Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Researchers Tested Which Male Body Shapes Women Find The Most Attractive. It's Not Good News, Men

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo ketju.

Vierailija
2/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te miehet annatte AINA kusettaa itseänne tuolla lailla? Miksi se tavallinen vartalo on kuvattu kelmeän valkoisena jossain puskassa ja kehonrakentaja ruskettuneena ja edullisessa asennossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös karvat pitää siis ajella

Vierailija
4/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"As well as that, the researchers provided one more silver lining:

“Even if you’re a bit overweight, looking strong can buffer that. Basically, being a strong, fat guy is OK, which I think would bring comfort to many.”

Eli vahva mies on naisten mieleen

Vierailija
5/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap miten lapselliselta tuntuisi jos naiset itkis täällä kaiket päivät että miehiltä kysyttiin minkälainen on kaunis naisvartalo ja siskot, se ei ole kivaa kuultavaa. Miksi te miehet olette niin hemmetin lapsellisia?

Vierailija
6/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tärkein on naama, ei kroppa :D Itse en pidä itseäni pienemmistä (olen 170cm ja 60kg, mies voi olla samanpituinen tai pari cm lyhyempikin jos on muuten sit massaa) tai sairaalloisen ylipainoisista. Tommoset kapeat tämmöinen on yksi ainoa kropan malli -jutut on ihan schaibaa.

N28

Vierailija
7/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap miten lapselliselta tuntuisi jos naiset itkis täällä kaiket päivät että miehiltä kysyttiin minkälainen on kaunis naisvartalo ja siskot, se ei ole kivaa kuultavaa. Miksi te miehet olette niin hemmetin lapsellisia?

Mitäpä pil lun takia ei tekisi

Vierailija
8/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te miehet annatte AINA kusettaa itseänne tuolla lailla? Miksi se tavallinen vartalo on kuvattu kelmeän valkoisena jossain puskassa ja kehonrakentaja ruskettuneena ja edullisessa asennossa?

Älä ulise tyhjää, kuten te naiset jostain syystä aina teette, vaan laita linkki parempaan tutkimukseen.

Vierailija
9/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin tärkein on naama, ei kroppa :D Itse en pidä itseäni pienemmistä (olen 170cm ja 60kg, mies voi olla samanpituinen tai pari cm lyhyempikin jos on muuten sit massaa) tai sairaalloisen ylipainoisista. Tommoset kapeat tämmöinen on yksi ainoa kropan malli -jutut on ihan schaibaa.

N28

Miehille taas kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
10/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällläkö lailla saat pil lua?

Vierailija
11/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällläkö lailla saat pil lua?

Saan. Omaan kohtuullisen ulkonäön. lihaksikkaan kropan ja osaan puhua naisille. Älä ota tuota äskeistä vakavasti. En iskutilanteessa ole dorka.

Vierailija
12/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Siltikin jo seuraavassa lauseessa kumosit osittain sanomasi.

Voi teitä naisia

mies50v

Vierailija
13/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Voi teitä naisia

mies50v

Enkä kumonnut! En sanonut että kropalla ei ole mitään väliä. Kivannäköiset kasvot vain ovat tärkeämmät. Ja tosiaan tuohon asettamaani muottiin mahtuu PALJON erilaisia kroppia. Ja harvempi kuitenkaan painaa esim. 150kg tai on alle 165cm.

N28

Vierailija
14/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on asiallinen tutkimus, josta kirjoitettu artikkeli on julkaistu Proceedings of the Royal Society B -julkaisussa. Kannattaa lukea varsinainen tutkimus, ei siinä ole mitään "kusetusta". Mm. kuvat on vakioitu, kuten artikkelista ilmenee.

https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819

Vierailija
15/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Onhan se hirveää kun arvioidaan kroppaa kuin lihapalasta ja asetetaan epärealistisia tai vähintään todella vaikeasti tavoitettavia ulkonäköstandardeja. Suorastaan hirviömäistä. Onneksi miehet eivät koskaan tee tällaista naisille!...

Vierailija
16/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Voi teitä naisia

mies50v

Enkä kumonnut! En sanonut että kropalla ei ole mitään väliä. Kivannäköiset kasvot vain ovat tärkeämmät. Ja tosiaan tuohon asettamaani muottiin mahtuu PALJON erilaisia kroppia. Ja harvempi kuitenkaan painaa esim. 150kg tai on alle 165cm.

N28

Juu okei

mies50v

Vierailija
17/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni täällä on tasaisin väliajoin ketjuja sekä miehistä että naisista, aiheena juuri se millainen kroppa vie halut tai sytyttää tms. Ja aina ne menevät monille tunteisiin.

Vierailija
18/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Tuo kuva on todellakin aivan kauhea. Molemmat kuvat.

Eihän tuosta voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Mikä hiton puskassa oleva itsensäpaljastelija tuli vain mieleen, ei tietenkään ole viehättävää haha.

Vierailija
19/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tosiaan ainoa, jota tuo aiempi kiinnosti enemmän? Kumpikaan ei ole ideaali, se olisi jotain noiden väliltä, mutta alempi on peruskroppa ja ylempi minusta niin ylitreenattu että se näyttää lähinnä vastenmieliseltä. En ole koskaan ajatellut, että minulla olisi mitenkään erityisen harvinainen miesmaku.

Vierailija
20/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Tuo kuva on todellakin aivan kauhea. Molemmat kuvat.

Eihän tuosta voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Mikä hiton puskassa oleva itsensäpaljastelija tuli vain mieleen, ei tietenkään ole viehättävää haha.

Vielä kerran: varsinainen tutkimus, johon viitataan, on tehty vakioiduilla kuvilla ja kuvakulmilla, ei siis millään puskista napatulla kuvapalvelun esimerkkikuvilla.