Ei hitto, serkkutyttö hurahtanut täysillä persuksi vaikka oma miehensä...
...on muuttanut maahan toiselta puolelta maapalloa, on siis valkoinen kuuhunmuuttaja. No tämähän ei vielä meinaa mitään, vaan kun mies on alunperin paennut tänne Suomeen kotimaassaan Australiassa saamaansa syytettä kuolemantuottamuksesta. Uskokaa tai älkää.
Serkku tykittelee päivät pitkät somen täyteen juttuja pahoista rikollisista kuuhunmuuttajista samalla, kun ukkonsa on itse asiassa ihan samaa sarjaa, väri vaan eri.
Miten ihminen voi olla noin sokea?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
...on muuttanut maahan toiselta puolelta maapalloa, on siis valkoinen kuuhunmuuttaja. No tämähän ei vielä meinaa mitään, vaan kun mies on alunperin paennut tänne Suomeen kotimaassaan Australiassa saamaansa syytettä kuolemantuottamuksesta. Uskokaa tai älkää.
Serkku tykittelee päivät pitkät somen täyteen juttuja pahoista rikollisista kuuhunmuuttajista samalla, kun ukkonsa on itse asiassa ihan samaa sarjaa, väri vaan eri.
Miten ihminen voi olla noin sokea?
Ja yllätys yllätys, suomeen mahtuu kaikki euroopan mustàlaíset ja australian rapettajat.
Tuolle ilmiölle on nimikin, jota ei saa käyttää ettei kenellekään tule somessa paha mieli. Kyseessä on siis r*sismi.
En tiennytkään että Suomi on kuussa.
Valkoisen miehen rikollisuus on vaan parempaa.
Vierailija kirjoitti:
PS:n äänestäminen on aina hyvä merkki vaikka ongelmia elämässä olisikin.
PS:n äänestäminen on aina varma merkki siitä, että elämässä on ongelmia.
Onneksi vastapainoksi nykyisin persuiksi hurahtaa myös meitä koulutettuja ja ongelmattomia ihmisiä.
Suviksen onneton persujen mustamaalausyritys igen.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Suomi on kuussa.
Kuunatsejahan nämä suvikset näkee jatkuvasti. Johtunee siitä että ovat ihan kuutamolla.
Sori huvitti tuo sana "kuuhunmuuttaja". Hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vastapainoksi nykyisin persuiksi hurahtaa myös meitä koulutettuja ja ongelmattomia ihmisiä.
Sama juttu Suomeen muuttavien ihmisten kohdalla :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä kyllä mustamaalaa itse itsensä, esimerkiksi ottamalla riveihinsä tuomitun r..skaajan.
Olisiko serkkutyttösi saanut odottamatta ja pyytämättä osansa kulttuurinrikastuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko serkkutyttösi saanut odottamatta ja pyytämättä osansa kulttuurinrikastuksesta?
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kyllä mustamaalaa itse itsensä, esimerkiksi ottamalla riveihinsä tuomitun r..skaajan.
Te taas toivotte maahan lisää lastenraiskaajia.
Jos on mennyt rikollisen kanssa naimisiin niin ei ehkä muutenkaan ole sieltä geenipoolin paremmasta päästä?