Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat 2019

Vierailija
03.02.2019 |

Onko ketään vanhoja tuttuja? Katsoin hetken, oli ihan outoja ihmisiä.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on kyl ihku, voisin jopa seurustella sen kanssa, sen verran yksiin menee ajattelutapa.

Vierailija
62/73 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuh, se uus parrakas sinisilmäinen mies joka katsoo kaverinsa kanssa!!

Hitto käyn kuumana..

Näyttää etäisesti tutulta.... 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin Downshiftaajien uusintaa ja siellähän oli yksi sohvaperuna pienessä sivuroolissa, se lohjalainen nainen, jolla on poika. Olli taitaa olla pojan nimi.

Vierailija
64/73 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on kyl ihku, voisin jopa seurustella sen kanssa, sen verran yksiin menee ajattelutapa.

Samoin.

Vierailija
65/73 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se turkulaisen perheen isä on niin... outo! En ymmärrä mitään niistä sen jutuista, aivan käsittämättömiä monologeja ja mielipiteitä, vaikuttaa aivan mahdottoman yksinkertaiselta tyypiltä. Koirat ja lapset on ihanimpia siinäkin perheessä.

Vierailija
66/73 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurannut Sohviksia vasta pari kautta, mutta mun mielestä niitä on liikaa. Olisi parempi, jos voisi enemmän seurata samoja hyviä tyyppejä. Nyt tosi hauskatkaan eivät saa ruutuaikaa kuin minuutin.

Vierailija
67/73 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee kyllä tuo yhden perheen samannäköisyys. Luulin ensin, että tytöt näyttävät isälleen, mutta nyt kun näin äidin paremmin niin äitikin näyttää isälle :D Hassua.

Iida ja Nelli ovat mielestäni teennäisiä ja turhan laittautuneita. Hauskempaa, jos tyypit olisivat kotoisasti televisiota katsomassa eikä ykkösissään.

Jarista ja Sannasta en pidä yhtään, liian teatteria :D

Rovaniemen pariskunta sekä marja ja eija ovat lemppareita. Papat sympaattisia <3

Vierailija
68/73 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se turkulaisen perheen isä on niin... outo! En ymmärrä mitään niistä sen jutuista, aivan käsittämättömiä monologeja ja mielipiteitä, vaikuttaa aivan mahdottoman yksinkertaiselta tyypiltä. Koirat ja lapset on ihanimpia siinäkin perheessä.

Turkulaisen perheen vanhempi poika on symppis, kuten myös Lohjan Olli. Sohvisten ihanat teinipojat <3

Minä taas olen saanut Iidasta ja Nellistä nimenomaan sellaisen kuvan, että he ovat todellakin omia itsejään laittautumista myöten. Molemmat ovat tyyliltään sellaisia girly girl -tyyppejä, etenkin Nelli. Nellillä on hulvattomia pohdintoja ja kommentteja, jotka ovat toisinaan myös oivaltavia. Joskus jää ihan itsekin miettimään, että niin muuten, tottahan tuo on kun tarkemmin miettii.

Vierailija
69/73 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarista ja Sannasta en pidä yhtään, liian teatteria :D

Minusta Jari ja Sanna ovat ihan hauskoja ja heiltä tulee välillä myös hyviä asiapitoisempia kommentteja. Niin kuin vaikka siinä Ensitreffit-Heidin tapauksessa, johon Sanna totesi jotain sen suuntaista, että ensin pitäisi ehdottomasti käsitellä ne omat painolastit ennen tällaiseen ohjelmaan lähtemistä. Niin, ja Sannan kissa on ihana :)

Monien suosikkikaksikolle Sannalle ja Pinjalle en taas itse ole oikein lämmennyt. En heitä varsinaisesti inhoakaan mutta joskus koen, että heidän huumorinsa koostuu lähinnä lapsekkaasta meluamisesta ja inside-läpistä. Sen sijaan pidän kovasti Riihimäen Janista ja Simosta, jotka taas ovat raivostuttaneet varmaan puolet sohvisfaneista jatkuvalla naurunräkätyksellään :D

Vierailija
70/73 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kauden ekassa jaksossa Iida aika väkevästi katteli onko rintavarustus hyvin. Ohjaajakin spottasi tämän ja zoomasi Iidan kasvoja samalla kun hän katsoi alas. 

Vierailija
71/73 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Salliko nyt tälle kaudelle lopetti? :(

Vierailija
72/73 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu ja Salliko nyt tälle kaudelle lopetti? :(

Joo, Teemu ja Salli jättäytyivät pois. En tiedä, ovatko vain huilitauolla ja ehkä palaavat jossain vaiheessa vai oliko sohvistelu heidän osaltaan tässä.

Vierailija
73/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida näyttää Mona Lisalta ja Nelli ihan Janni Hussilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän