Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä tuota Kapen ihailua. Pikkunen käppänä ukko, jolla karva kasvaa siellä missä ei pitäisi ja päinvastoin. Puhuu epäselvästi ja poikalapset on aina jätkiä.
Miehet jotka osaa kokata ja on sosiaalisesti taitavia (esim. hyviä lasten kanssa) sytyttää aina itseäni
Silloinko ei ulkonäölläkään ole väliä?
Mun mielestä tää nainen oli jotenkin tyly kapea kohtaan ja vaikutti jotenkin masentuneelta. Päätin jakson jälkeen , että kokeilen viikonloppuna paellaa ja Nizzan salaattia. Tykkään tästä ohjelmasta ja kapesta vaikka naimisissa olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä tuota Kapen ihailua. Pikkunen käppänä ukko, jolla karva kasvaa siellä missä ei pitäisi ja päinvastoin. Puhuu epäselvästi ja poikalapset on aina jätkiä.
Miehet jotka osaa kokata ja on sosiaalisesti taitavia (esim. hyviä lasten kanssa) sytyttää aina itseäni
Silloinko ei ulkonäölläkään ole väliä?
Eipä ihmeemmin. Tosin mun silmää Kape kyllä miellyttää, ihan on ok.
eri
Piti minunkin tulla katsomaan tänne, oliko muillakin vaivaantunut olo.. Outo jakso.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi nainen tekee työkseen? Pirun hieno asunto
Asiakkuuspäällikkö jossain firmassa. Olihan hän hyvin fiksun tuntuinen, niitä pussilitkuja lukuunottamatta. Kämppä oli hieno. En vaan tykkää, että kissat kulkevat pöydillä.
Katsoin mtv:stä kaksi ensimmäistä jaksoa. Olipa kesäisiä jaksoja nyt talven keskellä. Kivaa varmasti kesällä tuollainen ulkokokkaus kesävihanneksineen, mutta nyt talvella olisi ollut kiva kuulla ihan talvireseptejä.
En oikein ymmärrä, miten miehen kuolema 18 vuotta sitten vaikuttaa tolla tavalla tän naisen syömisiin. Kaukaa haettua, hän osaa tehdä ruokaa jos vain viitsii. Jos aikuiselle ihmiselle tulee täytenä yllätyksenä, miten joku salaatti tehdään vika löytyy jostain muualta. Tässä tapauksessa selvästi huomion hakuisuus, oikeaa apua ei tarvinnut.
Toinen asia, aikaisemminkin on nähty, että Aihinen heittelee pataan lattialle tippuneita lihan paloja ym. Mitään vihanneksia tai kasviksia ei huuhdella, eilisessä jaksossa jopa omenassa ollut tarra meni suoraan blenderiin. Samoilla lusikoilla sörkitään monta kertaa, kun ruokia maistellaan. Minkähänlaista hygieniatasoa tämän huippuchefin isännöimissä fine dining kuppiloissa harrastetaan. Onneksi ei tarvitse mennä.
Nainen ei muka syö mitään mutta on silti vähän pyöreä? Vähän epäuskottavaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kape ei voi koskea kissaan, koska on niin allerginen. Silti ihan hyvin kykeni oleilemaan kissataloudessa useamman tunnin kokkailemassa. Joku tässä ei ihan täsmää näin kissa-allergikon näkökulmasta.
Minä olen allerginen sekä kissoille että koirille. Voin hyvinkin olla jokusen tunnin kissa/koirataloudessa ja voin jopa silittää kissoja ja koiria, mutta menen välittömästi sen jälkeen käsien pesulle, koska hankaan kuitenkin huomaamatta kasvojani ja jos kädessäni on kissan tai koiran hilsettä, alkaa silmät tai nenä turpoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Liittyisiköhän jotenkin viinin lipittelyyn?
Musta jotkut tän ohjelman ”ongelmat” on ihan keksittyjä. Onkohan haluttu vain telkkaan?
Tääkin nainen ei ollut tosiaan mikään riutunut vaikkei muka syö.
"eilisessä jaksossa jopa omenassa ollut tarra meni suoraan blenderiin" Oikeasti? Heh, en huomannut kyllä. Mutta Yök sille.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin, että on siirtynyt näihin epämääräisiin "näin laihdut nopeasti ja helposti" -jauheisiin juuri siksi, että on yrittänyt laihduttaa (siinä onnistumatta). Sitä ennen on mässäillyt enemmän. Ehkä ollut pikaruoka-, eines-, suklaa-, sipsi-, leivos, viinipohjainen ruokavalio.
Jos on sambatanssitreenit kolme kertaa viikossa, ei syö lounasta töissä ja kotona nauttii vain proteiinijuomia ja kananmakuista jauhekeittoa, niin jotain on jättänyt kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sambatanssitreenit kolme kertaa viikossa, ei syö lounasta töissä ja kotona nauttii vain proteiinijuomia ja kananmakuista jauhekeittoa, niin jotain on jättänyt kertomatta.
Samaa mietin itse. Ehkä alkoa kuuluu reippaasti?
Aika tuhti meikki noin arkeen, ja luulen että ajattelee itse olevansa erityisen kaunis tuolla maalauksella kun Kapea tuijottaa. Tuli myötähäpeä naisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin, että on siirtynyt näihin epämääräisiin "näin laihdut nopeasti ja helposti" -jauheisiin juuri siksi, että on yrittänyt laihduttaa (siinä onnistumatta). Sitä ennen on mässäillyt enemmän. Ehkä ollut pikaruoka-, eines-, suklaa-, sipsi-, leivos, viinipohjainen ruokavalio.
Hienoja olettamuksia täällä esitetään. Minusta tämä nainen ei ollut pyöreä. Ei vain ollut missään mallin mitoissa. Oletko itse? Ehkä itselläsi ruokavalio koostuu edellä mainituista. Jos tämän naisen ruokavalio olisi koostunut mässystä, hän olisi näyttänyt enemmän siltä Klaukkalan rouvalta.
Itseäni häiritsee se, että selkeästi tässä jaksossa ei kerrota kaikkea. Tuskin tämäkään nainen pelkkää pussikeittoa syö. Olisin halunnut tietää enemmän. Piknik-kokkaamisen päätteeksi näytetyssä haastattelussa nainen sanoi alkavansa tekemään raaka-aineista ruokaa ja mainitsee jotkut kaupan puolivalmisteet. Olen itsekin kokeillut sellaisia uunivalmiita juttuja joskus. En ole täydellinen minäkään. Heittäköön ensimmäisen kiven se joka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kape on Niin symppis kyllä, kannustava ja rauhallinen.
Samat sanat, ihana Kape 😍
Kape on saanut hyvät opit kotoa. Kapen isä oli yksi kohteliammista ikinä tuntemistani ihmisistä.
Olisiko jollain antaa se Rouva Aihisen mehevän kanapadan ohje? Oliko siinä chorizoa ainakin?