Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolaatko lumet pihastasi tielle?

Vierailija
05.02.2019 |

Tämä on kiellettyä. Lumet pitää säilöä omaan pihaan. Meillä kotikatu on kaventunut yhden auton levyiseksi kun ääliöt kasaa pihoistaan lumikasat tien varteen. Siitä ne sitten kulkeutuu autan mukana pihateiden liittymiin kasoiksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aura-auton meidän pihaan puskeman työnnän takaisin kadulle. Minä en saa kolata lunta pihasta tielle, mutta ei saa auraajakaan työntää lunta kadulta meille.

Vierailija
22/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmeettelen sitää etttä mikä psykologinen jutttu siinä on että lasten mäki täytyy tehdä niiin etttä he laskevat tielle.

Lapset tekevät sen ihan itse, missä on lumikasa, siinä lapset leikkivät ja se on sitten vanhempien vastuulla vahtia lapsiaan. Tuskin kukaan tekemällä tekee lapsille vaarallista paikkaa leikkiä. 

Toivottavastii. Mikä minä tässä olen neuvomaaan vanhempia muttta hyvä huomioida kaiikki tällainen. Toiinen liukkaus. Kohta lumet sulaaa varmaan ja sitten taas pakkaset. Hiekotuus. Yksi tutuntutttu kuoli yhdelllä junasemalla kun kaaatui ja löi takaraivonsa.

Ja se kukaa kuoli oli nuori lukiolaiinen.

Mäkin kuun tulin terapiasta siinä oli portaat ja liukkaaaat niin jos en olisi saanut kaiteesta kiiinni niin varmastii olisi käynyt huonosti.

Kyllä tässä väkisinkiin tulee sellainen fiiilis että sieltä ekalta luokalta lähtien näitä kuolleita niin ihan kuin joku saaatana leikkisi tässä. Justiin kun mainitsi nykäsen niiin nyt se on kuollut.

Äsken kun puhuttiiin että pitäisikö vanhempien kannustaa lapsiaan harrastuksissaaan niin muistoihin tuli se että hämeenlinnasssa eka tseppari ja kultamitali niiin linja auto ajoi kolarin ja bussikuski ja valmentaja muistaakseni menehtyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura-auto oli edellis yönä tukkinut työpaikan parkkipaikan liittymän, joudun ajamaan sinne jalkakäytävää pitkin. Oli auraamatta edelleen kun lähdin töistä. Katsotaan mikä tilanne on tänään. Kaupungin kunnossapidosta vastaava yritys on ilmeisesti jo luovuttanut ja auraa vain vähän sinne päin.

Vierailija
24/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aura-auton meidän pihaan puskeman työnnän takaisin kadulle. Minä en saa kolata lunta pihasta tielle, mutta ei saa auraajakaan työntää lunta kadulta meille.

Itseasiassa aura saa työntää lumet kiinteistön liittymään. Ei ole mitenkään kiellettyä.

Vierailija
25/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa aura saa työntää lumet kiinteistön liittymään. Ei ole mitenkään kiellettyä.

Ai siis saa ajaa monen metrn vallin omakotitalon parkkipaikalle? Näytätkö tästä lainkohdan?

Vierailija
26/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolaan tien yli naapurin pihaan, sinne mahtuu ja menee kivasti alamäkeen. Eikä naapurikaan vielä 15 vuoteen ole tullut sanomaan etti saisi.

Vierailija
27/27 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme sellaisella tiellä, jossa tonttien vieressä on syvät ojat. Ihan ollaan vastakkaisen naapurin kanssa sovittu, että lykätään sinne toistemme OJAAN asti lumet pihalta, jos ei meinaa mahtua. Ja helpompi tietysti naapurin ojaan kolata kuin kääntää kola kesken kaiken ja työntää lumet omaan ojaan. Ei todellakaan jätetä mihinkään tielle epämääräistä lumikasaa muiden huoleksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme