Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Izmon kommentti "toksisesta feminiinisyydestä" aiheutti vaivaantuneen hiljaisuuden, etenkin Marian ilme kertoi paljon. Ikään kuin olisi ollut vähän kettuilua nykyfeminismille, kun siinä puhutaan toksisesta maskuliinisuudesta yms. Taitaa olla vaan vähän tabu aihe. Ilta myös vaikutti vähän ottavan itseensä kritiikistä, "Helmi-Leenan vika" yms., vaikka yritti vähän peittää sitä. Toisaalta nuorena sitä helpommin ottaa.
Mitä Ismo sinusta sillä tarkoitti ja miten se toksinen feminiiniys ilmeni Illan esityksessä?
Minusta Izmo olisi kaivannut Iltan asenteeseen enemmän toksista feminiinisyyttä.
Ai suurempaa miellyttämisenhalua, alistuvia läheisriippuvuuden ilmauksia ja kilttiä söpöstelyä? -Nimittäin sitä on toksinen feminiiniys.
Miksi feminiinisyys olisi läheisriippuvuutta?
Toksinen feminiinisyys voi olla - kaiken anteeksiantava, huolehtiva, kiltti madonna-myytti Kyse toksisessa feminiinisyydessä on toksisen maskuliinisuuden tapaan kyseenalaistamattomien sukupuoleen liitettyjen odotusten, jopa stereotypioiden myrkyllisestä vaikutuksesta.
Ärsyttävää kun ihmiset eivät ota käsitteistä selvää ja vielä ärsyttävämpää, että esim. ärsyyntyvät käsitteistä niiden väärien tulkintojensa perusteella.
Kaiken maailman käsitteitä tulee maailmaan jatkuvalla tulvalla, eikä esimerkiksi minua enää keski-ikäistyvänä ihan kauheasti jaksa kiinnostaa toksinen maskuliinisuus tai toksinen feminiinisyys käsitteinä.
Ei tarvitsekaan, jollei esim. hyökkää niitä vastaan luulojensa pohjalta. Kuten meillä ja muualla aika monet älypäät, jotka huutavat pitkin somea esimerkiksi että feministit pitää miehiä myrkyllisinä. Mitä se ei siis tarkoita ollenkaan.
Ja hyökkäys on missä?
Hän? Johan mä sanoin. Somessa. väärinymmärrettyä käsitettä vastaan. "Feministit väittävät että miehet ovat myrkyllisiä"-tyyppinen höpinä.
Ja riehut sitä minulle/ meille, jotka tässä kirjoitimme?
Sinähän tässä riehut ja julistat. Minä yritin selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Izmon kommentti "toksisesta feminiinisyydestä" aiheutti vaivaantuneen hiljaisuuden, etenkin Marian ilme kertoi paljon. Ikään kuin olisi ollut vähän kettuilua nykyfeminismille, kun siinä puhutaan toksisesta maskuliinisuudesta yms. Taitaa olla vaan vähän tabu aihe. Ilta myös vaikutti vähän ottavan itseensä kritiikistä, "Helmi-Leenan vika" yms., vaikka yritti vähän peittää sitä. Toisaalta nuorena sitä helpommin ottaa.
Mitä Ismo sinusta sillä tarkoitti ja miten se toksinen feminiiniys ilmeni Illan esityksessä?
Minusta Izmo olisi kaivannut Iltan asenteeseen enemmän toksista feminiinisyyttä.
Ai suurempaa miellyttämisenhalua, alistuvia läheisriippuvuuden ilmauksia ja kilttiä söpöstelyä? -Nimittäin sitä on toksinen feminiiniys.
Toksinen feminiinisyys voi olla - kaiken anteeksiantava, huolehtiva, kiltti madonna-myytti Kyse toksisessa feminiinisyydessä on toksisen maskuliinisuuden tapaan kyseenalaistamattomien sukupuoleen liitettyjen odotusten, jopa stereotypioiden myrkyllisestä vaikutuksesta.
Ärsyttävää kun ihmiset eivät ota käsitteistä selvää ja vielä ärsyttävämpää, että esim. ärsyyntyvät käsitteistä niiden väärien tulkintojensa perusteella.
No tuosta ei ota erkkikään selvää. Eli humpuukia nämä käsitteet.
Niinpä. Miksi se toksisuus ei voi olla ihan vaan toksisuutta, ilman mitään sukupuolisidonnaisuuksia.
Mikolla silmät seisoo päässä o_O
Ei tuntunut Iltakaan tajuavan, mitä hänelle puhuttiin. Ei tarvitse odottaa, että esim. joku CIS-nainen olisi sellaista yleiskieltä, että jokainen sen ymmärtää. Itse en puhu ammattikieltä kuin kollegalle ja koulutuksia pitäessäni arvioin, millaisia sanoja käytän kuulijoille puhuessani.
Ihan turha riehaantua siitä, että kaikki eivät nyt vaan ymmärtäneet tuota juttua eivätkä koe sitä edes kovin tarpeelliseksi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miksi se toksisuus ei voi olla ihan vaan toksisuutta, ilman mitään sukupuolisidonnaisuuksia.
No niinhän se onkin. Juuri sitä tässä olen yrittänyt selittää. Kyse on toksisuudesta, ei maskuliinisuudesta tai feminiinisyydestä. Mutta mieheyteen ja naiseuteen liittyy erilaisia odotuksia, stereotypioita - vai väitätkö ettei näin ole?
Miksi ei voi puhua suomea suomalaisessa ohjelmassa Suomessa, että tarkoitus tulisi selväksi.
Vai onko tarkoituksena, että sanoma jääkin epäselväksi. Kun ei ole mokomasta esityksestä mitään sanottavaa. Hohhhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman käsitteitä tulee maailmaan jatkuvalla tulvalla, eikä esimerkiksi minua enää keski-ikäistyvänä ihan kauheasti jaksa kiinnostaa toksinen maskuliinisuus tai toksinen feminiinisyys käsitteinä.
Ei tarvitsekaan, jollei esim. hyökkää niitä vastaan luulojensa pohjalta. Kuten meillä ja muualla aika monet älypäät, jotka huutavat pitkin somea esimerkiksi että feministit pitää miehiä myrkyllisinä. Mitä se ei siis tarkoita ollenkaan.
Ja hyökkäys on missä?
Hän? Johan mä sanoin. Somessa. väärinymmärrettyä käsitettä vastaan. "Feministit väittävät että miehet ovat myrkyllisiä"-tyyppinen höpinä.
Ja riehut sitä minulle/ meille, jotka tässä kirjoitimme?
Sinähän tässä riehut ja julistat. Minä yritin selittää.
Opin. Sinä et ole toksisesti feminiininen.
Kuka tippuu? Toivottavasti ei Ilta vaikkei mennyt nyt putkeen. Heidi tai jussi.
Miten voi olla varma, ettei tuotanto peukaloi äänestysmääriä? Voisiko olla mitenkään edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntunut Iltakaan tajuavan, mitä hänelle puhuttiin. Ei tarvitse odottaa, että esim. joku CIS-nainen olisi sellaista yleiskieltä, että jokainen sen ymmärtää. Itse en puhu ammattikieltä kuin kollegalle ja koulutuksia pitäessäni arvioin, millaisia sanoja käytän kuulijoille puhuessani.
Ihan turha riehaantua siitä, että kaikki eivät nyt vaan ymmärtäneet tuota juttua eivätkä koe sitä edes kovin tarpeelliseksi ymmärtää.
Niin, minä en riehaantunut. Joku muu, sinä? sen tässä ketjussa otti esiin. Minä ihmettelin lähinnä juuri sitä, että miksi Ismo käytti käsitettä, jota ei selvästikään itse ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jussi on kuuma!
Varsinkin se tuijotus! huh 😜
Lopettakaa se toksinen jankkaaminen ja keskittykää asiaan eli ohjelmaan 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se onkin. Juuri sitä tässä olen yrittänyt selittää. Kyse on toksisuudesta, ei maskuliinisuudesta tai feminiinisyydestä. Mutta mieheyteen ja naiseuteen liittyy erilaisia odotuksia, stereotypioita - vai väitätkö ettei näin ole?
Ei kai toksinen maskuliinisuus liity siihen, millaisia odotuksia miehistä on vaan ihan vaan tiettyihin tapoihin toimia miehenä - jota edes kaikki miehet eivät toteuta elämässään?
Kyösti on niin suloinen nyt tuossa hupparissaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikolla silmät seisoo päässä o_O
Ja mainoskatkon aikana on taas tullut känniin. Sopertaa ja silmät kiiluu.
Toksinen feminiinisyys on sellainen käsite, että harva sitä varmaan ymmärtää. Eihän siitä missään edes puhuta.
MITÄ IHMETTÄ?? HEIDI JA ILTA PARHAAT?? Ei voi olla totta!
Jänniä nämä omaa tyhmyyttä ylistävät avautumiset täällä. En tajua mitä toksinen maskuliinisuus - käsitteellä tarkoitetaan = en tajua wttä 1+1=2 matematiikka on humpuukia.