Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit?

Vierailija
04.02.2019 |

Millasia tyyppejä suomi24 treffeillä liikkuu? 40+ nainen etsiskelee elämänkumppania, mistä kannattais etsiä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan eroa mitenkään muistakaan online deittailu paikoista. Eli on normaaleja, on hulluja, ja on myös timantteja. Ehkäpä ikäisellesi parempi paikka kuin esim joku tinderi.

Mutta siitäpä etsimään. Todennäköisesti törmäät kaikkiin näihin tapauksiin, ja toivottavasti se timantti kiinnostuu sinustakin.

Vierailija
2/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti, kivaa kannustusta, niin jospa se timantti innostuis minustakin... 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jämät on siellä :)

Vierailija
4/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit on ajan haaskausta. Tyhjän saa ilmankin.

Vierailija
5/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aika, hmm... rahvaanomainen deittisirkus. Jos et ole kiinnostunut seksikokemuksia haalivista nuorista kolleista tai seniileistä papoista tai kaukosuhteista, kannattaa tehdä rajaus, jossa vain ikähaarukkaasi ja hakualueeseesi sopivat voivat ottaa yhteyttä.

Suosittelen myöskin ennemmin Tinderiä. Siellä voit itse olla valikoivampi - kuka supermarketin valikoimasta kiinnostaa.

Vierailija
6/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 on täynnä peräkammarinpoikia, luusereita ja omituisia.

Jos et hae pelkkää pintaa, hyvällä tuurilla voit löytää helmen.

Tinder on täynnä pelimiehiä, milffinmetsästäjiä ja tyyppejä jotka on ihan erilaisia livenä kuin mitä antavat ymmärtää.

Jos osaat skipata too-good-to-be-true-häiskät, hyvällä tuurilla voit löytää sellaisen joka haluaa muutakin kuin iisin panon.

Kumpi parempi, EOS.

Vierailija
7/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata etsiä sieltä, se on rakkauden kaatopaikka. Ellet halua jotain sarjahukuttajaa, axl smithiä tai tauskia.

Vierailija
8/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on aika, hmm... rahvaanomainen deittisirkus. Jos et ole kiinnostunut seksikokemuksia haalivista nuorista kolleista tai seniileistä papoista tai kaukosuhteista, kannattaa tehdä rajaus, jossa vain ikähaarukkaasi ja hakualueeseesi sopivat voivat ottaa yhteyttä.

Suosittelen myöskin ennemmin Tinderiä. Siellä voit itse olla valikoivampi - kuka supermarketin valikoimasta kiinnostaa.

Tässä puhuu selkeästi joku, jolla on kokemusta suomi24 treffeistä. Ja nimenomaan näin kannattaa. Muuten saat siellä vain niitä anonyymejä viiksuvallujen viestejä 100kpl päivässä, joko "mitä kuuluu" tai "seksiseura fwb pannaaks" tai tylsiä kiltti miehien avauksia.

Ja kaipa se tinderikin toimii, vaikkei ole hajua onko se enemmän nuorten juttu vain kun itsekin olen nuorempi.

Vierailija
9/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei valinnan vara ole niin näennäistä kuin nelikymppisellä naisella Tinderissä. Voit saada 100 treffipyyntöä ja niistä 1 tai 2 haluaa muutakin kuin milffipanon/salasuhteen.

Vierailija
10/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-deitistä ei ole kovinkaan vakuuttavia tapauksia tullut. Paitsi sen kerran kun Tinderistä sain itselleni vakavamman suhteen (joka säilyy vieläkin), sieltä tuli vastaan suunnitelmiini täysin sopiva, erittäin hyvännäköinen akateeminen ja huumorintajuinen nainen. 

Minkäs voi, en ole pelimiehiä ja yksi kerrallaan. Nykyisenikin on siis aivan super, mutta välimatka hiukan haittaa. Mutta eiköhän siitä selvitä jotenkin. 

Vierailija
11/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata etsiä sieltä, se on rakkauden kaatopaikka. Ellet halua jotain sarjahukuttajaa, axl smithiä tai tauskia.

Axl Smith ja Tauski jos ketkä ovat mieluummin Tinderissä.

Vierailija
12/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on melkein turha kokeilla, ellei asu isommassa kaupungissa. Tarjonta on niin olematonta?!?! Tunnetussa vähän alta 100k ihmisiä olevassa kaupungissa oli 18-32v naisista tarjolla vain alle 10 naista ja niistäkin 9 taisi olla kuvattomia. Jes. Onpa toivoa, onpa valinnanvaraa. Ja miehiä oli ehkä n. 500-1000 kpl ainakin näitä 10 varten.

Jotenkin taitaa olla vähän menettänyt markkinoita tinderin yleistymisen myötä. 

En liiemmin panostaisi siihen siis ellet asu pääkaupunkiseudulla, koska tarjonta on heikkoa määrällisesti. Mutta voihan siellä joku helmi silti majailla, vaikka jossain Kajaanissakin.

Vierailija
13/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei valinnan vara ole niin näennäistä kuin nelikymppisellä naisella Tinderissä. Voit saada 100 treffipyyntöä ja niistä 1 tai 2 haluaa muutakin kuin milffipanon/salasuhteen.

Täällä nr 3 joka haluaa huuuikean milffipanon noin niinku alkuun, jatko sitten tuntemusten mukaan! Mikä sun tunnus siellä onkaan?

Vierailija
14/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuu selkeästi joku, jolla on kokemusta suomi24 treffeistä. Ja nimenomaan näin kannattaa. Muuten saat siellä vain niitä anonyymejä viiksuvallujen viestejä 100kpl päivässä, joko "mitä kuuluu" tai "seksiseura fwb pannaaks" tai tylsiä kiltti miehien avauksia.

Ja kaipa se tinderikin toimii, vaikkei ole hajua onko se enemmän nuorten juttu vain kun itsekin olen nuorempi.

Sinulle, nuorisolainen, voin kertoa että koska olen itse 50 ja minua kiinnostavat jopa 56-vuotiaat, tarjontaani tulee myös kaiken ikäiset yli 55-vuotiaat käyttäjät (näitä ei voi enää rajata).

70-vuotias ei ole harvinaisuus☺️ Eli Tinder on käytössä jo eläkeläisilläkin!

Vierailija
15/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, nuorisolainen, voin kertoa että koska olen itse 50 ja minua kiinnostavat jopa 56-vuotiaat, tarjontaani tulee myös kaiken ikäiset yli 55-vuotiaat käyttäjät (näitä ei voi enää rajata).

70-vuotias ei ole harvinaisuus☺️ Eli Tinder on käytössä jo eläkeläisilläkin!

Ei mutta se on aika siistiä. Olen vain aina mieltänyt sen parikymppisten nuorten temmellyspaikaksi, lähes kuin videopeliksi. Mutta hienoa jos siellä on tarjontaa joka ikäryhmälle.

Vierailija
16/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä en tykkää, koska en vaan pysty laittaa sydäntä kuin kahdelle kuussa, eli ei vaan mätsiä löydy. Pelkkä raksin antaminen ahdistaa..

En ole pk-seudulta, joten rajalliset ovat mahdollisuudet, mutta kai toivoa voi, että jostain se timantti kolahtaa. Sehän tarkoittaa sit myös sitä, että itsekin olisin näine hyvineni timantti hänelle..

Ap

Vierailija
17/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nr 3 joka haluaa huuuikean milffipanon noin niinku alkuun, jatko sitten tuntemusten mukaan! Mikä sun tunnus siellä onkaan?

"Otetaan rennosti ja katsotaan mitä tulee! (FWB-suhde jos olet hyvä pano)"

"Olet avoin uusille kokemuksille (tekee mieli kokeilla B-rappua pliis)"

"Sosiaalinen ja hyvässä porukassa viihtyvä mies (vedetään saunaillassa kaljaa kun katsellaan persekuvia jotka otin Tinder-panosta sen nukkuessa)"

"Avioliitto päättynyt (unohtui tosin kertoa vaimolle siitä päättymisestä)"

"Yksi lapsi on (+ kolme edellisen vaimon kanssa)"

"Tykkään varttuneita naisista (panoina, kun hvetin parikymppisiltä tulee aina pakit)"

Se on sitä laatua. Tinder-kaupassa riittää mistä valita, sen kun nappaa hyllyltä parhaimman. Vientiä riittää :D

Vierailija
18/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet hakee siellä niitä parikymppisiä, omasta iästään riippumatta...

Vierailija
19/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jämät on siellä :)

Tarkoitit siis jännät

Vierailija
20/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä en tykkää, koska en vaan pysty laittaa sydäntä kuin kahdelle kuussa, eli ei vaan mätsiä löydy. Pelkkä raksin antaminen ahdistaa..

En ole pk-seudulta, joten rajalliset ovat mahdollisuudet, mutta kai toivoa voi, että jostain se timantti kolahtaa. Sehän tarkoittaa sit myös sitä, että itsekin olisin näine hyvineni timantti hänelle..

Ap

Siis mitä tämä sydän vain kahdesti kuussa tarkoittaa?

Joko äärettömän kovista standardeista, tai sitten asuinpaikallasi tinder näyttää tyhjää kokoajan ja näet ehkä max 50 ihmistä (profiilia) kuukaudessa ?

Jos asut näin pienessä paikassa, niin suomi24 on mielestäni vielä toivottovampi vaihtoehto. Jos tinder on kuiva, suomi24 on vielä kuivempi. Yleisesti ottaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme