Suomi24 treffit?
Millasia tyyppejä suomi24 treffeillä liikkuu? 40+ nainen etsiskelee elämänkumppania, mistä kannattais etsiä?
Kommentit (45)
Jos haluat jonkun aivottoman rynkyttäjän, jonka henkilökohtaisessa hygieniassa, toimeentulossa ja mielenterveydessä on hitusen puutteita, suosittelen Suoli24:ää.
Siellä oli mm. jäppinen, joka ryhtyi pakkaamaan muuttokuormaa samantien rientääkseni luokseni ikuiseen suhteeseen, vaikka profiilissani oli pelkkä nimimerkki, ikä ja paikkakunta. Ei siis edes kuvaa. Ja itsensä hän esitteli taikasanoilla "Mulla on todella iso".
Ja sitten siellä oli näitä puolidementtejä pappoja, jotka aloittivat selittämällä, miten ovat jo panneet edellisen naisensa kylmäksi ja haluttomaksi ja nyt hinkuisivat tehdä minulle saman, tosin heppi seisoo vain hormonipiikillä paisuvaiskudokseen.
Ja oli tämä yksi lähes naapurin mies, joka ilmoitti tavoitteekseen "panna niin monessa asennossa kuin tietyssä aikayksikössä ehtii".
Luovutin, poistin profiilini ja jatkan sen vanhan kultani kanssa, jonka tunsin ennestään. Hän on ihana, etenkin kun sain vähän perspektiiviä siitä, millainen on TYYPILLINEN SUOMALAINEN MIES.
Jokohan se jääkaappideitti toimii? Odottelen vaan milloin deittaillaan vanhoilla lahnoilla!
Hirvein nettideittipaikka, jossa olen ollut. Kamalia häiriköitä eikä oikeastaan yhtään potentiaalista tullut vastaan. Tinder on mielestäni paaljon, paaljon parempi. Ja Iskuri oli hyvä myös, vaikka siellä ilmoitukseen voi vastata välillä aika kahjojakin tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hirvein nettideittipaikka, jossa olen ollut. Kamalia häiriköitä eikä oikeastaan yhtään potentiaalista tullut vastaan. Tinder on mielestäni paaljon, paaljon parempi. Ja Iskuri oli hyvä myös, vaikka siellä ilmoitukseen voi vastata välillä aika kahjojakin tapauksia.
No en ihan ymmärrä. Jos olen siellä itsekin, ihan normaali, hyvänkin näköinen, työssäkäyvä mies, niin en usko, että olen ainoa laatuani.
Miehen näkökulmasta katsoen Suomi24 naiset ovat se deittimaailman epätoivoisin, vähiten aidosti seuraa hakevin ja sekopäisin joukko. Älä ainakaan kerro muille että sieltä haet!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata etsiä sieltä, se on rakkauden kaatopaikka. Ellet halua jotain sarjahukuttajaa, axl smithiä tai tauskia.
**ttu mitkä vaihtoehdot 🤣🤣 Mutta kuulostaa kyllä tutulta monien vuosien takaakin.
Kyllä ne sekopäisimmät ihmiset täällä AV deitillä pyörii ....
Itsehän nuo ovat treffinsä näivettäneet, kun rajoitteiden myötä käytännössä pitäisi jäsenyydestä maksaa.
Minusta on selvää että nettitreffeillä on outoja tapauksia ja pelimiehiä.
Miehen kysyntää parisuhteeseen lisäävät monet asiat, joista osa käy ilmi nettideiteillä ja osa ei. Osa niistä on myös sellaisia asioita joista voi valehdella.
Nettideiteillä ilmi käy:
- ulkonäkö (kuvilla mahdollista huijata jonkin verran, kuten naisilla on tapana)
- raha, asema (tekstillä mahdollista huijata alussa)
Livenä käy ilmi näiden lisäksi:
- sosiaaliset taidot
- mahdollisesti pelimiestaipumukset jos tutustutaan tuttujen kautta
Onko yllätys jos nettitreffeille päätyy miehiä joilla on kiva ulkonäkö mutta huono luonne/sosiaaliset taidot, ja pelimiehiä?
Muille nettitreffit ovat ajan haaskausta. Tavallisen näköinen mutta sosiaalisesti pärjäävä ja kiva mies saa tasokkaampaa seuraa livenä, kun ei tarvitse kisata pelimiehiä ja 185cm komeakasvoisia hulluja vastaan. Komea, hyvä ja sitoutumishaluinen mies tuskin vaivautuu nettitreffeille arpomaan filtteröityjen kuvien kanssa kun livenä saa valkata kaunottarista mukavimman.
Löysin sieltä oman aviomieheni, eikä olla kyllä kumpikaan sarjahukuttajia. Tosin tapaamisestamme on jo aikaa, joten palsta ei välttämättä enää ole entisensä.
Niin ja yllähän perustui myös omiin kokemuksiin.
Taisin jo toisessa ketjussa mainita niistä, mutta kokeilin nettitreffejä ja Tinderiä. Haussahan oli mukava, mielellään liikunnallinen ja elämänarvoni pääpiirteittäin jakava ihminen joka ei halua lapsia. Kuvaa en kysellyt jos sellaista ei ollut, oma kuvani ja rehelliset speksit (pituus, koulutus, ammatti) olivat kyllä profiilissa.
Aika äkkiä kävi ilmi että liikunnallisuus on valttia ja kun sen sivutuotteena on kenties hoikahko vartalo, seuraa tuppaa ovista ja ikkunoista. Ja niistähän valkataan kiinnostavimmat ensin, joihin minä en ilmeisesti kuulunut. No, aina ei natsaa. Lähipiirissäni olen huomannut että naiset löytävät kivoja miehiä nettideiteiltä, mutta jotenkin ne suhteet jäävät kevyiksi ja loppuvat siinä vaiheessa kun he haluaisivat jotain syvällisempää.
Kävin muutamilla treffeillä, mutta ei ollut hirveästi yhteistä kun yksi tykkää salista/vaelluksesta ja toinen hyvästä ruuasta ja netflixistä. Tapasin pari kivaa ihmistä joista tuli ystäviä, ja pari....no, erikoisempaa ihmistä. Tsemppiä heille parisuhteen etsinnässä.
Ei siinä, tulipahan kokeiltua. Poistin profiilit. Livenä kumppani sitten löytyikin kivuttomasti harrastuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja yllähän perustui myös omiin kokemuksiin.
Taisin jo toisessa ketjussa mainita niistä, mutta kokeilin nettitreffejä ja Tinderiä. Haussahan oli mukava, mielellään liikunnallinen ja elämänarvoni pääpiirteittäin jakava ihminen joka ei halua lapsia. Kuvaa en kysellyt jos sellaista ei ollut, oma kuvani ja rehelliset speksit (pituus, koulutus, ammatti) olivat kyllä profiilissa.
Aika äkkiä kävi ilmi että liikunnallisuus on valttia ja kun sen sivutuotteena on kenties hoikahko vartalo, seuraa tuppaa ovista ja ikkunoista. Ja niistähän valkataan kiinnostavimmat ensin, joihin minä en ilmeisesti kuulunut. No, aina ei natsaa. Lähipiirissäni olen huomannut että naiset löytävät kivoja miehiä nettideiteiltä, mutta jotenkin ne suhteet jäävät kevyiksi ja loppuvat siinä vaiheessa kun he haluaisivat jotain syvällisempää.
Kävin muutamilla treffeillä, mutta ei ollut hirveästi yhteistä kun yksi tykkää salista/vaelluksesta ja toinen hyvästä ruuasta ja netflixistä. Tapasin pari kivaa ihmistä joista tuli ystäviä, ja pari....no, erikoisempaa ihmistä. Tsemppiä heille parisuhteen etsinnässä.
Ei siinä, tulipahan kokeiltua. Poistin profiilit. Livenä kumppani sitten löytyikin kivuttomasti harrastuksen kautta.
Itse olen päätynyt pitkään avioliittoon nettitreffien seurauksena. Eron jälkeen olen kokeillut uudelleen, ja edelleen on löytynyt muutama lyhyempi tapailusuhde, jotka olisivat hyvin voineet jatkua pidempäänkin. Eli itselleni on paljon helpompi löytää deittipalstoilta kuin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jämät on siellä :)
No ei ole kaikki. Itsekkin olen jämä, mutta en ole tuolla.
Naisille tuo voi olla ihan ok. Miehille en suosittele. Vastauksien saaminen vaatii miehiltä paljon enemmän vaivanäköä.
Löysin sieltä timanttisen elämänkumppanin 2015 vuonna.
Joten kyllä jokainen tsäänssi on mahdollisuus. Tottakai se taitaa olla nyt muuttunut, mutta silloin ainakin oli hyvä paikka!
Tein kuvallisen asiallisen profiilin: Ikäisiltäni naisilta ei kahdessa viikossa yhtään viestiä/flirttiä - ainoat yhteydenotot kahdelta nuorelta homo(!)mieheltä...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on selvää että nettitreffeillä on outoja tapauksia ja pelimiehiä.
Miehen kysyntää parisuhteeseen lisäävät monet asiat, joista osa käy ilmi nettideiteillä ja osa ei. Osa niistä on myös sellaisia asioita joista voi valehdella.
Nettideiteillä ilmi käy:
- ulkonäkö (kuvilla mahdollista huijata jonkin verran, kuten naisilla on tapana)
- raha, asema (tekstillä mahdollista huijata alussa)
Livenä käy ilmi näiden lisäksi:
- sosiaaliset taidot
- mahdollisesti pelimiestaipumukset jos tutustutaan tuttujen kautta
Onko yllätys jos nettitreffeille päätyy miehiä joilla on kiva ulkonäkö mutta huono luonne/sosiaaliset taidot, ja pelimiehiä?
Muille nettitreffit ovat ajan haaskausta. Tavallisen näköinen mutta sosiaalisesti pärjäävä ja kiva mies saa tasokkaampaa seuraa livenä, kun ei tarvitse kisata pelimiehiä ja 185cm komeakasvoisia hulluja vastaan. Komea, hyvä ja sitoutumishaluinen mies tuskin vaivautuu nettitreffeille arpomaan filtteröityjen kuvien kanssa kun livenä saa valkata kaunottarista mukavimman.
Mä todella toivoisin, että deittiapseissa olisi enemmän tavallisen/ruman näköisiä ja sosiaalisesti pärjääviä miehiä. Tärkeää olisi olla selvät kuvat, kertova profiiliteksti ja kyky ottaa ahkerasti yhteyttä naisiin sekä olla sosiaalinen ja kiva myös chatissä, jotta saa ne treffit samalle viikolle. Itse taidan olla liian ruma näille tavallisen näköisille ja sosiaalisesti pärjääville, kun heitä hyvin harvoin mätsään tai sitten tätä porukkaa vain on vähän tinderissä. :D
Löysin ihanan miehen salasuhteeseen kanssani Suomi24-palstalta. Nyt on nautittu useita vuosia ja sama jatkuu. Suosittelen olemaan rehellinen.
N49
Vierailija kirjoitti:
Löysin ihanan miehen salasuhteeseen kanssani Suomi24-palstalta. Nyt on nautittu useita vuosia ja sama jatkuu. Suosittelen olemaan rehellinen.
N49
Kumpi teistä otti yhteyttä?
Nyt mä sut muistankin, huikeeta, jatkoon! :D