Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko markkina-arvoni täysin mennyttä?

Vierailija
04.02.2019 |

Ensin nämä ”miinukset”, jotka palstan mukaan laskevat arvoani miesmarkkinoilla ja tekevät minusta wt:n:
-yh
-kissanomistaja
-ei korkeakoulutusta
-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi
-en ole kokopäivätyössä
-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka
-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella

Sitten nämä positiiviset puoleni:
-olen taiteellinen, älykäs, luova ja verbaalisesti lahjakas
-avarakatseisuus, suvaitsevaisuus
-hyvä keskustelija
-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla
-kiinnostunut kaupunkikulttuurista, urbaani
-kokeilunhaluinen ;)
-en varmasti ole tylsää seuraa

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä voi vielä lukea, että kaveripiirisi on yhtä räikeää, tatuoitua ja kouluttamatonta, joten ei kiitos. Onko sinulla muuten montakin lasta? Kuinka monelle miehelle? Mainitsit vain, että olet yh. Jos olisit sitä yhdelle tai kahdelle lapselle, olisit maininnut sen jo aloituksessa varmaankin. 

Onko lapsesi muuten nimetty kenties Veetiksi, Nikoksi, Jadessaksi tai Wilmaksi? Tai kenties Wilhoksi? Tai Jare? 

Mitä kirjaindiagnooseja heiltä löytyy? Ainakin ylipainoa on pakko olla. Sinun kaltaisten lapset on "aina" ylipainoisia. 

Vierailija
42/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsienpidennykset, tupakanpoltto, tatuoinnit ja huomioväriset hiukset eivät mahdu kyllä samaan lauseeseen älykkään kanssa. Sinusta saa valitettavasti sen kuvan, että olet jämähtänyt teinibiletyskuvioon., etkä kasvanut aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta niin pahalta. Suurimmat miinukset väkivaltainen eksä, tupakointi ja tutkinnottomuus, muuten ihan toimii.

Vierailija
44/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee kaikille yhdessä. Kiitos kommenteistanne, ne vahvistivat sitä tuntemusta, joka minulla jo olikin.

Koulutuksesta sen verran, että minulla on muutama opistotason tutkinto. Sain lapseni hyvin nuorena, mikä osaltaan vaikutti siihen, etten koskaan edes hakenut yliopistoon.

Ystäväpiirissäni on sekä korkeasti koulutettuja että vähemmällä koulutuksella olevia, sekä menestyjiä että vähemmän menestyneitä. Korrelaatiota edellämainittujen välillä ei juuri ole.

En nyt edes jaksa lähteä tähän tatuointikeskusteluun. Minulle jokainen leima merkitsee jotakin ja se riittää minulle.

Kiitän, kumarran ja niiaan ja toivotan kaikille parempaa jatkoa.

Ps. Tupakoinnin taidan lopettaa nyt.

Vierailija
45/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nuori. Sulla on toivoa, ei hätää, lopulta on myöhäistä.

T. Puuma

Vierailija
46/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan luovu lemmikeistäsi. Jos

inhoaa eläimiä, se kertoo ihmisestä jotain todella negatiivista.

Vierailija
47/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin nämä ”miinukset”, jotka palstan mukaan laskevat arvoani miesmarkkinoilla ja tekevät minusta wt:n:

-yh - ei haittaa, olen lapseton ja se vaivaa

-kissanomistaja - kunhan tulevat toimeen minun kissojeni kanssa...

-ei korkeakoulutusta - sama, mutta hyvässä työssä

-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi - kerran naimisissa, 18v

-en ole kokopäivätyössä - so?

-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka - Jos mallia "ALMA" niin saatan nikotella

-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella - sama

-hyvä keskustelija

-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla - metallifestarit?

-kokeilunhaluinen ;)

-en varmasti ole tylsää seuraa

saatat toki olla liian nuori, itse olen 41. 

Hiukset ovat punaiset :) Hevi ei ole ihan juttuni, mutta voisihan sitä kokeilla. Meillä ei ole edes kovin suuri ikäero.

Tämä viesti piristi mieltä!

Ap

Tule hyvinkäälle steelfestiin jos olet seudulla. Mulla on päällä mustat farkut, t-paita ja farkkuliivit. Musta puolipitkä fleda, hoikka ja pitkähkö. En ole örvellyskännissä.

Vierailija
48/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko siis myydä itsesi orjaksi, vai miksi mietit "markkina-arvoa"?

Alapa miettiä ihmisarvoa ja persoonallisuutta, onko sinulla ne. Niillä pääset alkuun.

Tupakointi on vastenmielistä. Samoin tatuoinnit ja "räväkän värinen tukka". Fiksuus olisi eduksi, mutta minkäs teet. Kai sinä jonkun perzun saat noillakin eväillä, kunhan oikeaan aikaan avaat suusi.

Vierailija
49/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lapsi kikkarapää?  tuo jo pelkästään riittää.

Vierailija
50/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lähes kuin ystäväni paitsi, että hänellä on mielenterveysongelmia, on varsin ylipainoinen ja lyhyt naiseksi.

Toisaalta, naisvihaajat av-palstalla taitavat olla vielä alhaisempaa kastia.

Vierailija
51/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytänet varmasti jonkun, mutta omissa silmissäni useita epäonnistuneita liittoja kokenut, itsensä silti älykkääksi määrittelevä tupakoiva yh, joka vielä tykkää bilettää, ei kuulosta erityisen lupaavalta kumppanilta. Tuossa on yksinkertaisesti aika monta jännäelementtiä liikaa. 

t. mies kolmissäkymmenissä

Tämä!

Jännä että työttömät ja kouluttautumattomat on usein niin taiteellisia ja poikkeuksette mainitsevat olevansa hyviä keskustelijoita ;)

Narsistiexiä, ei hitto ;) Mees lähibaarin testaan markkina-arvoas mut anna opiskelijapoikien rentoutua rauhassa

Vierailija
52/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla

Nämä eivät ole plussia, vaikka voivat kuulostaa siltä. Nämä ovat semmoista mitä sinä arvostat miehessä.

Vierailija
53/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat 100 % suomalaisia. Ap

Vierailija
54/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja tatuoinnit. Ei kiitos. Mun silmissä sun markkina-arvo kunnollisten miesten edessä on kyllä huono.

Vierailija
55/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic mutta kyllä on kovaa huutoa nykyään tuo narsismi. Jokainen (ex-)seurustelukumppani joka koskaan on käyttäytynyt tympeästi on Narsisti. Kumma juttu, että tutkimusten mukaan arviolta 2% Suomen väestöstä on narsisteja (= persoonallisuushäiriö), silti ainakin joka toisen vauvapalstailijan exä on ollut narsisti. Jokin ei tässä yhtälössä täsmää 🤔

Vierailija
56/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI kissanomistajuus on turn off? En tajua! Luulis että jokainen normaali ihminen arvostaa sitä, että tykkää eläimistä. Olen palstalla huomannut että kissanomistajiin liitetään outoja stereotypioita, syytä en tiedä. En puhu eläimistä ihmisten kanssa, joita ne ei kiinnosta.

Vierailija
57/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoilua vähentänyt kirjoitti:

Alle kolmekymppisenä turn-offeja olisi ollut:

-yh

-kissanomistaja

-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi

-en ole kokopäivätyössä

-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella

Nyt alle viisikymppisenä turn-offeja on:

Miksi kissanomistajuus ei enää viisikymppisenä haittaa?

Vierailija
58/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan jo huomannut tähän mennessä, että pitkäkestoinen suhteesi on nykyään toinenkin varvi ennen kuin nimetön lähtee krapulassa raahustamaan kotiin.

Miksi joku kirjoittaa näin ilkeästi vieraasta ihmisestä? 

Vierailija
59/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan jo huomannut tähän mennessä, että pitkäkestoinen suhteesi on nykyään toinenkin varvi ennen kuin nimetön lähtee krapulassa raahustamaan kotiin.

Niin, sitä ap täällä myös pohtii.

Vierailija
60/75 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitä ap täällä myös pohtii.

Niina-Petteriä ei huomioida tarpeeksi kotona ja hän on epävarma sukupuolestaankin.

No eipä tuokaan ollut nätisti sanottu, mutta ymmärrätte pointin. Anonyymi palsta, netissä helppo huudella ja jollain 15 vuotiaalla ei vain ole käytöstapoja pieleen menneen kotikasvatuksen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä