Painonpudotuksesta tietävät
Neuvoja kaivattaisiin. Tavoitteena on pudottaa painoa -10kg. Oon laskenut kaloreita ja pitänyt kalorit siinä 1700. Paino on kyllä tippunut mutta todella hitaasti, ehkä 500-800g/kk. Alkaa mennä hermo koko touhuun. Ystäväni kehui fatsecretin sovellusta joten latasin itsekkin sen. Se näyttäisi mun kalorimääräksi 1300. Tuntuu todella pieneltä tuo määrä. Aikaisemmin laskin kalorit 1500 ja mulla oli kokoajan nälkä. Nyt siis mietin tuota 1300 että mitenkähän hyvin tuo fatsecret pitää paikkansa?
Kommentit (9)
Hidas pudottaminen on pysyvämpää ja toimivampaa kuin nopealle rysäysdieetille lähtö. Minusta tuo kilo kuukaudessa kuulostaa oikein toimivalta pidemmällä kaavalla, ehtii keho muutenkin pysyä mukana muutoksessa.
1300 kcal on liian vähän, jollet ole täysin vuodepotilas. Joko sovellus tai sinä laskee kalorit pieleen.
Boostaisin elimistöä ja söisin 200 kcal enemmän mitä nyt syöt.
Olet todennäköisesti hyvin lähellä ihannepainoasi, kun paino tippuu noin vähän. Ja kuten joku yllä mainitsi tuokin on hyvä painonpudotustahti.
Minkä verran liikut? Oletko kiinteytynyt?
Lähtöpaino ja pituus olisi oleellisia tietoja.
Itsellä tippui 8kg / kk, kun aloin valmistaa kaikki ruuat itse alusta lähtien. (ei kastikkeissa lilluvia jne)
Pituus 152 ja paino 64kg. En juurikaan liiku muuta kuin tytön 1v kanssa kotona. Mies reissuhommissa joten en pääse liikkumaan ilman tyttö kun ei ole hoitajaa. 1v kanssa hankalaa kun ei viihdy kuntosalin lapsiparkissa, ei rattaissa eikä pulkassa. Päiväunet menee tytön kanssa nukkuessa kun yöt ovat katkonaisia vielä. Ja illalla en jaksa alkaa enää jumppaamaan kun tyttö menee nukkumaan klo 21-22. Ruokavalio on mun ainut keino mutta sekin niin hidsta. Syön puhdasta luomuruokaa joten en syö eineksiä, en tee kastikkeita jne.. paino ei vaan tahdo tippua millään. Syksyllä mies piti kuukauden kesäloman joten kävin juoksemassa 3-4krt/vkossa ja paino nousi 2kg. Vyötäröltä lähti -2cm.
Ap
Itse painan 83 kiloa (pituutta 177cm) ja tuon saman sovelluksen mukaan saan syödä 2000 kaloria. Kuulostaa kyllä todella vähältä tuo 1300. Itse olen pudottanut painoa nyt 47 kiloa ja vielä noin 15 jäljellä, tsemppiä sinullekin!