Alkionsiirrosta on nyt viikko!
Piina-aina siis tasan puolessa välissä 😬
Eilen kipeytyivät rinnat kovasti, ihan pieniä menkkamaisia tuntemuksia ollut kerran.
Olisin kysynyt urheilusta! Olen tehnyt tunnin kävelylenkkejä ulkona kun sanottiin että kävely on OK. Mietin että miksi ei voisi tehdä rauhallista ajoa salilla spinning-pyörällä tai miksi ei voisi treenata painoilla yläkropan?
Tämä liikkumattomuus alkaa jo turvottavat ja varsinkin kyllästyttää, kun ensin liikuntaa on varottava piikittelyn loppupuolella ja sitten odotetaan alkionsiirtoa ja nyt tämä ohje että ei saisi urheilla.
Olisiko täällä kokemuksia?
Kommentit (18)
Jos lasta haluat niin mikset voi sen vertaa vähentää liikkumista itkemättä jos niin on pyydetty?
No tuota... Jos liikuntaa pitäisi välttää ja sinulla on ilmeisesti ongelmia lisääntymisen kanssa(?) niin miksi ihmeessä se spinning yms. on niin tärkeää ettei siitä voi hetkeksi luistaa? Ehdit liikkumaan kyllä vielä vaikka kuinka.
Jos on annettu ohjeet, noudata niitä.
Hankalaa hommaa tuo alkionsiirto - suuri osa luonnollisesti hedelmöitynestäkin raskauksista keskeytyy alkuvaiheessa.
Syö vähemmän niin pysyy turvotukset kurissa.
Nyt tekisi mieli sanoa että et ansaitse lasta jos tuon vertaa et voi välittää hänen hyvinvoinnista. Urheile vaan mutta älä sitten itke keskenmenoa.
Btw tiedän äidin jonka synnytys käynnistyi muutama viikko etuajassa pyöräilyn jälkeen.
Kannatetaanko teidän perheessä alkiolaista politiikkaa?
Painojen nostelu vaikuttaa vatsalihaksiin / lantioon.....
Joo en ole muuta kuin kävellyt! Kunnioitan tosiaankin ohjeita.
Lihoan ja paisun hoidon takia vaan kun ensin on hormonien piikittely 😬 sitten pitää syödä hirmu terveellisesti eikä saa liikkua. Eli paino noussut hoidon aikana 65kgsta 74kiloon😬
Pelkään että tämä lihominen ei omaa hormonitoimintaa ja hyvää oloa auta. Joten ei kai auta kuin tehdä edes sitten niitä sallittuja kävelyitä 👍
Siirrosta nyt viikko, rinnat tosiaan kipeät.
Olo on erittäin toiveikas mutta kovin pelokas.
Ap
Joku pimeä käy alapeukuttamassa aina näitä joissa joku toivoo lasta😠
Tsemppiä Ap💕😍
Jos teet ohjeuäiden vastaisesti ka hoidosta ei tulekaan vauvaa, niin syytätkö itseäsi ja kaduttaako jälkeenpäin.
Mä sain lapsen viidennellä koeputkihedelmöityksellä ja olin koko ajan tosi varovainen kaikessa.
Toivottavasti teillä tärppää tuosta kerrasta jo!
Koita nyt kestää... Raskaana olo on todennäköisesti tuosta vielä kymmenen kertaa rankempaa :D Viikon nyt seisoo vaikka päällään. Tee niitä lenkkejä ja ota muuten rennosti, hyvällä omallatunnolla! Löhöä sohvalla ja katso netflixiä. Raskauden aikana voit tuunata ruokavaliota ja kiloja ei välttämättä tule ollenkaan (tai sitten tulee vielä enemmän, mutta kyllä niistä pääsee eroon myöhemminkin).
Vierailija kirjoitti:
Jos teet ohjeuäiden vastaisesti ka hoidosta ei tulekaan vauvaa, niin syytätkö itseäsi ja kaduttaako jälkeenpäin.
Mä sain lapsen viidennellä koeputkihedelmöityksellä ja olin koko ajan tosi varovainen kaikessa.
Toivottavasti teillä tärppää tuosta kerrasta jo!
Tuliko sulla 2 piinaviikon aikana jotain oireita?
Ap pelokkaana
Piina-AIKA siis
Ap