Pettäisitkö tilaisuuden tullen?
Tekeekö tilaisuus varkaan ?en luottaisi keneenkään enää.
Kommentit (54)
Minulla on niin hottis tyttö että ihan hullu olisin jos pettäisin mut tärkeintä on tunne.tuntuu pahalta ajatellakkin,jos hän pettäisi minua murtuisin varmaan täysin.Odotan että hän on uskollinen ja hän saa saman minulta.minä olen vielä ulkomaalainen usein epäillään että en olisi uskollinen minulle on pyhä ja kunnia asia etten loukkaa ketään saati rakkaimpani.
En petä mutta uskollista miestä en ole vielä löytänyt.viimeisin selitys:kyllästytti.ahdisti jo sekin että mieluummin katseli videoita kuin minua vaikka olen hyvännäköinen ja kelpaisivat monelle.Ja kaikkeen melkein olin valmis sängyssä häntä tyydyttääkseni.ei vain riittänyt.tai ehkä kukaan ei ole vain rakastanut minua vielä oikeasti.ei videot riittäneet joku täysin satunnainen baarituttavuus ja se oli siinä.kertoi kuitenkin itse.sanoi että ei ollut vakavaa ja oli humalassa.kuin huonosta komediasta.varmaan minulla on vaan ollut keskenkasvuisia miehiä jotka jääneet teinitasolle tai apina tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki pettäminen tapahdu tilaisuuden tullen?
Osa pettää, osa ei.
On niitä suunniteltuja pettämisiäkin.
Mutta sekin vaatii, että siihen tulee tilaisuus.
Minäkin voisin suunnitella, että petämpä vaimoa tuon naapurin rouvan kanssa, mutta jos naapurin rouva sanoo ei, niin suunnitelmasta huolimatta tilaisuutta ei tule.
En pettäisi. Ensinnäkään moraali ei antaisi periksi. Toisekseen - ei mulla ole mitään tarvetta pettää, saan seksiä niin paljon kuin ikinä haluan. Ja parisuhteen hellyys ja toisen huomioiminenkin on kunnossa, samoin yleinen kommunikointi.
En voisi tehdä niin rakkaalleni, jo pelkkä ajatuskin että rikkoisin hänen luottamuksensa raastaa sydäntä.
En pettäisi. Suhde olisi välittömästi poikki pettämisestä, aivan sama kumpi sen tekisi. Turha luulla ettei saa selville, kyllä saa.
Näin kerran unta missä olin ilmeisesti jostain ihmeen syystä tehnyt näin (en oikein ymmärtänyt siinä itsekään miksi). Minulla oli jo siinä unessa ja siitä herättyäni niin hirveä olo asiasta monta päivää, että ei tulisi kyllä mieleenkään.
Mieheni on ihana, enkä ole koskaan saanut parempaa seksiä, niin luotto siihen että aidan takana olisi vihreämpää on aika matala.
Vierailija kirjoitti:
En enää. Petin eksää koska olin puutteessa vuosia. Se johti eroon koska rakastuimme toisen miehen kanssa palavasti. Ei se tietenkään oikein ollut.
Nyt elän yhdessä tämän toisen kanssa. Koskaan en enää petä. Sellainen oli hirvittävä tilanne.
Mun tapauksessa ehkä sit näin piti käydä. Mutta järjestys olisi pitänyt olla toinen.
Se oli oikein. Seksillä ei voi kiristää.
Jos kysyttäisiin juuri nyt ja tässä tilanteessa, niin pettäisin.
Jossain toisessa tilanteessa, esim. toimivassa parisuhteessa rakastavan ja kunnioittavan puolison kanssa, en pettäisi. Moraalini mukaan uskollisuuskin pitää ansaita, tai ainakin sen voi käänteisesti menettää osoittamalla ettei ole sen arvoinen. Käsittele mua kuin rättiä, niin saat rätin moraalin.
En missään nimessä. Ei pysty, ei kykene. Kun ekasta miehestä joka oli juoppo ja kaikkee olin eronnut niin meni pitkään ennenkuin tunsin itseni siinä mielessä vapaaksi, että osasin katsoa miehiä "sillä silmällä". Mulle rakastelu on rakkauden fyysistä osoittamista, en voisi rakastella vieraan ihmisen kanssa jota en rakasta, hyi yök.
N44
Vierailija kirjoitti:
En petä mutta uskollista miestä en ole vielä löytänyt.
No tässä on yksi. Kertaakaan en ole vaimoani pettänyt. Ja ikää on jo kuitenkin 50+, josta aviossa 20+, eli ei ole kyse siitä ette vaan olisi vielä ehtinyt.
Mahdollisesti, pari kertaa olen sen tehnytkin. Meillä menee ihan hyvin seksissä ja muutenkin, mutta vaihtelu virkistää.
Kerran olen elämässäni pettänyt, silloin olin suhteessa väärän ihmisen kanssa.
Nykyään olen löytänyt sen oikean ja rakastan niin paljon, ettei tulisi mieleenkään pettää.
M42
En petä. Eikä kysymys ole siitä, etteikö tilaisuuksia olisi vuosien mittaan ollut. En kestäisii itseäni mikäli jotain niin halpamaista tekisin.