Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtikö maanatai hyvin käyntiin? Minulla ei...

Vierailija
04.02.2019 |

Muita? Mitä tapahtui? Itsellä meni ihan penkin alle tänään ja nyt hävettää ja harmittaa oma moka. Olin siis työhaastatteluun menossa ja no ensinnäkin yksinkertaisesti myöhästyin pari minuuttia paikan päältä. Tämä tosin johtui siitä että auton ikkunat oli aivan umpijäässä ja vaikka varasin aikaa erikseen niiden skrapaamiseen aika ei vain riittänyt. Meni odotettua kauemmin saada nuo lasit auki.

Sitten haastattelukutsua tarkemmin luin loppupäästä ja siellä oli lyhyesti lopussa kohta että olisi pitänyt ilmoittaa sopiiko edes kyseinen aika ja olen tulossa... hohhoi kyllä tämä neiti onnistui huolella sössimään. Laitoin kyllä viestiä nyt perään että miten kävi, rehellisesti myönsin että nyt mokasin, koska valehtelu olisi varmasti eteen tullut jossain vaiheessa ja tekosyyt luokkaa ”koira ei päästänyt ulos” nyt olisi ihan viimeinen tikki.

Onko muilla käynyt vastaavaa? :D äsken vielä harmitti ja ärsytti toden teolla mutta toisaalta tekevälle sattuu ja joskus nyt mokaa. Ei sille enää mitään voi tehdä kun maito kaatui jo. Uusia töitä vaan hakemaan.

Saa myös kertoa jos muuten lähti maanantai ihan väärällä jalalla. Puretaan harmistusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh voi ei ap!! Hyvästit voit kyllä sille työpaikalle heittää vaikka inhimillinen mokahan tuo on.

Itsellä nyt ei kummempaa sattunut.

Vierailija
2/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantait on kamalia.

Onneksi ylihuomenna on keskiviikko ja sitten enää muutama päivä niin on perjantai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samasta syystä myöhästyin töistä. Oli todella tiukassa tuo jää kiinni lasissa.

Vierailija
4/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantait on kamalia.

Onneksi ylihuomenna on keskiviikko ja sitten enää muutama päivä niin on perjantai.

Itsekin ajattelen näin! Nyt ärsyttää mutta ehkä tämä tästä tuskin olen ainoa jolle on näin käynyt.

Ap

Vierailija
5/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tavallinen aamu mutta löin varpaani todella lujaa tuolin jalkaan :((

Vierailija
6/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma eikä työpaikka välttämättä tuohon kaadu.

Itse menin kerran haastatteluun päivää liian aikaisin. Antaa tosi hyvän kuvan insinööristä, kun ei osaa edes kalenteria.

Muu osaaminen oli kai riittävän vakuuttavaa, kun sain kuitenkin paikan.

Vierailija
7/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään, ei tuo kovin kivasti lähtenyt.

Minulla ei ollut mitään sen suurempaa kuin että väsytti kamalasti aamulla. En jaksanut mennä normaaliin aikaan töihin, ja nyt on sitten oltava iltapäivällä pidempään. Se harmittaa kovasti, sillä minusta on yleensä mukavampi tulla aikaisin töihin ja lähteä vastaavasti aikaisin. Huomenna on päivä uusi, toivottavasti parempi.

Vierailija
8/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sentään, ei tuo kovin kivasti lähtenyt.

Minulla ei ollut mitään sen suurempaa kuin että väsytti kamalasti aamulla. En jaksanut mennä normaaliin aikaan töihin, ja nyt on sitten oltava iltapäivällä pidempään. Se harmittaa kovasti, sillä minusta on yleensä mukavampi tulla aikaisin töihin ja lähteä vastaavasti aikaisin. Huomenna on päivä uusi, toivottavasti parempi.

Näinpä :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi