisenne, muuten tää äijä vie ne kaikki.

Vierailija
34/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä joogasalila käyt? 

Minuakin kiinnostaa.

Minä käyn Annankadulla helsingissä. Siellä on just sellanen kundi, jota kaikki kyttää ja huomaan kun olen tietoisesti takarivissä itse kuolaamassa tätä komistusta. Sitä katsoo ovelasti kaikki vähän väliä. Siinä miehessä on kroppa ja koko paketti kunnossa. Joillekin ne geenit vaan siunaantuu otsasta varpaisiin. Mutta just sellanen paljastuu yleensä sitten sarjamurhaajaksi.

Itsekin joogaan Annakadulla ja tiedän tämän tyypin. Säädyllisyyden ja joogarauhan nimissä toivoisin, että hän pukisi paidan päälleen. Ei naistekaan siellä puolialasti hikoile.

Vierailija
35/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se paljon?

Itse painan 65kg ja en ole kokeillut koskaan nostaa maasta isoja painoja.

Vierailija
36/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä joogasalila käyt? 

Minuakin kiinnostaa.

Minä käyn Annankadulla helsingissä. Siellä on just sellanen kundi, jota kaikki kyttää ja huomaan kun olen tietoisesti takarivissä itse kuolaamassa tätä komistusta. Sitä katsoo ovelasti kaikki vähän väliä. Siinä miehessä on kroppa ja koko paketti kunnossa. Joillekin ne geenit vaan siunaantuu otsasta varpaisiin. Mutta just sellanen paljastuu yleensä sitten sarjamurhaajaksi.

Itsekin joogaan Annakadulla ja tiedän tämän tyypin. Säädyllisyyden ja joogarauhan nimissä toivoisin, että hän pukisi paidan päälleen. Ei naistekaan siellä puolialasti hikoile.

Taitaa olla joku täynnä itseeään oleva hyypiö.

Itse pidän talvitakkia päällä, niin lisääntyy aineenvaihdunta.

Vierailija
37/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogassa saattaa tulla pimppipieru. Mitens sitten noiden miesten suu pannaan?

Vierailija
38/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogassa saattaa tulla pimppipieru. Mitens sitten noiden miesten suu pannaan?

Joogassa saan yleensä ihan oikeita kaalipieruja. Syön paljon hapatettua ruokaa kuten kimchiä ja hauska erityisesti aurinkotervehdyksen aikana saa lasketeltua useiden sekuntien pitkäputkiset kaasut ulos vartalosta.

Pimppipierut ei hätkäytä.

Joogassa juurikin tuo piereminen tekee sen että tykkään mieluummin joogailla itsenäisesti kuin osallistua ohjattuun joogaan. Onneksi joogan oppii nopeasti, niin ei tarvitse avautua julkisesti.

Vierailija
39/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten kävin ns pommisuojakuntosalilla, tarjolla vain pelkkää "vapaata rautaa" plus pari kelkkaa/taljaa. Silti sinne änkesi hoitsuopiskelujattaria kireissä kuteissa, vaikka paikassa haisi hiki, oli surkee valaistus ja välineistö jo silloin naispunttauksen näkökulmasta suorastaan surkea.

Asia pisti oikein ihmetyttämään kun kävin ovelta tsekkaamassa heidän omaa saliaan koulunsa vieresdä - jokseenkin nykyaikainen, valaistu & sisustettu, ns pumppuvälineitä yms.ä, ihan toista luokkaa kuin meidän paikka

Mutta silti piti nähdä noin 10 km reissuvaiva päästäkseen meidän hikiluolaan arvostelevien katseiden ja juttujen kohteeksi, samalla häiriten tekemistä. Ei vaan voinut ymmärtää, miksi oli pakko ängetä sinne...

Vierailija
40/42 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitään häirintää todellakaan ole. Itse itselleni aiheutan. Ja miehet joogassa tuo kivan lisämausteen. Vieressä olessa vain häiritsee keskittymistä pahasti.

Ap

Häiritsee keskittymistä = häirintää. Tarkoituksella vielä tulee sinun viereesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi