Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö tilaisuuden tullen?

Vierailija
04.02.2019 |

Tekeekö tilaisuus varkaan ?en luottaisi keneenkään enää.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen pettänyt tilaisuuden tullen ja monta kertaa.

Vierailija
4/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tilaisuuksia olisi helppo järjestää nytkin, jos olisi halua.

Vierailija
5/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina niitä tilaisuuksia tulee, joskus useemmin ja joskus harvemmin. Ei se siis siitä riipu vaan siitä etten koskaan tahtoisi satuttaa avovaimoani sillä tavalla. Rakastan ja kunnioitan häntä enemmän kun ketään. Miten joku hetken huuma/nautinto vois olla sen arvoista, että menettäisin kaiken mitä meillä on ja mitä on vuosia yhdessä rakennettu? En usko, että mitenkään.

M30

Vierailija
7/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka olisi päälle vielä 100 % varmuus, että kukaan ei saa koskaan tietää.

Vierailija
8/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Teoilla on aina seurauksia, vaikka ei kiinni jäisikään. Seuraukset voivat näkyä heti tai vasta paljon myöhemmin. Ja yleensä ne ovat vähemmän kivoja.

Vierailija
9/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään satunnaisen tuttavuuden kanssa. Mutta pitkäaikaisen ihastukseni kanssa en ehkä pystyisi vastustamaan houkutusta mikäli sopiva tilaisuus tulisi vastaan.

Vierailija
10/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja edellytän samaa myös kumppanilta. Minulla on ihan samat säännöt, kuin mitä toiselta odotan.

Vierailija
11/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. En myöskään varasta, vaikka se onnistuisi hyvinkin helposti joissain liikkeissä. 

Vierailija
12/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuksia olisi päivittäin. Ei tulisi mieleenikään pettää. Ei ole mitään järkeä olla parisuhteessa, jos ei kykene sen vertaa toista kunnioittamaan, että pysyy uskollisena. 

Vierailija
13/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt siihen edes luvan kanssa joten en pettäisi.

Vierailija
14/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Petin eksää koska olin puutteessa vuosia. Se johti eroon koska rakastuimme toisen miehen kanssa palavasti. Ei se tietenkään oikein ollut.

Nyt elän yhdessä tämän toisen kanssa. Koskaan en enää petä. Sellainen oli hirvittävä tilanne.

Mun tapauksessa ehkä sit näin piti käydä. Mutta järjestys olisi pitänyt olla toinen.

Vierailija
15/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Vaikka kukaan ei saisi tietää, tietäisin itse enkä voisi elää itseni kanssa jos tekisin jotain niin itsekästä hetken huuman takia. Mun mies on paras ja en haluaisi menettää häntä etenkään oman typeryyden ja himojen vuoksi.

Vierailija
16/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä sanomaan. Tähän mennessä (ikää 51 vuotta) en ole niin tehnyt, mutta koskaan en menisi sanomaan ei koskaan. Toisaalta tässä alkaa ikäkin tehdä sen, että niitä tilaisuuksia ei enää ole kovin paljoa tarjolla :D

Vierailija
17/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, enkä tule koskaan pettämäänkään, ihan jo periaatteesta.

Jos luvalla pääsisin vierasta panemaan, sanotaan nyt vaikka jossain kolmen tai neljän kimpassa jossa vaimonikin on mukana, niin se kyllä kelpaisi, mutta se nyt ei olekaan (siis ainakaan minun mielestäni) pettämistä.

Eli siis mitään en tee vaimoni tietämättä ja ilman hänen hyväksyntäänsä. Ja vastaavasti odotan häneltä samaa.

Vierailija
18/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kuulu tapoihin tahallaan satuttaa ketään. 

Vierailija
19/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miltä tuntuu tulla petetyksi enkä koskaan voisi aiheuttaa toiselle ihmiselle sellaista tuskaa. Olen vaikka selibaatissa lopun ikäni ennemmin kuin petän. Toki hyvin epärealistista että nuo kaksi olisivat ainoat vaihtoehdot.

Vierailija
20/54 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa suhteissa olen pettänyt. Nyt ns toisella kierroksella ja lapset tehty. Tai siis vielä se loppuelämän kumppani etsinnässä. Kun löytyy niin en todellakaan petä. Haluan suhteen jossa ollaan toisillemme parhaita ystäviä ja himokkaita kumppaneita siihen ei vain muun haluaminen silloin mahdu. Olen enemmän kuin valmis tällaiseen sillä tämä parin vuoden sinkkuilu on näyttänyt ettei muuta tarjontaa kannata haikailla jos edes vähän hyvän löytää jonka kanssa opetella yhdessä meille sopivat tavat.