Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus. Tulen hulluksi.

Vierailija
04.02.2019 |

Mistä tietää, että mies tykkää minusta? Jospa se on vain kaikille ystävällinen ja mukava?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisinkaan kertoa... Mies on aivan käsittämättömän hauska ja sanavalmis, ja pienen hetken ajan tuntui, että pientä flirttiäkin oli ilmassa. Mutta olen vähän huono tulkitsemaan vastakkaista sukupuolta, joten en tiedä.

- ap

Tarvitsemme yksityiskohtia. Tämä kuulostaa hyvältä.

Se olikin hauska tilanne. Olimme yhdessä avustamassa potilasta, herttaista dementoitunutta mummelia, jolle liikkuminen on hankalaa. Petiin päästyään mummo totesi: "Kyllähän te tytöt osaatte." Minä siihen korjaamaan, että "niin siis tytöt ja pojat", tähän miellyttävään mieshenkilöön (johon olen korviani myöten ihastunut) viitaten. Johon mies totesi humoristisella äänensävyllä: "Mistäs sinä sen tiedät..." 

Minua nauratti. Sanoin, "anteeksi kun oletin [sukupuolesi]". Mihin mies vastasi pehmeällä äänensävyllä: "Oleta vain ihan rauhassa." Minua punastutti ja hihitytti koko loppupäivän. 

Saikohan tästä mitään tolkkua? 

- ap

Ai tuo oli sun mielestä flirttiä?? Ihan normaalia huumoria mun mielestä, jolla käsittäisin viittauksen nykyajan käsityksiin sukupuolesta...

Eli jos tuon olisi sanonut joku räkänen keski-ikäinen, se olisi todennäköisesti ollut tulkittavissa ahdosteluksi? En enää ihmettele metoo:hon kohdistunutta kritiikkiä, kaiken saa käännettyä halutessaan seksuaaliseksi lähestymiseksi. Ja syy ei ole kääntäjässä ollenkaan.

Älä ala kuvittelemaan omiasi!

En kyllä ymmärrä yhtään, mistä vetäisit tuon MeToo:n tähän. 

- ap

Vierailija
82/97 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisinkaan kertoa... Mies on aivan käsittämättömän hauska ja sanavalmis, ja pienen hetken ajan tuntui, että pientä flirttiäkin oli ilmassa. Mutta olen vähän huono tulkitsemaan vastakkaista sukupuolta, joten en tiedä.

- ap

Tarvitsemme yksityiskohtia. Tämä kuulostaa hyvältä.

Se olikin hauska tilanne. Olimme yhdessä avustamassa potilasta, herttaista dementoitunutta mummelia, jolle liikkuminen on hankalaa. Petiin päästyään mummo totesi: "Kyllähän te tytöt osaatte." Minä siihen korjaamaan, että "niin siis tytöt ja pojat", tähän miellyttävään mieshenkilöön (johon olen korviani myöten ihastunut) viitaten. Johon mies totesi humoristisella äänensävyllä: "Mistäs sinä sen tiedät..." 

Minua nauratti. Sanoin, "anteeksi kun oletin [sukupuolesi]". Mihin mies vastasi pehmeällä äänensävyllä: "Oleta vain ihan rauhassa." Minua punastutti ja hihitytti koko loppupäivän. 

Saikohan tästä mitään tolkkua? 

- ap

Ai tuo oli sun mielestä flirttiä?? Ihan normaalia huumoria mun mielestä, jolla käsittäisin viittauksen nykyajan käsityksiin sukupuolesta...

Eli jos tuon olisi sanonut joku räkänen keski-ikäinen, se olisi todennäköisesti ollut tulkittavissa ahdosteluksi? En enää ihmettele metoo:hon kohdistunutta kritiikkiä, kaiken saa käännettyä halutessaan seksuaaliseksi lähestymiseksi. Ja syy ei ole kääntäjässä ollenkaan.

Älä ala kuvittelemaan omiasi!

Niin no, taisin jo sanoakin, etten oikein tunnista flirttiä enkä osaa tulkita vastakkaista sukupuolta. 

- ap

Ei tuolla ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä. Joillekinhan tuo on flirttiä, edusti kumpaa sukupuolta tahansa. Enemmänkin lähtisin liikkeelle siitä, miten tuo yksilönä käyttäytyy. Onko siinä käytöksessä jotain poikkeavaa juuri sinun kohdallasi? Se kertoo edes jotain, jos kykenet mahdollisimmen objektiivisesti arvioimaan. Ihastuneen aivot ovat pettävät.

No olen huomannut, että joskus jutellessamme hän ei katso silmiin vaan välttelee katsekontaktia. Toisaalta välillä huomaan hänen katselevan minua pitkään. Hän tuntuu myös tykkäävän huomautuksistani ja vitseistäni.

- ap

Lisään vielä, että välillä hän on todella hiljainen seurassani. Toisinaan sitten hakeutuu istumaan viereeni, nojautuu kohti ja aloittaa juttelun jne. 

- ap

On ihan normaalia olla välillä hiljaa ja välillä puhelias. Kummastakaan ei voi päätellä oikein mitään. 

Hiljaisuus ja katsekontaktin välttely voi kieliä siitä, että mies on ihastunut ja hermostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette sinkkuja kannattaa selvittää. Jos ette, mitä nopeammin kalautat itsesi maanpinnalle sen oikeampi valinta.

Vierailija
84/97 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette sinkkuja kannattaa selvittää. Jos ette, mitä nopeammin kalautat itsesi maanpinnalle sen oikeampi valinta.

Mikä olisi hyvä tapa selvittää asia? En ole ap mutta olen itse samanlaisessa tilanteessa. 

Vierailija
85/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet naurettava raukkis. Miksi edes kuvittelet että nuori mies kiinnostuisi vanhasta kurpasta?

Vierailija
86/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei aukea yhtään miten ap noista kuvittelee jotain ihastusta. Kuulostaa ihan tavalliselta juttelulta vailla sen kummempaa symboliikkaa.

Ja itse kun olen miettinyt pääni puhki onko eräs mies kiinnostunut musta. Tän ketjun perusteella se on sitten vissiin ihan hulluna. 😂

Vierailija
87/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sortuvat kommunikointikyvyttömyyttään seurailemaan ja häirinköimään sitten sekoiluissaan muullakin ajalla kun pää pyörii.

Vierailija
88/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä neuvo tuo kysyminen. Ehkä kuitenkin odottelen vielä jonkin aikaa, koska en halua säikyttää mukavaa tyyppiä tiehensä! Kuitenkin pitäisi pystyä tekemään töitä yhdessä. 

- ap

Itse taistelen saman asian kanssa, näin miehenä. En haluaisi säikäyttää toista, mutta haluaisin niin kovasti tietää.

Kiitos viestistäsi! Samassa tilanteessa olevia on varmasti paljon. 

Jotenkin tunnen itseni ihan hölmöksi. Viime viikolla ajattelin, että toivottavasti en ole ko. henkilön kanssa samassa työvuorossa, koska keskittymiseni herpaantuu. En sitten nähnytkään häntä useaan päivään ja viikonloppuna ajattelin päässeeni ihastumisesta yli. Tänään olimme töissä yhtäaikaa, ja nyt pääni on täynnä hupsuja ajatuksia ja hattaraisia unelmia. 

Pitää kai rauhoittua. 

- ap

Miksi kiellät tunteesi?

- Koska aikaa on kulunut vasta niin vähän. Mies on erittäin mukava, hauska ja miellyttävän oloinen, mutta kuinka paljon oikeasti tiedän hänestä? Ehkä olen ihastunut vain johonkin mielikuvaan hänestä. En tunne häntä hyvin.

- Olemme työkavereita. En halua säikytellä tai olla liian päällekäyvä tai pilata työilmapiiriä.

- Jonkin verran ajattelen sitäkin, että ehkä en olisi tarpeeksi hyvä hänelle, ehkä hän ei pidä minua kiinnostavana, ehkä en ole riittävästi sitä tai tätä tai tuota... Itsetuntokysymys siis. 

- ap

Minkä ikäisiä olette, onko mies johtaja tms ja sinä alempana organisaatiossa?

Vierailija
89/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä neuvo tuo kysyminen. Ehkä kuitenkin odottelen vielä jonkin aikaa, koska en halua säikyttää mukavaa tyyppiä tiehensä! Kuitenkin pitäisi pystyä tekemään töitä yhdessä. 

- ap

Itse taistelen saman asian kanssa, näin miehenä. En haluaisi säikäyttää toista, mutta haluaisin niin kovasti tietää.

Kiitos viestistäsi! Samassa tilanteessa olevia on varmasti paljon. 

Jotenkin tunnen itseni ihan hölmöksi. Viime viikolla ajattelin, että toivottavasti en ole ko. henkilön kanssa samassa työvuorossa, koska keskittymiseni herpaantuu. En sitten nähnytkään häntä useaan päivään ja viikonloppuna ajattelin päässeeni ihastumisesta yli. Tänään olimme töissä yhtäaikaa, ja nyt pääni on täynnä hupsuja ajatuksia ja hattaraisia unelmia. 

Pitää kai rauhoittua. 

- ap

Miksi kiellät tunteesi?

- Koska aikaa on kulunut vasta niin vähän. Mies on erittäin mukava, hauska ja miellyttävän oloinen, mutta kuinka paljon oikeasti tiedän hänestä? Ehkä olen ihastunut vain johonkin mielikuvaan hänestä. En tunne häntä hyvin.

- Olemme työkavereita. En halua säikytellä tai olla liian päällekäyvä tai pilata työilmapiiriä.

- Jonkin verran ajattelen sitäkin, että ehkä en olisi tarpeeksi hyvä hänelle, ehkä hän ei pidä minua kiinnostavana, ehkä en ole riittävästi sitä tai tätä tai tuota... Itsetuntokysymys siis. 

- ap

Minkä ikäisiä olette, onko mies johtaja tms ja sinä alempana organisaatiossa?

Ei ole johtaja. Minä olen yli 30, mies nuorempi. 

- ap

Vierailija
90/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei aukea yhtään miten ap noista kuvittelee jotain ihastusta. Kuulostaa ihan tavalliselta juttelulta vailla sen kummempaa symboliikkaa.

Ja itse kun olen miettinyt pääni puhki onko eräs mies kiinnostunut musta. Tän ketjun perusteella se on sitten vissiin ihan hulluna. 😂

Kiitos tästä näkökulmasta. Olet varmaankin oikeassa. 

- ap

Vierailija
91/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Ap on kuitenkin joku turvonnut siiderivalas, joka haikailee menetettyä nuoruuttaan. 

Vierailija
92/97 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
93/97 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sortuvat kommunikointikyvyttömyyttään seurailemaan ja häirinköimään sitten sekoiluissaan muullakin ajalla kun pää pyörii.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
94/97 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä aika sama tilanne. Samassa työpaikassa ollaan ja nyt asiat muuttunu niin että vielä enemmän ollaan tekemisissä. Tosi vaikeeta, kun ei tiedä miten päin olis tän miehen seurassa. Jokaista sanaa, katsetta ja elettä ylianalysoi. Tunnen itteni niin typeräksi, koska tuskin se edes on kiinnostunut. Ja vaikka oliski niin mitää ei oikeen vois tapahtua, kun kerran työkavereita ollaan.

Vierailija
95/97 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Ap on kuitenkin joku turvonnut siiderivalas, joka haikailee menetettyä nuoruuttaan. 

Niin olenkin. Kiitos mielipiteestäsi. 

- ap

Vierailija
96/97 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu että v*tuttaa. Ainoa mies, joka on minua pitkään aikaan sykähdyttänyt, enkä voi saada häntä. Miksi elämä on näin epäoikeudenmukaista?

Vierailija
97/97 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu että v*tuttaa. Ainoa mies, joka on minua pitkään aikaan sykähdyttänyt, enkä voi saada häntä. Miksi elämä on näin epäoikeudenmukaista?

Eihän sitä tiedä, jos vaikka myöhemmin...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan