Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kenenkään muun mies häpeä vaimoaan?

Vierailija
05.02.2019 |

Tuntuu ettei kohtalotoveita löydy.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ihmisen kanssa, jota täytyy hävetä ?

Vierailija
2/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex taisi hävetä. Siltä ainakin usein tuntui, kun eu halunnut liikkua yhdessä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mieheni on minun kanssani ja häpeää minua. En tiedä, miksi mies on kanssani.

Vierailija
4/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex taisi hävetä. Siltä ainakin usein tuntui, kun eu halunnut liikkua yhdessä missään.

Ei minunkaan mieheni halua mennä kanssani mihinkään.

Vierailija
5/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä häpeäisin ihmistä jonka kanssa olen vapaaehtoisesti? Outo lähtökohta yhdessäololle.

Useimmiten olen ylpeä siitä millainen vaimo minulla on. Fiksu, hauska ja kaunis nainen, jolle kyllä olisi ottajia, mutta haluaa silti olla minun kanssani.

Vierailija
6/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mieheni on minun kanssani ja häpeää minua. En tiedä, miksi mies on kanssani.

Miksi olet miehen kanssa, joka häpeää sinua ?

Vierailija
7/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni taisi myös hävetä. Saattoi arvostella ulkonäköäni, kun olimme ulkona, ja ehdotteli jatkuvasti, että näyttäisin varmasti paremmalta aivan eri tyylisissä vaatteissa. Puhui myös, että jos voittaa lotossa, hän voisi hemmotella minua kauneushoidoilla. Miksi alatte suhteeseen sellaisen kanssa, jossa näette alusta asti korjattavaa?

Vierailija
8/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. En voisi kuvitellakaan että mieheni häpeäisi minua, päinvastoin on jo 23v osoittanut kaikin tavoin että on minusta ylpeä ja arvostaa panostani niin kotona kuin työssäkin

Vierailija
9/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin häpeää mua.

Ei kai kehtaa jättää mua yh:ksi

Vierailija
10/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi ihmisen kanssa, joka häpeäisi minua tai jota minä häpeäisin. Typerä ajatuskin.

Vierailija
11/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
12/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä häpeäisin ihmistä jonka kanssa olen vapaaehtoisesti? Outo lähtökohta yhdessäololle.

Useimmiten olen ylpeä siitä millainen vaimo minulla on. Fiksu, hauska ja kaunis nainen, jolle kyllä olisi ottajia, mutta haluaa silti olla minun kanssani.

Minä en ole lainkaan vaimosi kaltainen. Kai hän otti aikoinaan minut kun ei muuta silloin ollut ja nyt on niin paljon yhteistä että on hankalaa erota.

Vierailija
13/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoisin että mieheni häpeää minua vähän. Yritän huolehtia itsestäni, mutta kiloja on raskauksien myötä kertynyt.

Katselee nuoria, kauniita ja timmejä tyttöjä avoimesti, enkä toisaalta ihmettele. Itse 30v enkä läheskään yhtä nätti ja timmi kuin 18-20v olin.

Vierailija
14/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole lainkaan vaimosi kaltainen. Kai hän otti aikoinaan minut kun ei muuta silloin ollut ja nyt on niin paljon yhteistä että on hankalaa erota.

Eroon ei vaadita mitään muuta kuin oma tahto. Huonossa suhteessa ei kukaan pakota olemaan. Mutta jos on niin vätys, ettei saa aikaiseksi, niin sitten on parempi vain kestää sen puolison häpeä ja odottaa, että puoliso lähtee toisen matkaan.

Vierailija
15/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskoisin että mieheni häpeää minua vähän. Yritän huolehtia itsestäni, mutta kiloja on raskauksien myötä kertynyt.

Katselee nuoria, kauniita ja timmejä tyttöjä avoimesti, enkä toisaalta ihmettele. Itse 30v enkä läheskään yhtä nätti ja timmi kuin 18-20v olin.

Mä häpeäisin jos mun kolmekymppinen mies kyttäisi parikymppisiä avoimesti.

Yritän siis sanoa että se et ole sä jolla on syytä häpeään.

Vierailija
16/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies häpesi mua, ei halunnut liikkua mun kanssa missään, ei halunnut mennä yhdessä ystäviensä häihin (jätettiin kokonaan väliin) eikä juhliin (huijasi mut ja lapset mökille ja meni yksin), tanssimaan ja urheilemaan ei voitu mennä kun mä olin niin huono molemmissa jne..

Mutta sitten hänelle kävi tuuri ja meille tuli ero, odota vaan kärsivällisesti niin nolo vaimosi voi jopa jättää sinut!

Vierailija
17/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "häpeän" vaimoni käytöstä. Siksi en käy hänen kanssaan paikkakunnan kaupoissa. Hänellä on tapana hakea huomioita, minä taas en halua huomiota. Lisäksi jos käymme yhdessä kaupassa niin jälkeenpäin hän alkaa puida käyntia ja kuinka tein väärin ja kuinka "kassat" käyttäyttyivät suhteeni.

Tästä tuli lopulta semmoinen kierre että kieltäydyn ehdottomasti käymästä paikkakunnan kaupoissa hänen kanssaan. Olen sanonut että voin käydä vaikka lähikaupungin kaupoissa hänen kanssaan, mutta se ei kelpaa hänelle.

Tässä on mausteensa vielä sekin että inhoan odottamista. Meillä on täysin eri tuotteet mitä ostetaan ja mitä kaupoista haetaan. Kun on yksin niin voi menä sitä tahti kuin haluaa. Elämä on tarpeeksi vaikeaa muutenkin ja sovittelemista, ja ahdistaa että kaupassa käyntikin pitäisi olla joku ohjelmanumero. Olen sanonut vaimolle myöskin että yhteinen kaupassa käynti olisi muutenkin pelkkää teatteria. Haen ostokset mutta en halua seurustella vaimoni kanssa kaupan käytävillä.

Vierailija
18/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tunnettta koska en ole eläessäni tuntenuut kenenkään seurassa ko tunnettta näe mitäään selllaista miksi koskaan tulisin tuntemaaankaan.

Vierailija
19/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne tunnettta koska en ole eläessäni tuntenuut kenenkään seurassa ko tunnettta näe mitäään selllaista miksi koskaan tulisin tuntemaaankaan.

....tuntemaankaan ko tunnetta.

Vierailija
20/38 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies yhtä timmi kuin 20-vuotiaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme