Sohvaperunat 2019
Onko ketään vanhoja tuttuja? Katsoin hetken, oli ihan outoja ihmisiä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli-Pekkaa tarkoitan. Inka on mukava samoin oululainen vanha pariskunta.
Onko O-P marsumies? Kuka Inka on? Minäkin tykkään oululaisesta vanhemmasta parista. Oululainen lapsiperhe on jotenkin teennäinen. Se uusi miespari ärsyttää, tai se niiden jatkuva naurun rätkätys ihmetyttää. Miten voi olla koko ajan niin hauskaa?
Eikös marsumies ole Jussi-Pekka? O-P ja Inka ovat se uusi down-pariskunta.
-eri
No, tuskin heilläkään ihan "koko ajan" hauskaa on. Oletettavasti katselevat telkkua useamman tunnin viikossa, niin saahan sieltä helposti kasaan muutaman naurupätkän per jakso. Tuntuvat olevan nauravaisia ihmisiä, joilla huumorintajut osuvat yksiin. Ja veikkaan että näiltä kaveruksilta valitaan ohjelmaan juuri noita nauruun repeämisiä, koska onhan varsinkin sillä tummatukkaisella pyöreämmällä miehellä ihan hitsin tarttuva nauru![/quote]
Totta varmaan.
Se kolmen tytön perhe poseeraa. Eikä niillä ole vielä ollut mitään nokkelaa sanottavaa taikka huumoria yhtäkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kolmen tytön perhe poseeraa. Eikä niillä ole vielä ollut mitään nokkelaa sanottavaa taikka huumoria yhtäkään kertaa.
Uudet jännittää ja vähän esittää aina aluksi. Ja myös menee pari kertaa, että tottuu uusiin kasvoihin.
Miten pääsee perunaksi? Onko sinne haku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se uusi miespari ärsyttää, tai se niiden jatkuva naurun rätkätys ihmetyttää. Miten voi olla koko ajan niin hauskaa?
No, tuskin heilläkään ihan "koko ajan" hauskaa on. Oletettavasti katselevat telkkua useamman tunnin viikossa, niin saahan sieltä helposti kasaan muutaman naurupätkän per jakso. Tuntuvat olevan nauravaisia ihmisiä, joilla huumorintajut osuvat yksiin. Ja veikkaan että näiltä kaveruksilta valitaan ohjelmaan juuri noita nauruun repeämisiä, koska onhan varsinkin sillä tummatukkaisella pyöreämmällä miehellä ihan hitsin tarttuva nauru!
En pysty ajattelemaan näin. Mua ärsyttää se rätkätys. Olen myös vähän kateellinen, kun heillä on niin hauskaa.
Mun mielestä Op ja Inka ovat niin ärsyttäviä. Pakko pistää telkusta äänet pois aina kun ovat äänessä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Op ja Inka ovat niin ärsyttäviä. Pakko pistää telkusta äänet pois aina kun ovat äänessä
Ja millähän perusteella ovat ärsyttäviä?
Vierailija kirjoitti:
Onko se blondi silmälasimies sama, joka oli jollain aiemmalla kaudella toinen puolisko siitä muumilakanapariskunnasta?
Oli ekalla kaudella muijna ja marsujensa kanssa.
Nyt eronnut ja ihan yhtä ärsyttävä kuin ennenkin.
Huomasin muuten, että Iida muistuttaa piirteiltään Mona Lisaa.
Mä kaipaan Minnaa, Ollia ja Eilaa :( onneksi sanoivat jossain haastattelussa, että saattavat tulla takaisin myöhemmillä kausillla, nyt ovat vaan kiireisiä.
Marsumies on alkanut ärsyttää, vaikka aluksi tykkäsin. Vähän omahyväisen oloinen. Kaverinsa Jarno sen sijaan vaikuttaa tosi mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin muuten, että Iida muistuttaa piirteiltään Mona Lisaa.
Totta 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän perusteella ovat ärsyttäviä?
Heillä ei koskaan ole mitään mielenkiintoista sanottavaa, joskus ei ylipäätään mitään sanottavaa. Ja oli jokseenkin epämiellyttävää katsella Op:ta pikkukalsareissa :/
En ehkä sitä muuten katsoisi mutta kun siinä on se Nelli, se on niin ihana. Oikea namu.
Määkin haluun tohon ohjelmaan. Pääsisiköhän siihen yksin. Puhuis ja kommentois yksinään. Kaikki ajattelis, että mikä sekopää tuo on?
Mutta oikeesti asun yksin ja kommentoin usein ääneen jotain ohjelmia.
Peruna kirjoitti:
Tää uus perhe jossa monta kolme tytärtä, mua häiritsee kun ne äiti ja isä on ihan samannäköisiä 😁 samanlaiset silmät molemmilla.
"Monta kolme tytärtä" Seelevä.
Muakin harmittaa kun Olli-Pekka puhuu niin rumasti kumppanilleen. Henkinen ikä ei vaan riitä parisuhteessa olemiseen. :( Kolmen samannäköisen tytön perhe vaikuttaa mukavalta, ja muutenkin loistavia kommentteja tullut paljon tällä kaudella!
Sohviksilta oppii uusia sanoja..nusuttelemaan..hihhih
No, tuskin heilläkään ihan "koko ajan" hauskaa on. Oletettavasti katselevat telkkua useamman tunnin viikossa, niin saahan sieltä helposti kasaan muutaman naurupätkän per jakso. Tuntuvat olevan nauravaisia ihmisiä, joilla huumorintajut osuvat yksiin. Ja veikkaan että näiltä kaveruksilta valitaan ohjelmaan juuri noita nauruun repeämisiä, koska onhan varsinkin sillä tummatukkaisella pyöreämmällä miehellä ihan hitsin tarttuva nauru!