Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vähän käytetty maksaa tori.fi:ssä usein enemmän kuin mitä uusi samanlainen maksaisi halvimmillaan suomalaisessa nettikaupassa?

Vierailija
04.02.2019 |

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Kaupasta voit saada tuotteelle jopa ilmaisen postituksen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin hiekkaleluja. Kaupasta saa halvemmalla :D

Vierailija
2/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus ja se ettei ole rahaa ja halutaan lisää. Tosin ei sillä ostajallakaan ole sitä rahaa niin myymättä jää.

Kyllä lama näkyy myös tavallisilla kirppiksillä ja nettikirppiksillä. Tosi huonoa tavaraa ja vaatetta ja jos on vähänkin parempaa tai merkkiä niin hinnat ihan järkyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hinnoitellut täysin uudet tuotteet aina vähintään 50% alle alimman hinnan mitä löydän googlaamalla muualta. 

Vierailija
4/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnearvo nostaa hintaa, tai niin ainakin moni luulee.

Vierailija
5/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet yliarvioivat tavaransa, ehkä luulevat että jos uusi maksaa 100 euroa niin he voivat 'hyväkuntoisen vähänkäytetyn' myydä 90:llä, "johan siinä on hyvä alennus" (just joo!).

Itse olen sitä mieltä, että jos käytetty (siis nyt ei puhuta autoista eikä taloista) maksaa yli 50% uuden vastaavan hinnasta, niin ei tule kauppoja.

Vierailija
6/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tutkivat ensin antiikkikauppojen ja vastaavien hintoja, kun myyvät esim. vanhoja astioita, joista todella näkee jo kuvan perusteella, että ovat niin heikossa kunnossa, että pari euroa riittäisi, mutta mitä vielä, pyydetään jopa paria kolmea kymppiä kappaleelta. Tunnearvo ei nosta hintaa muuta kuin höppänän / ahneen myyjän mielessä.

Vierailija
7/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on tapana luulla esimerkiksi, että 80-90-luvulla ostettu huonekalu on vielä rahanarvoista tavaraa, jolla on kysyntää. Toisaalla jotkut yrittää päästä edes ilmaiseksi eroon saman tyyppisistä huonekaluistaroskalava -ryhmissä. 

Vierailija
8/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Juuri katselin esim. vauvalle kantoreppua, josta pyydettiin Tori.fi:ssä 90 e ja uutena oli verkkokaupassa parikymppiä halvemmalla. Samoin kyselin yhtä vauvatuotetta fb-kirpparilla, niin sitä tarjottiin 5 e halvemmalla, kuin maksaa uutena (lähemmäs 100 e tuote). Kun on vaan "vähän käytetty". Ei tule kauppoja ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan