Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei

Vierailija
20.07.2008 |

Olen Jenni Koivisto, 23-vuotias ja asun Tampereella 26-vuotiaan mieheni, ja neljän lapsen kanssa. Olen raskaana viikolla 34 ja ultran mukaan tulossa olisi perheen ensimmäinen poika.

Tällä hetkellä olen kotiäitinä lasteni kanssa, mieheni on DI ja minun suuri haaveeni olisi joskus opiskella "putkimieheksi". Tällä hetkellä elämä on ihanaa, pienten lasten kanssa hulinaa ja tekemistä riittää, raskauskin on sujunut ainakin tähän asti hyvin, ja virtaa riittää minullakin yllättävän paljon.

Lasten lisäksi meiltä löytyy kaksi kiinanharjakoiraa nimeltään Hulda ja Lulu, kaksi sakemanni Keijo ja Elka, sekä kaksi 10-kiloista kania nimeltä Kyösti ja Sylvi.

Pihallamme asuu kaksi minisikaa, ensi kesänä mahdollisesti myös kilejä.

Asumme melkein landella, mutta kuitenkin hyvien yhteyksien päässä. Talossa on suuret ja avarat huoneet, joita on 7 kpl. Tontti on n. 3800 neliömetriä.

Kuka sinä olet?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäistä varten?

Vierailija
22/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Teppo 23v ja asun maaseudulla äitini ja isäni kanssa. Minulla ei ole lemmikkejä, mutta haluaisin vielä joskus hankkia undulaatin. Minulle voi myös lähettää postia, rillipäät alkööt kuitenkaan vaivautuko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä se johtuu? Yllätyin.

Itse olen 36 v opettaja, yhden lapsen äiti (poika, 6v). Mies on yrittäjä. Asumme Itä-Suomessa. Ei kotieläimiä.

Vierailija
24/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v ja asun vanhempieni kanssa Kuusamon terveyskeskuksen vieressä olevassa kerrostalossa ja käyn ammattikoulua aikuislinjalla. opiskelen metallialaa. Voisitko Teppo ottaa yhteyttä. Ajatellaan varmaan aika samalla tavalla elämästä? Perutetaanko perhe?

Vierailija
25/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat belgianjättejä, joiden kuulu painaa 7-15kg. Meillä on toinen n.9 kg ja toinen vajaa 13kg. Eli ihan sopivan kokoisia ovat, eivät tuhteja:)

ap

Vierailija
26/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan jos ei halua outoja tyyppejä pihaan pyörimään. Itsekin huvikseni tarkistin, oletko oikea ihan nimihaun kautta ja löysin osoitteesi ja numerosi (044xxxxx22), t.tie 10, eikö vain?

Ja ei tiedä mitä sairaita ihmisiä täällä liikkuu, voi joku vaikka tulee pihallenne ja nappaa lapsen mukaansa, nyt kun auliisti olet paljastanut niin paljon itsestänne...

Vierailija
27/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi meillä synkkaa, minäkin olen käynyt ammattikoulua hetken aikaa. Lopetin, kun moponi hajosi enkä päässyt matkoja kulkemaan. Perhekin olisi kiva. Haluaisin moooooooonta lasta. Eihän sinulla ole silmälaseja? saan niistä ihottumaa, sillä äidilläni on sellaiset ja hän on hiukan pelottavan näköinen.

Vierailija
28/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohoteta malja Marja-Leenalle ja Tepolle!!!

:)

Vierailija
29/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mummoni vanhat silmälaasit, mutta voin ottaa lainaa ja käydä leikkauttamassa silmäni jos haluat?

Muuten mulla ei olisi varaa uusiin rilleihin. Vanhempani kustantavat elämäni. Joudun kuukautissuojatkin itse maksamaan.

-marja-leena-

Vierailija
30/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt ap, ei varmaan ollut tarkoituksesi mutta minulle tuli kirjoituksestasi lähinnä sellainen kuva että halusit vouhottaa kuinka hienoa elämäsi on; paljon rahaa, paljon lapsia (jotka on tietysti aina aivan ihania eikä kiukuttele etkä koskaan ole väsynyt...)teillä on kaikinpuolin NIIIIIN loistavan ihanan mahtava elämä ym.ym.

No, jos tarkoituksesi oli kuitenkin hyvä niin kannan korteni kekoon:

Olen alle kolmikymppinen, lapset aloittaa koulun ja eskarin (siis 2kpl) eikä lisää taida tulla, koiranpentu on. Hoitoalalla työskentelen, mies samoin. Asutaan 10km isosta kaupungista maalle päin, ei kuitenkaan maalla. Hyvin onnellisia ollaan, mutta ei meidän elämä nyt aina niin auvoista ole kuitenkaan.

Vierailija
31/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias, asun pienehkössä kaupungissa kaakkois-suomessa avomieheni kanssa. Mies opiskelee vielä ja minä käyn töissä. Ei lapsia eikä eläimiä. Meillä on ollut ongelmia mutta tällä hetkellä menee hyvin. Haaveilen kihloista :D

Vierailija
32/32 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ystävällisesti tämä ap sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan