Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko markkina-arvoni täysin mennyttä?

Vierailija
04.02.2019 |

Ensin nämä ”miinukset”, jotka palstan mukaan laskevat arvoani miesmarkkinoilla ja tekevät minusta wt:n:
-yh
-kissanomistaja
-ei korkeakoulutusta
-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi
-en ole kokopäivätyössä
-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka
-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella

Sitten nämä positiiviset puoleni:
-olen taiteellinen, älykäs, luova ja verbaalisesti lahjakas
-avarakatseisuus, suvaitsevaisuus
-hyvä keskustelija
-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla
-kiinnostunut kaupunkikulttuurista, urbaani
-kokeilunhaluinen ;)
-en varmasti ole tylsää seuraa

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika white trash mielestäni. Haluaisin kysyä saman kysymyksen kuin joku tuolla aiemmin: millä perusteilla pidät itseäsi älykkäänä? Ihan mielenkiinnosta. Kuvailet itseäsi älykkääksi, vaikka lähes kaikki muu kuvaus itsestäsi kertoo ennemminkin älykkyyden puutteesta.

90% ihmisistä pitää itseään keskimääräistä älykkäämpänä. Hmmm.... 😉

Vierailija
62/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi markkinarako on vielä tallella.

Vierailija
64/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jo tässä kohtaa. Lisäksi tupakointi on nou nou.

Onko markkina-arvoni täysin mennyttä?

-yh

Sinccis

Vierailija
65/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä edes rööki pois ja tekoripset sun muut wt jutut niin sun arvos pomppaa taivaisiin

Vierailija
66/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen, tupakoimaton, tatuoimaton, lapseton, aiemmin naimisissa ollut korkeakouluopiskelija (ei humanistinen tai hoitoala tms). Hiukset ovat tavalliset pitkät ja tummat. En käytä alkoholiakaan humalahakuisesti enkä käy baareissa. En ole urbaani cityihminen vaan viihdyn maalla ja patikoimassa. Olen aika tavallisen näköinen, suht nätti, mutta liikunnallinen. Pukeudun vaatimattomasti enkä meikkaa paljon.

Speksini ovat hyvin erilaiset kuin sinulla, mutta kissani ja opiskelijastatukseni ovat miehille liikaa. Voi olla kuule pienestä kiinni.

Vierailija
67/75 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on, kun täällä tekee jonkun järjellisen aloituksen, ei saa yhtään kommenttia, mutta tämmösiin ääliömäisyyksiin vastauksia satelee?

Vierailija
68/75 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/75 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta siinä on pieni tauti.

Vierailija
70/75 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä halusit tehdä tämän aloituksen? Minkälaisia vastauksia odotit? Anonyymit, kasvottomat, tunteettomat ihmiset arvioimassa speksejäsi? Täällä luetaan listoja, oikeassa elämässä kohdataan ihmisiä. Totuus on joskus tarua ihmeellisempää. Elä elämääsi, tee siitä itsesi näköistä ja nauti siitä. Kaikki mahdollinen muu on sitten vain plussaa.

Vierailija
71/75 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen nainen, tupakoimaton, tatuoimaton, lapseton, aiemmin naimisissa ollut korkeakouluopiskelija (ei humanistinen tai hoitoala tms). Hiukset ovat tavalliset pitkät ja tummat. En käytä alkoholiakaan humalahakuisesti enkä käy baareissa. En ole urbaani cityihminen vaan viihdyn maalla ja patikoimassa. Olen aika tavallisen näköinen, suht nätti, mutta liikunnallinen. Pukeudun vaatimattomasti enkä meikkaa paljon.

Speksini ovat hyvin erilaiset kuin sinulla, mutta kissani ja opiskelijastatukseni ovat miehille liikaa. Voi olla kuule pienestä kiinni.

Ehkä jokaisella on ihmisryhmä joka tiedostamatta karsiutuu pois tietynlaisten selkeiden ulkoisten tekijöiden perusteella.

Mutta se olisi huolestuttavaa jos jo syvemmin tunnettuaan ja tutustuttuaan TIETOISESTI listaa toisesta asioita jotka ovat ehdoton ei.

Minusta se kertoo ihmisestä jotain karua ja silloin on parempi että hän lähtee.

Vierailija
72/75 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta siinä on pieni tauti.

Sinun päässä.

Vierailija
73/75 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Uskomatonta mutta totta, tapasin viikonloppuna ihanan oloisen miehen, jonka kanssa heti klikkasi. Hän ei arvostele minua taustani vuoksi ja tuntuu että meillä on samankaltainen arvomaailma. Kyllä meille ”wt”- ja elämänkoulunaisillekin on vientiä, sanotte mitä sanotte.

Vierailija
74/75 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä! Uskomatonta mutta totta, tapasin viikonloppuna ihanan oloisen miehen, jonka kanssa heti klikkasi. Hän ei arvostele minua taustani vuoksi ja tuntuu että meillä on samankaltainen arvomaailma. Kyllä meille ”wt”- ja elämänkoulunaisillekin on vientiä, sanotte mitä sanotte.

No niin, eihän siinä sitten mitään. Kyllähän paljon on kiinni siitä, että oletko miehen mielestä vetävän näköinen ja klikkaako luonteet yhteen ja sellaista. Minulle tuossa olisi ollut miinusta oikeastaan vain tupakointi ja tietysti lapsista heräsi kysymys, että onko niitä 1 vai 7, mutta siinäpä se. Koulutuksesta ei voi suoraan päätellä älykkyyttä ja fiksutkin ihmiset tekevät ihmissuhteissa huonoja valintoja, se ei ole ihan yksioikoista.

Good luck teille vaan.

Vierailija
75/75 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana yh.