Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko markkina-arvoni täysin mennyttä?

Vierailija
04.02.2019 |

Ensin nämä ”miinukset”, jotka palstan mukaan laskevat arvoani miesmarkkinoilla ja tekevät minusta wt:n:
-yh
-kissanomistaja
-ei korkeakoulutusta
-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi
-en ole kokopäivätyössä
-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka
-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella

Sitten nämä positiiviset puoleni:
-olen taiteellinen, älykäs, luova ja verbaalisesti lahjakas
-avarakatseisuus, suvaitsevaisuus
-hyvä keskustelija
-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla
-kiinnostunut kaupunkikulttuurista, urbaani
-kokeilunhaluinen ;)
-en varmasti ole tylsää seuraa

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla

Itse pidän tätä kyllä miinuksena.

Vierailija
22/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua? kirjoitti:

Kokeilunhalusta plussaa. Viittaa siihen että sinua voisi olla ihan ok polkea muutaman kerran. Parisuhdemielessä 0/10.

Tarkennetaan vielä että kolmella kortsulla päällekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella arvioit itsesi älykkääksi?

Vierailija
24/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta vaivu epätoivoon!

Itse ihmettelen seuraavaa

asiaa. Olen reippaasti yli 40-vuotias

nainen. Olen nykyään

pyöreä ja näytän vähintään

ikäiseltäni. Olen onnellisesti naimisissa

ja minulla on lapsia. Mutta nyt se omituisuus: olen miesten keskuudessa

suositumpi kuin koskaan. Minua tullaan

jopa kaupassa ja kahvilassa, työkuvioissa ym iskemään,

monenikäiset miehet flirttailevat kanssani ym ilman että tällaista suosiota kerjään tai yritän saavuttaa, en nyt tosin sitä pahaksenikaan pane;). Nuorena olin kauniskasvoinen hoikahko kurvikas blondi enkä kyllä silti näin suosittu. En vilpittömästi ymmärrä mistä tämä johtuu.

Vierailija
25/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se näkö kirjoitti:

Älä suotta vaivu epätoivoon!

Itse ihmettelen seuraavaa

asiaa. Olen reippaasti yli 40-vuotias

nainen. Olen nykyään

pyöreä ja näytän vähintään

ikäiseltäni. Olen onnellisesti naimisissa

ja minulla on lapsia. Mutta nyt se omituisuus: olen miesten keskuudessa

suositumpi kuin koskaan. Minua tullaan

jopa kaupassa ja kahvilassa, työkuvioissa ym iskemään,

monenikäiset miehet flirttailevat kanssani ym ilman että tällaista suosiota kerjään tai yritän saavuttaa, en nyt tosin sitä pahaksenikaan pane;). Nuorena olin kauniskasvoinen hoikahko kurvikas blondi enkä kyllä silti näin suosittu. En vilpittömästi ymmärrä mistä tämä johtuu.

Nuorena oli vähän arka, eikä jatkuvasti sietänyt pakkeja. Ei ainakaan turhan takia. Vanhempana itsetunto on parkkiintunut, joten aina voi kokeilla onneaan.

Vierailija
26/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vaikka miestä vastaavalla listalla.. Yksin jäisi ikävä kyllä ja niin jäät sinäkin ellei reilusti vanhempi kumppani kelpaa.

Vierailija
27/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina - arvo menee muutenkin, olit sitten sitä tai tätä.

T. Puuma

Vierailija
28/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kiinnostunut mutta "yh" on ehdoton ei.

Vierailija
29/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaamalla asioita ei yleensä pystytä tuoda esille sitä mikä on oikeasti tärkeää.

Ja ihmisistä jotka näin arvioivat muiden ominaisuuksia välittyy kuva etteivät he edes välitä sellaisesta. He jotka välittävät vain siitä mitä sinä voit tuoda tai antaa.

Minusta se on hieman surullista.

Vierailija
30/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on markkina arvoa mieten joilla on jo itselläänkin lapsia silmissä.

Vierailija
31/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökaus, tatuoinnit ja se, että olet aina päätynyt alkoholistin/narsistin/väkivaltaisen kanssa yhteen, kertovat jo sen verran, että et todennäköisesti ole minun makuuni. Ja siihen yhdistetään, ettei ole kokopäivätyötä, niin ei natsaa.

Vierailija
32/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Lakukisu, kauniista sanoistasi. Typeräähän tällainen listailu on. Olen elämäntilanteeni vuoksi hieman allapäin ja halusin kai kuulla, että huolimatta joistain vioistani voisin vielä kelvata tai olla haluttu. Tämä palsta tokikaan ei ollut varmaankaan paras foorumi siihen.

Ap

Vierailija
33/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin nämä ”miinukset”, jotka palstan mukaan laskevat arvoani miesmarkkinoilla ja tekevät minusta wt:n:

-yh - ei haittaa, olen lapseton ja se vaivaa

-kissanomistaja - kunhan tulevat toimeen minun kissojeni kanssa...

-ei korkeakoulutusta - sama, mutta hyvässä työssä

-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi - kerran naimisissa, 18v

-en ole kokopäivätyössä - so?

-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka - Jos mallia "ALMA" niin saatan nikotella

-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella - sama

-hyvä keskustelija

-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla - metallifestarit?

-kokeilunhaluinen ;)

saatat toki olla liian nuori, itse olen 41. 

Vierailija
34/75 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-yh - ei haittaa, olen lapseton ja se vaivaa

-kissanomistaja - kunhan tulevat toimeen minun kissojeni kanssa...

-ei korkeakoulutusta - sama, mutta hyvässä työssä

-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi - kerran naimisissa, 18v

-en ole kokopäivätyössä - so?

-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka - Jos mallia "ALMA" niin saatan nikotella

-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella - sama

-hyvä keskustelija

-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla - metallifestarit?

-kokeilunhaluinen ;)

saatat toki olla liian nuori, itse olen 41. 

Hiukset ovat punaiset :) Hevi ei ole ihan juttuni, mutta voisihan sitä kokeilla. Meillä ei ole edes kovin suuri ikäero.

Tämä viesti piristi mieltä!

Ap

Vierailija
35/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi kommentoiden plussia ja miinuksia vain omasta puolestaan. Kommentoinpa minäkin.

xxx

-yh / Olen samanikäinen kuin sinä ja meistä kolmekymppisistä monilla on entisiä lapsia. Jos etsisin kumppania niin ei siis haittaisi. Nuorempana olisin varmaankin kohteliaasti kieltäytynyt.

-kissanomistaja / Ei haittaa, vaan tämä on plussa, kissat ovat hauskoja.

-ei korkeakoulutusta / Kysymysmerkki. Miinus, koska epäilisin arvojemme ja kiinnostuskohteidemme kohtaamista. Mutta kasvotusten voisit kyllä hälventää nämä ennakkoluuloni, riippuu ihmisestä täysin.

-muutama avoliitto takana, erojen syinä exien narsismi, väkivaltaisuus ja alkoholismi / Kolmekymppisillä on elettyä elämää joten eksät ihan OK. Mutta väkivaltaisena tunnettu eksä on kyllä paha homma.

-en ole kokopäivätyössä / Ei paha juttu. Tiedämme kaikki työllisyystilanteen nykyään. Eri asia, jos et edes yrittäisi töihin.

-tatuointeja, ripsenpidennykset, kirkas huomiotaherättävä tukka / Muuten jees, mutta tatskat ovat miinus. Tai sanotaan, että riippuu siitä, miten suuria ja näkyviä ovat.

-tupakointi ja alkoholin käyttö kohtuudella / Alkoholi ok oikeasti kohtuudella, tupakointi miinus koska en itse polta.

-olen taiteellinen, älykäs, luova ja verbaalisesti lahjakas / Suuri plussa!

-avarakatseisuus, suvaitsevaisuus / Ihan hyvä.

-hyvä keskustelija / Suuri plussa!

-tykkään käydä bileissä ym. riennoissa kuten vaikkapa metsäfestareilla / Plussan ja miinuksen välillä, itse olen vuorotellen menevä ja toisinaan taas en.

-kiinnostunut kaupunkikulttuurista, urbaani / Minäkin. Mutta mikä on suhteesi maaseutuun? Maaseudun dissaus on kyllä suuri miinus.

-kokeilunhaluinen ;) / Hyvä. ;)

-en varmasti ole tylsää seuraa / Mukavaa jos näin.

xxx

Itse sanoisin että selkeästi pahin merkki on tuo väkivaltainen eksä. Eletty elämä on opettanut minulle, että nuo tapaukset voivat kääntyä todella epämukaviksi.

Mutta muuten en näe mitään syytä, miksi en voisi lähestyä sinua hypoteettisessa kumppaninhakutilanteessa. Ei nuo muut miinukset ole niin tärkeitä. 

M35

Vierailija
36/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo vielä markkina arvoa laske. Jos oli afrikka lainen mies , niin se kyllä tiputtaisi

Vierailija
37/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin kaikki pahimmat varoitusmerkit ja turnoffit löytyivät ap:n listalta. Runkkaisin huomattavasti mieluummin yksin loppuelämäni kuin lähtisin suhteeseen tuollaisen tyypin kanssa.

M40

Vierailija
38/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänet varmasti jonkun, mutta omissa silmissäni useita epäonnistuneita liittoja kokenut, itsensä silti älykkääksi määrittelevä tupakoiva yh, joka vielä tykkää bilettää, ei kuulosta erityisen lupaavalta kumppanilta. Tuossa on yksinkertaisesti aika monta jännäelementtiä liikaa. 

t. mies kolmissäkymmenissä

Vierailija
39/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kevyeen tapailuun ja seksiin olisit ihan ok. Sitä enempään todennäköisesti et, paitsi jos tuossa tapaillessa pystyisit antamaan itsestäsi oikeasti fiksun ja sellaisen mukavan naisen kuvan, jonka kanssa elämäänsä viitsisi mahdollisesti jakaa pidemmän päälle. Silloin nuo ulkoiset (tatskat, tukka) ominaisuudet ja tupakointi ehkä ei häiritsisi liikaa.

M40Jkl

Vierailija
40/75 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla kiinnostunut mutta "yh" on ehdoton ei.

Yh on miinus jos nainen on muuten hyvätasoinen. Ap:n tapauksessa se saattaa olla jopa positiivinen asia. Noilla samoilla spekseillä ilman lasta ap kuulostaa siltä, että voisi helposti olla esim. päihteiden ongelmakäyttäjä. Lapsi varmaan auttaa pysymään ns. arjessa kiinni. Ikävä sille lapselle tosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän