Paha moka Jenni Vartiaiselta: antoi Samin julkaista heistä läheisen yhteiskuvan!
2017 jo olivat selvästikin yhdessä. Huomasi kun Jenni oli Vain elämään sillä kaudella onnellinen ja hehkui. Aikamoinen moka kuitenkin ettei estänyt tämän kuvan julkaisua...
https://www.instagram.com/p/BYTVmt6g_ha/
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kaivelee jonkun random jenkkijäbän Instagramia? Ei tuota kuvaa ole julkaissut Jenni eikä Sami. Nyt vielä puuttuu että joku vihjaa tuon Seiskalle.
koska kukaan seiskalla ei lue näitä juttuja. No täytyy varmistaa että huomaavat.
Haista v*ttu. Ei ketään kiinnosta.
Sittenhän ei ole syytä haistatella?
Miksi tätä ketjua ei poisteta vaikka olen ilmoittanut sen asiattomaksi?
Mitä draamaa tän kuvan takana nyt on, kun pitää niin hyssytellä? Jenni ja tää Sami olleet pari, ja myöhemmin eronneet, vai häh?
Vierailija kirjoitti:
Mitä draamaa tän kuvan takana nyt on, kun pitää niin hyssytellä? Jenni ja tää Sami olleet pari, ja myöhemmin eronneet, vai häh?
En silti ymmärrä, miksi tämä kuva on jotenkin salassa pidettävä
Sama
Vierailija kirjoitti:
mitä asiatonta ketjussa on?
onks se tää sama Sami vai onko Jennillä fiksaatio tuohon nimeen?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3145208/jenni-vartiainen-ja-sami-salmen…
?
Vierailija kirjoitti:
onks se tää sama Sami vai onko Jennillä fiksaatio tuohon nimeen?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3145208/jenni-vartiainen-ja-sami-salmen…
?
On sama Sami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä asiatonta ketjussa on?
Kuva on pöllitty jonkun yksityishenkilön Instagramista. Sehän on rikos. Muutenkaan en tajua miksi pitää vithuilla Jennille joka ei halua olla julkisuudessa ja on keikkatauolla.
AP: kuva ei ole Samin julkaisema vaan jonkun tämän kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tosiaankaan ole eronneet.
Tuossa kuvassa ei nyt juurikaan tapahdu mitään "raskauttavaa", ihan turha ketju kaikin puolin
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvassa ei nyt juurikaan tapahdu mitään "raskauttavaa", ihan turha ketju kaikin puolin
Sitähän tässä olen sanonut. Turha ketju ja joutaa poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Niistä Jennin "raskauttamishetkistä" ei ehkä kuitenkaan ole kuvia tai videoita...
Mitä asiatonta on jakaa linkki instagramiin, jonne jokainen voi muutenkin mennä katsomaan? Ei tuokaan kuva ole yksityinen vaan vapaasti kenen vaan nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun ilmoituksesi mitään poista puupää. Sisältö arvoidaan ja jos se ei ole asiatonta, ketju ei poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun ilmoituksesi mitään poista puupää. Sisältö arvoidaan ja jos se ei ole asiatonta, ketju ei poistu.
On asiatonta. Yksityisiä kuvia julkaistaan ilman lupaa. No toisaalta, ketään ei kiinnosta.
Eihän Jenni oo salarakas. Seukkaa miljönäärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Jenni oo salarakas. Seukkaa miljönäärin kanssa.
Joo mutta hän ei halua yksityisasioitaan lööppeihin retosteltavaksi. Joten antaa olla.
Haista v*ttu. Ei ketään kiinnosta.