Miten unohtaa mies - kestoaihe
Eli miten unohtaa ihana ja kiva mies joka ei vaan halua sinua. Olisi ihana myös vain kaverina jos siihen jaksaisin. Kaipaan vaan jotain muuta. Löytäiskö sen jostain muualta?! Parhaat vinkit? Jos vaihtoehtona ei ole blokkaaminen ja kokonaan ei pysty välttelemään. Send help!
Kommentit (8)
Minä en halua auttaa, koska sinua ei voi auttaa muut kuin sinä itse. Mitä sinä haluaisit kuulla?
No eipä siihen mitään kikkakakkosia oikein ole. Jos väkisin yrität etsiä jotain toista mielenkiinnon kohdetta, se on aika varma mahalasku, koska vaistomaisesti vertaat sitä uutta tuohon kivaan mieheen.
Kliseinen vastaus on, että aika auttaa - mutta se on myös totta. Sinun kannattaa tarkastella tätä ihastustasi myös hieman avoimemmin ja kriittisemmin silmin. Ajan myötä alat huomata hänessä piirteitä, joista et ehkä pidäkään niin kovasti, hän arkipäiväistyy ja ihastus laimenee. Ei siihen taida oikein muuta keinoa olla. Väkisin ei kannata yrittää mitään, uppoat vaan syvemmälle.
* avoimemmin ja kriittisemmin. Tuo silmin jäi tuohon muokatusta tekstistä, sori.
Kiitos tuosta viimeisestä. Ehkä vaan hyväksyn nämä tunteet ja sen että elämä on paskaa nyt hetkisen.
Vierailija kirjoitti:
No eipä siihen mitään kikkakakkosia oikein ole. Jos väkisin yrität etsiä jotain toista mielenkiinnon kohdetta, se on aika varma mahalasku, koska vaistomaisesti vertaat sitä uutta tuohon kivaan mieheen.
Kliseinen vastaus on, että aika auttaa - mutta se on myös totta. Sinun kannattaa tarkastella tätä ihastustasi myös hieman avoimemmin ja kriittisemmin silmin. Ajan myötä alat huomata hänessä piirteitä, joista et ehkä pidäkään niin kovasti, hän arkipäiväistyy ja ihastus laimenee. Ei siihen taida oikein muuta keinoa olla. Väkisin ei kannata yrittää mitään, uppoat vaan syvemmälle.
Mun mielestä ihan riittävä peruste tunteiden kuolemiselle on se, ettei mies halua sinua. Taidat oikein nauttia toivottomassa rakkaudessa piehtaroinnista. Tällöin mikään ei voi auttaa sinua ennenkuin itse sisäistät sen miten typerä ja naurettava olet haikaillessasi tyhjän perään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta viimeisestä. Ehkä vaan hyväksyn nämä tunteet ja sen että elämä on paskaa nyt hetkisen.
Hyvä! Muista tämä aina kun elämä koettelee, ja älä unohda elää ja nauttia hyvistä ajoista! Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan riittävä peruste tunteiden kuolemiselle on se, ettei mies halua sinua. Taidat oikein nauttia toivottomassa rakkaudessa piehtaroinnista. Tällöin mikään ei voi auttaa sinua ennenkuin itse sisäistät sen miten typerä ja naurettava olet haikaillessasi tyhjän perään.
Niin, kuolemiselle mutta ei tappamiselle. Kuten jo sanoin, väkisin ei kannata oikein yrittää mitään. Se kun ei toimi. Noiden asioidenkin sisäistäminen, joista niin kauniisti kirjoitit, vie varmasti aikansa. Toisaalta, miksi ap:n pitäisi tuntea itsensä typeräksi ja naurettavaksi - tunteet ovat tunteita, ne ovat aina oikeita ja vilpittömiä, aina niiden mukaan ei pidä toimia, mutta miksi niitä pitäisi kieltää tai pitää turhina?
Eikö kukaan osaa auttaa?