Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puliukkojen ajanviettopaikkoja S-Marketit ovat?

Vierailija
04.02.2019 |

Kävin S-Marketissa hetken mielijohteesta ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen ja pisti silmään se asiakaskunta. Koko kauppa kuhisi kaikenlaisia spurguja ja hihitteleviä teinipoikia, jotka lorvivat hyllyjen välissä. Käyn K-Supermarketissa ainakin kaksi kertaa viikossa ja ei siellä tuollaiseen törmää. S-Marketin sisustuskin on jotenkin inhottava ja aikansa elänyt, tulee mieleen 2000-luvun alku.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on usein samassa rakennuksessa Alkon kanssa. Tulee samalla ostettua viinat ja makkarat.

Vierailija
2/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että koska k-kaupoissa häärää kauppias eli yrittäjä epämääräinen sakki saa sieltä nopeammat lennot kuin s-marketista jossa vain usein kassoja ja korkeintaan joku myymäläesimies paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketit onkin "ylemmän luokan" snobeja varten

Vierailija
4/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että koska k-kaupoissa häärää kauppias eli yrittäjä epämääräinen sakki saa sieltä nopeammat lennot kuin s-marketista jossa vain usein kassoja ja korkeintaan joku myymäläesimies paikalla.

Tämä, muistan kun kauppias tuli heittämään minut ja kaverini ulos kun joskus yläastelaisina notkuttiin ja meluttiin jossain K-kaupassa. :D Olikohan supermarket vai citymarket.

Vierailija
5/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hengaa aina lähteen (alkon) lähellä. Oli se sitten s tai k kaupan kanssa samassa rakennuksessa.

Ne on sitä paljon puhuttua paikallista tunnelmaa. Eiks oo ihanaa?

Vierailija
6/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä kulttuuria pidetä yhdenveroisena muiden häiriöitä aiheuttavien kulttuurien kanssa?

Vierailija
7/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne sijaitse yleensä lähiöissä?

Vierailija
8/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta?

Vierailija
9/24 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailen usein kolikkopelejä läheisessä S-marketissa. Kaksi hörhöä käy siinä usein ja nytkin viikon aikana ovat saaneet kahdesti kilisevää tuplaamalla taitavasti. Siinä on juomakassa ja liike on käytävän päässä.

Vierailija
10/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikkakunta?

Hervanta.

Kun vielä asuin maalla pienellä paikkakunnalla, niin siellä oli tosiaan S-Marketin yhteydessä Alko. Ei tehnyt kauheasti mieli mennä sinne ostoksille, oli porukka sen verran ruokottoman näköistä. Onneksi oli K-kauppa siinä vieressä.

Vierailija
11/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vipin toivossa päivystävät. Itseäkin joskus moinen ärsyttää mutta eivät kai sitten kotona viihdy kuivin suin.

Vierailija
12/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jotenkin vierastan tätä ajatusmaailmaa mikä monen kommentoijan viesteistä tuntuu paistavan läpi, että "ruokottomia", huonokuntoisia ihmisiä pitäisi jotenkin karttaa. Ihmisiä he ovat siinä missä tekin, ajautuneet vaan väärille poluille syystä tai toisesta. Jotenkin ikävä ajatus, että kaupatkin jaottuisivat erilaisille väestöryhmille, musta on ihan hyvä että näkee arjessaan kaikenlaisia ihmisiä ympärillään. Sen kyllä ymmärrän että K-kaupat ovat usein viihtyisiä sisustukseltaan. Itse kysymykseen: S-market on hintatasoltaan edullisempi kuin K-kaupat ja uskon sen olevan osasyy tuolle ilmiölle. Itse käyn aika tasaisesti molemmissa.

Vierailija
13/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin vierastan tätä ajatusmaailmaa mikä monen kommentoijan viesteistä tuntuu paistavan läpi, että "ruokottomia", huonokuntoisia ihmisiä pitäisi jotenkin karttaa. Ihmisiä he ovat siinä missä tekin, ajautuneet vaan väärille poluille syystä tai toisesta. Jotenkin ikävä ajatus, että kaupatkin jaottuisivat erilaisille väestöryhmille, musta on ihan hyvä että näkee arjessaan kaikenlaisia ihmisiä ympärillään. Sen kyllä ymmärrän että K-kaupat ovat usein viihtyisiä sisustukseltaan. Itse kysymykseen: S-market on hintatasoltaan edullisempi kuin K-kaupat ja uskon sen olevan osasyy tuolle ilmiölle. Itse käyn aika tasaisesti molemmissa.

En itse karta siitä syystä, että ajattelisin heidän olevan jotenkin huonompia ihmisiä. Tulee vaan todella turvaton olo jos ympärillä kuljeskelee sellaista epäilyttävän näköistä porukkaa.

Vierailija
14/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatikka Saleissa ja Alepoissa! On kuin näyttely jostain vankimielipäihdeosastolta.

Vierailija
15/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat nähdä kaikenlaisia ihmisiä ympärilläsi ja se sinulle suotakoon. Minä taas haluaisin nähdä vain hyvinvoivia ja korkeakoulutettuja ihmisiä ympäristössäni. Miksi minä en saisi tehdä valintoja, jotka tähtäävät tuohon tavoitteeseen?

Vierailija
16/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä näe s marketissa hengailevia puliukkoja. Ajetaan pois jos alkaa ääntelehtimään kauppakeskuksessa. 

Vierailija
17/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat nähdä kaikenlaisia ihmisiä ympärilläsi ja se sinulle suotakoon. Minä taas haluaisin nähdä vain hyvinvoivia ja korkeakoulutettuja ihmisiä ympäristössäni. Miksi minä en saisi tehdä valintoja, jotka tähtäävät tuohon tavoitteeseen?

Siksikö sinä tällä palstallakin notkut? Imet itseesi vaikutteita korkeakoulutettujen ja hyvinvoivien ihmisten laadukkaista ajatuksista?  

Vierailija
18/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikkakunta?

Hervanta.

Kun vielä asuin maalla pienellä paikkakunnalla, niin siellä oli tosiaan S-Marketin yhteydessä Alko. Ei tehnyt kauheasti mieli mennä sinne ostoksille, oli porukka sen verran ruokottoman näköistä. Onneksi oli K-kauppa siinä vieressä.

Outo paikkakunta.

Vierailija
19/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Alko K-supermarketin yhteydessä ja nuo lieveilmiöt on siellä.

Vierailija
20/24 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt. S-marketit ovat korkeakulttuurin kehto. Tämän syvällisen ja filosofisen huutolausunnan kuulin Maunulan S-marketissa :"ARSKA **RKELE VARASTI MUN PAMIT!!!" Voi sitä syvältä kumpuavaa sielun tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi