Kerro ällöttävin uni, jonka olet nähnyt
Mässäillääs ällöttävyyksillä.
Voin aloittaa omalla top3:lla. Kaikki liittyvät kehon luonnottomuuksiin. Älä lue jos olet herkkä.
Noin 10 vuotta sitten jäin lomareissussa ollessa unen, jossa toinen pakarani oli läpinäkyvä, se oli sellaista kirkasta hyytelömäistä ja pakaran sisällä näkyi mansikoita ja jotain muita värikkäitä marjoja tai hedelmäpaloja. Yök!
Lähiaikoina näin unen, jossa koko yläkroppani, tai ainakin hartiat, olkapäät ja kaula oli täynnä rakkulamaisia näppylöitä. Niitä oli niin taajaan, että kaikki ei mahtuneet olemaan vierekkäin, vaan osaan oli kasvanut ikäänkuin naru, jonka päässä näppylä oli. Leikkelin niitä naruja saksilla irti.
Ja uusin: 9-vuotiaan poikani peppua kutitti ja pyysin näyttämään, näkyykö siellä jotain. No näkyi. Koko peppuvaossa kasvoi kaikenlaista, esim. sellaisia ns. kaalinpäitä, mitä se "krokotiilikaali" taas onkaan nimeltään ja ne kaikki oli ikäänkuin hiekan peitossa. Hyi yök!!!
Kommentit (45)
Ihan kamala uni kirjoitti:
Näin unta että harrastin jokaisen palstamamman kanssa. Oksensin kun heräsin.
Kiirettä taisi pitää.
Makasin selällään ja koira oli päälläni tekemässä "sitä".
Suhteellisen tuore uni muutaman yön takaa. Olen jossain itselle vieraassa talossa ja keittiön pöydällä on pata jossa kylmää ruskeaa kastiketta jonka seassa lilluu herneitä ja riisiä. Jokin tuntemaan ääni pakottaa minut syömään sitä ja syönkin, mutta hyvin vastahakoisesti. Sitten saan kuulla, että tämä kastike onkin oksennusta. Herään siihen kun alan unessa itsekin yökkäilemään.
Kun lueskelin ketjua niin pisti silmään nuo alastomana julkisella paikalla unet. Ei ehkä itselle ällöttävimmästä päästä, mutta joskus näin unta, että olin risteilyllä. Lähdin hytistä jostain syystä pelkissä pikkuhousuissä kävelemään kunnes huomaan, että hytin avainkortti on jäänyt sisälle ja vaatteet kanssa. No ei siinä mitään kuljen kuitenkin laivalla baareissa ja tax-freekaupassa tässä asusteessa ihan vaan rennosti eikä kyllä muutkaan ihmiset kiinnittää minuun mitään huomiota.
Tein lihamureketta ja laitoin ne uuniin, kaksi vierekkäin pellin päällä. Hetken uunissa oltuaan ne alkoivat vääntelehtiä ja olivat kuin tuskissaan. Uunin luukun läpi katsoessani tajusin, että ne olivatkin jotain eläviä olentoja, jotka olin työntänyt uuniin.
Minäkin olen nähnyt tuommoista puukotusunta ja vastaavia. Monta kertaa vielä, hyi.
Yksi ällöttävä mikä tulee mieleen oli myös sellainen, missä hiukseni lähti päästä ja ihoa samalla ja verta vaan valui ja pää näytti kamalalta. Luulen että tuo liittyi siihen, kun päänahan psoriasis oli taas pahentunut:D