Voiko silmälasit pestä tiskikoneessa?
Kommentit (13)
Voihan ne pestä koneessa kerran, ja hakea sitten optikolta uudet.
Jos sulla on mikä tahansa pinnoite se menee pilalle ja lasit on entiset. Pokia ei ole tehty konepesun kestäviksi. Liian kuumassa muovilinssit muuttaa muotoaan etkä näe senkään takia enää kunnolla. Tässä nyt muutama.
Jos ne ei kestä uunin höyryjäkään, niin tuskin tiskikonepesuakaan.
Pyykinpesukone on parempi. Kuivaus kiertoilmauunissa.
Mitä tahansa voi pestä tiskikoneessa. Kapineen kunto voi kyllä kärsiä.
Tietysti. Laita joku kevyempi ohjelma, niin voit tekarit panna samaan satsiin.
Laita lautaselle vähän vettä ja soodaa (etikkaa ja sitruunamehua) siihen sitten rillit kellumaan ja microssa täydellä teholla 5 min.
Saat upeat lasit.
-Optikko Emeritusprofessori Reila Pietiläinen-Grunberg Karoliinisesta Instituutista
Lupaan tarjota juoman sille, joka keksii konepesun kestävät silmälasit. Ei luulis olevan niin vaikeaa.
Mä pesen mun rillit, tekarit, kuulolaitteen, avannepussit ja dildot aina pyykkikoneessa työnnettynä sukkahoususen sukkaosaan. Puhdasta tulee, henki haisoo kukalta eikä takapuolikaa kakalta.
Anteeksi näitä apuproteeseja käyttäviltä tämä. Mutta on aivan selvää ettei rillejä kuin muutakaan putsata koneissa
Vierailija kirjoitti:
Mä pesen mun rillit, tekarit, kuulolaitteen, avannepussit ja dildot aina pyykkikoneessa työnnettynä sukkahoususen sukkaosaan. Puhdasta tulee, henki haisoo kukalta eikä takapuolikaa kakalta.
Anteeksi näitä apuproteeseja käyttäviltä tämä. Mutta on aivan selvää ettei rillejä kuin muutakaan putsata koneissa
hyi w ittu
Jep jep!