Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Nyt honottaa kyllä Ilta aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti rehentelee olevansa naistenkaataja, yök! Vain moukka rehentelee moisella. pointsit tippu.
- Onneksi lähipiirini tietää miten nokkela olen ja millainen huumorintaju minulla on. Jotkut ovat myös jaksaneet lukea koko artikkelin, ei vain otsikkoa, Kyösti hymähtää sormukset sormessaan.
No eipä iltakaan vakuuta. Huono biisi.
Täytyy tsekata juttu Kyöstin naisrehentelyistä, meni maku kanssa.
Minusta Kyöston vedosta puuttui tunnetta ja asennetta. Komea oli kyllä niin kuin aina.
Ja nyt vuorossa oli Ilta ja viikon huutolaulu.
Miksi Iltan säkeistöt kuulostaa nyt alavireisiltä?
Vierailija kirjoitti:
Kyösti rehentelee olevansa naistenkaataja, yök! Vain moukka rehentelee moisella. pointsit tippu.
Et ymmärtänyt Kyöstin vitsiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Onneksi lähipiirini tietää miten nokkela olen ja millainen huumorintaju minulla on. Jotkut ovat myös jaksaneet lukea koko artikkelin, ei vain otsikkoa, Kyösti hymähtää sormukset sormessaan.
Siksi Marian heitto oli ikävä ja mauton.
Iltan suhteen Maria oikeassa.
Mutta biisi on niin huono, että ei siitä hyvää saisi millään..
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vuorossa oli Ilta ja viikon huutolaulu.
Ilta iltasatu. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tsekata juttu Kyöstin naisrehentelyistä, meni maku kanssa.
Kaikki eivät ymmärrä Kyöstin huumoria näköjään, ja Maria on yksi heistä.
Keikkailun ohella Mäkimattila on ehtinyt myös kirjoittaa runoja. Hän allekirjoitti viime viikolla kustannussopimuksen, mutta uuden runokokoelman julkaisuaikataulu on vielä auki.
Perhe, työ ja sydänyön yksinäiset hetket ovat inspiroineet runoilijaa.
– Lempiaiheeni naiset on keskeisessä roolissa, koska elän kuuden naisen kanssa.Minulla on vaimo, kolme tytärtä ja meillä on vielä kaksi kissaa, jotka ovat molemmat narttuja. Eli siis omalla mielipiteellä en ole aikoihin tehnyt mitään. Se on ollut lähinnä tiellä, huumorintajuinen laulaja heittää nauraen.
Taitaa olla niin, että nämä tähdet on entisiä, jos koskaan ovat mitään olleetkaan.
Jussin olisi kannattanut valita uusi englanninkielinen popversio. Ei tätä italialaista kun ääni ei kanna ja sanat menee vähän sinne päin.
Voi Jussi, täysin väärä kappale. Kuulostaa kamalalta, ja lausuminen on järkkyä.
Jussi yrittää tehdä Ressut. Kauheeta ääntämistä.
Kyöstilä on tuollainen sarkastinen huumorintaju, jonka osa sitten (Maria) ottaa tosissaan.
Marian on aina pakko kaivella jotain outoa tietoa kilpailijoista... Nytkin ilmeisesti tajunnut jotenkin väärin Kyöstin heiton?
Linkatkaa tänne se Kyöstin lehtijuttu xD