Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei muka syö mitään mutta on silti vähän pyöreä? Vähän epäuskottavaa 🤔
Mä ymmärsin, että on siirtynyt näihin epämääräisiin "näin laihdut nopeasti ja helposti" -jauheisiin juuri siksi, että on yrittänyt laihduttaa (siinä onnistumatta). Sitä ennen on mässäillyt enemmän. Ehkä ollut pikaruoka-, eines-, suklaa-, sipsi-, leivos, viinipohjainen ruokavalio.
Hienoja olettamuksia täällä esitetään. Minusta tämä nainen ei ollut pyöreä. Ei vain ollut missään mallin mitoissa. Oletko itse? Ehkä itselläsi ruokavalio koostuu edellä mainituista. Jos tämän naisen ruokavalio olisi koostunut mässystä, hän olisi näyttänyt enemmän siltä Klaukkalan rouvalta.
Itseäni häiritsee se, että selkeästi tässä jaksossa ei kerrota kaikkea. Tuskin tämäkään nainen pelkkää pussikeittoa syö. Olisin halunnut tietää enemmän. Piknik-kokkaamisen päätteeksi näytetyssä haastattelussa nainen sanoi alkavansa tekemään raaka-aineista ruokaa ja mainitsee jotkut kaupan puolivalmisteet. Olen itsekin kokeillut sellaisia uunivalmiita juttuja joskus. En ole täydellinen minäkään. Heittäköön ensimmäisen kiven se joka on.
Täältä saat muutaman vastauksen kysymyksiisi :)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huippukokki-sai-ruoanlaittoa-valtel…
Iloa kevään odotukseen! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei muka syö mitään mutta on silti vähän pyöreä? Vähän epäuskottavaa 🤔
Mä ymmärsin, että on siirtynyt näihin epämääräisiin "näin laihdut nopeasti ja helposti" -jauheisiin juuri siksi, että on yrittänyt laihduttaa (siinä onnistumatta). Sitä ennen on mässäillyt enemmän. Ehkä ollut pikaruoka-, eines-, suklaa-, sipsi-, leivos, viinipohjainen ruokavalio.
Hienoja olettamuksia täällä esitetään. Minusta tämä nainen ei ollut pyöreä. Ei vain ollut missään mallin mitoissa. Oletko itse? Ehkä itselläsi ruokavalio koostuu edellä mainituista. Jos tämän naisen ruokavalio olisi koostunut mässystä, hän olisi näyttänyt enemmän siltä Klaukkalan rouvalta.
Itseäni häiritsee se, että selkeästi tässä jaksossa ei kerrota kaikkea. Tuskin tämäkään nainen pelkkää pussikeittoa syö. Olisin halunnut tietää enemmän. Piknik-kokkaamisen päätteeksi näytetyssä haastattelussa nainen sanoi alkavansa tekemään raaka-aineista ruokaa ja mainitsee jotkut kaupan puolivalmisteet. Olen itsekin kokeillut sellaisia uunivalmiita juttuja joskus. En ole täydellinen minäkään. Heittäköön ensimmäisen kiven se joka on.
Täältä saat muutaman vastauksen kysymyksiisi :)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huippukokki-sai-ruoanlaittoa-valtel…
Iloa kevään odotukseen! :)
Kiitos! Toden totta, artikkelissa on mm. maininta:
"Ohjelman kuvausten aikaan Tanjalla oli menossa jokakeväinen dieetti. Hänellä oli tapana pudottaa painoa laihdutustuotteilla ja nestemäisellä ruokavaliolla ennen sambakarnevaaleja. Hän korostaa, ettei aina elänyt ohjelmassa kuvatulla ruokavaliolla, ainoastaan kausittain."
Tuon olisi voinut mainita ohjelmassakin, se selittää paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi nainen tekee työkseen? Pirun hieno asunto
Näyttää olevan Oscar Softwarella asiakkuuspäällikkönä ja sitä ennen työskennellyt ohjelmistosuunnittelijana (lähde Facebook). Ihan hyvä liksa siis, koodarit tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No niin mammat, nyt vähän rajaa näihin tulkintoihin. Se, että te katsotte Kapea kuola valuen ja pikkarit märkänä, ei tarkoita sitä, että kaikki niin tekisivät.
No jaa...itse en Kapea ole kuolannut, mutta tästä huolimatta olin myöskin havaitsevinana sen sambanaisen ja Kapen välisen jännitteen...saattoi toki olla ihan yksipuolistakin. Kape muistaakseni kuitenkin käytti useampaan otteeseen aavistuksen kaksimielisesti tulkittavissa olevia sanavalintoja. Lisäksi muistelisin että Kapen vaimo olisi jokseenkin ulkonäöltään samaa tyyliä, kuin jakson nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin mammat, nyt vähän rajaa näihin tulkintoihin. Se, että te katsotte Kapea kuola valuen ja pikkarit märkänä, ei tarkoita sitä, että kaikki niin tekisivät.
No jaa...itse en Kapea ole kuolannut, mutta tästä huolimatta olin myöskin havaitsevinana sen sambanaisen ja Kapen välisen jännitteen...saattoi toki olla ihan yksipuolistakin. Kape muistaakseni kuitenkin käytti useampaan otteeseen aavistuksen kaksimielisesti tulkittavissa olevia sanavalintoja. Lisäksi muistelisin että Kapen vaimo olisi jokseenkin ulkonäöltään samaa tyyliä, kuin jakson nainen.
Nainen oli ainakin selkeästi panostanut siihen Kapen jälkivierailuun siihen malliin, että tosiaan tuli tunne, että olisi ollut jotain ihastusta ilmassa.
Kuullaankohan tämän illan jaksossa taas legendaarisia lauseita kuten: "Living legends!", "iloa ja yhdessä!", "ny vaan kaasu pohjaan, hä! antakaa mennä vaan!", "Mitäs prinsessalle?" "No nii äijät, häh?", "Johtaja!", "Anna Kape näyttää", "Kape tekee sitä ja tätä..", "Olkaa ylpeit ja iloisii!", "Onneks olkoon!"
Vesi-ilmapalloja pakastimessa. No nyt alkaa olla jo tämän ohjelman mittakaavassakin erikoista touhua.
Mulla on yhden hengen taloudessa enemmän ruokaa jääkaapissa kun noilla on kuuden hengen taloudessa. Eikä mulla ole lähimpään kauppaan lähellekään 17kilometriä niin kuin heillä.
En nyt kysy pahalla mutta ovatko nuo vähän special needs vai kuljetaanko tuolla isotkin kouluun taksilla?
Vierailija kirjoitti:
En nyt kysy pahalla mutta ovatko nuo vähän special needs vai kuljetaanko tuolla isotkin kouluun taksilla?
Mitä tarkoitat?
Lähimpään kauppaan jo sen verran matkaa että tuskinpa lähin bussipysäkkikään on kovin lähellä, saati sitten että joukkoliikenteellä pääsisi helposti kouluun. Täällä yhtä syrjäisessä kylässä taksilla kouluun kulkevat ihan kaikki, iästä riippumatta sillä muita vaihtehtoja ei ole.
No mitäs se tämän illan eukko oli tukalleen tehnyt 2kk:n aikana? Leikannut tollasen eläkeläistukan ja ottanut ikää 15 vuotta lisää. Voi miten ärsyttävää. Muuten oli kyllä ihan kiva perhe, sellaisia tavallisia maalaisia :) Ja lapset reippaita keittiössä ainakin kameran käydessä...
Vierailija kirjoitti:
Yläasteelle pääsee taksilla mikäli matka pitkä eikä julkisia voi käyttää
Vierailija kirjoitti:
Jos julkistaliikennettä ei ole, niin kyllä, maalla isotkin lapset kulkee taksilla kouluun.
Ihan mukavan oloinen perhe, mutta vähän tylsä jakso
Onko muuten kukaan käynyt testaamassa tuota kotipizzan uutuus pizzaa? Mainoksia siitä tulee ahkerasti
Missä vaiheessa noita aineksia pestiin, salaattiin jne? Samoin käsiä? Ei näkynyt. Juu, onneksi ei tarvitse mennä tuon Aihisen rafloihin syömään, jos keittiöhygienia on tuolla tasolla..
Kiitos, en tiennyt että kaikki kuljetetaan taksilla.
Aika hiljainen perhe. Ihana Kape vaan yksin selostaa 😂😍
Rinnoista.