Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varakas ja korkeassa asemassa oleva johtaja olisi ihastunut minuun???

Vierailija
04.02.2019 |

Alkava suhde ja yritän pidätellä tunteitani, kun en käsitä miksi korkealle koulutettu, varakas johtaja haluaisi minut, joka olen tavallinen, köyhä yh-äiti. Tuskin pelkästään kauneuden tähden??
Haluaisin kuulla, onko tällaista tapahtunut kenellekään muulle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä johtajatkin ovat. Tosin muita suurempi osuus on psykopaatteja, mutta silti enemmistö ihan tavallisia pulliaisia tunteineen kaikkineen. Mitä ihmeteltävää tuossa nyt edes on.

Vierailija
2/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkava suhde ja yritän pidätellä tunteitani, kun en käsitä miksi korkealle koulutettu, varakas johtaja haluaisi minut, joka olen tavallinen, köyhä yh-äiti. Tuskin pelkästään kauneuden tähden??

Haluaisin kuulla, onko tällaista tapahtunut kenellekään muulle.

Kyllä se kauneus kantaa tosi pitkälle. Ja jos vielä olet sen lisäksi kiva ihminen, ja kanssasi on mukavaa ja helppoa olla, niin miksi ei?

Vierailija
4/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman johtajatkin ovat vain ihmisiä. 

Vierailija
5/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan katso seurustelukumppanini asemaa tai taloudellista tilannetta. 

Riittää, että on mun kanssa samalla aaltopituudella (eli keskustelutaitoinen ja saa minut nauramaan), huomioonottava, hellä ja hyvä rakastaja. Ja että jakaa minun kanssa saman arvomaailman ja haluaa suurin piirtein samoja asioita tulevaisuudelta. 

Eli ehkä se vaan tykkää sinusta ihmisenä. :) 

Vierailija
6/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienipalkkainrmnen 45v yh äiti ja seurustelen minua 6 vuotta nuoremman johtotasolla työskentelevän varakkaan miehen kanssa.

Olihan tämä aluksi aika shokki,mutta hyvin meillä on mennyt.

Kieltämättä arvokkaat lahjat joita nyt saan ovat melkein käsittämätöntä..siis synttäri ja joululahjat.

Go for it :)

Vierailija
7/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä johtajatkin ovat. Tosin muita suurempi osuus on psykopaatteja, mutta silti enemmistö ihan tavallisia pulliaisia tunteineen kaikkineen. Mitä ihmeteltävää tuossa nyt edes on.

Okay. Harmittaa, jos tulen vedätetyksi. On kipeitä suhteita taustalla, enkä kestäisi mitään sydänsurua enempää :(

ap

Vierailija
8/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienipalkkainrmnen 45v yh äiti ja seurustelen minua 6 vuotta nuoremman johtotasolla työskentelevän varakkaan miehen kanssa.

Olihan tämä aluksi aika shokki,mutta hyvin meillä on mennyt.

Kieltämättä arvokkaat lahjat joita nyt saan ovat melkein käsittämätöntä..siis synttäri ja joululahjat.

Go for it :)

Mukava kuulla :) ehkä minäkin uskaltautuisin luottamaan tunteisiini

ap

Vierailija
9/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymysi hurmaa ;)

Vierailija
10/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on muitakin kierrossa kuin sinä. Voi olla naimisissakin vaikkei ole sormusta. Älä sitten pety jos olet vain hetken huvi.. t. Johtajamies

Vierailija
11/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vähätellä itseään. Suuretkin johtajat ovat vain ihmisiä. Usein vastuun kuormittamia. Mistä sitä tietää, kuinka paljon iloa tuot kenenkin ihmisen elämään ap? Materiaalia on helppo ostaa rahalla, mutta monia muita asioita ei.

Vierailija
12/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okay. Harmittaa, jos tulen vedätetyksi. On kipeitä suhteita taustalla, enkä kestäisi mitään sydänsurua enempää :(

ap

Ajattele sitä ihmistä puhtaasti siltä pohjalta, onko hänen kanssaan hyvä olla. Tuntuuko, että saat olla oma itsesi. Jos vähänkin epäilet, odota suhteen aloittamista ja kattele rauhassa. Ei se asema välttämättä ole merkki paremmasta ihmisestä. Sitä paitsi, naiset ja miehet hakee yleensä eri asioita: nainen esim. älykkyyttä, rohkeutta ja rauhallisuutta, sekä varallisuutta, mies puolestaan kauneutta sekä lempeyttä.

Vierailija
13/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin menestynyt johtaja, enemmän varmaan ällöttäisi pinnallisuus ja kaikenlaiset hyötyjät, jotka siipeilisivät ympärillä. Ystäviä tai aitoja ihmisiä ei oikein voi lahjoa ympärille.

Enemmin olisin kiinnostunut jostain ihan tavallisesta ihmisestä, vaikka kaupan kassa, sellainen joka jaksaa tehdä päivästä toiseen suorittavaa työtä.

Vierailija
14/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin menestynyt johtaja, enemmän varmaan ällöttäisi pinnallisuus ja kaikenlaiset hyötyjät, jotka siipeilisivät ympärillä. Ystäviä tai aitoja ihmisiä ei oikein voi lahjoa ympärille.

Enemmin olisin kiinnostunut jostain ihan tavallisesta ihmisestä, vaikka kaupan kassa, sellainen joka jaksaa tehdä päivästä toiseen suorittavaa työtä.

Näin. Jokaisella on oma elämä elettävänä. Onnetonta on jäädä hännystelijäksi.

Vierailija
15/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ihastuvat naisiin (ja päinvastoin), tuoko on siis kysymyksesi ihan oikeasti?

Vierailija
16/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kaunis koulutettu mannekiini.

Vierailija
17/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku ulkomainen johtaja netissä? Joka kohta tarvitsee rahaa lainaksi voidakseen ottaa vastaan huomattavan perinnön?

Vierailija
18/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin miehen rahat ja status kiinnostavat.

Treffeilä on heti ylimääräisiä perhosia vatsassa ja se ihana jännitys "haluaako tuo oikeasti minut? Jos haluaa niin sehän tarkoittaa että minussa on jotain erityistä".

Ja ne lahjat, ja se talo. "En minä nyt rahan perässä pariudu, mutta olisihan se mukavaa...".

Mutta tuleeko yllätyksenä että miehet haluavat eri asioita kuin naiset?

Vierailija
19/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nimi alkaa K.lla ja 40v.paikkeilla niin kannattaa varoa,kokemusta on.

Vierailija
20/21 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkimo ja Susan Ruusunen tulee ekaksi mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi