Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies on suhteen alussa huomioinut sinua?

Vierailija
03.02.2019 |

Tilanne päällä miehen kanssa. Ollaan aikuisia molemmat ja minä olen koko ajan ollut se varauksellisempi osapuoli.

Minulla on hyvä työ, keskusta-asunto, auto, harrastuksia ja ystäviä. Miehellä on viimeisten viiden vuoden aikana ollut taloudellisesti vaikeaa ja hän on tottunut elämään minimituloilla. Mies asuu kaukana kaikesta ja liikkuu lähinnä polkupyörällä. Asia on ollut tiedossani alusta saakka mutta vähitellen oma pinnani rupeaa kiristymään.

Nyt tuli riitaa siitä, että kerroin minua ärsyttävän sen, ettemme ikinä tee mitään ja että minä olen aina se, joka miehen luokse liikkuu. Ja että minua ärsyttää jatkuva kotona nyhjäämisen ja että haluaisin joskus tehdä yhdessä jotakin kivaa. Mies tähän älähti, että painu sinne ”sinkkuelämää” -elämään syömään ravintolassa yms. turhaa. Puolen vuoden aikana minä olen käyttänyt miehen luokse ajamiseen rahaa bensojen muodossa n. 100€ kuussa ja lisäksi ostan miehen luokse mennessäni ruokaa meille kummallekin. Lisäksi olen kustantanut muutamankin ravintolaillallisen sekä huomioinut syntymäpäivänä. Olenko pikkumainen, kun ärsyttää ettei mies ole kertaakaan vienyt minua ulos syömään/pyytänyt leffaan tms? En tykkää laskea pennilleen asioita mutta olen tullut siihen tulokseen, että minä olen investoinut mieheen/yhteiseen aikaan puolen vuoden aikana ainakin 2000 € ja vastineeksi olen saanut ruisleipää sekä popcornia.

Vessapaperistakin on tullut riitaa(!!). Olen ostanut alkuun miehelle mennessäni vessapaperit (mies kuulemma käyttää bide-suihkua ja pyyhettä) mutta suutuspäissäni eilen mainitsin, että minusta hänen vessapaperiton elämäntapansa on erikoinen. Mies loukkaantui verisesti. Sanoin tuntevani itseni kuin roskaksi miehen elämässä. Hän kuulemma rakastaa minua mutta minua häiritsee se, että koen joutuvani panostamaan suhteeseen rahallisesti paljon enemmän. Miten saadaan parisuhde toimimaan täysin ilman rahaa? Minua ärsyttää rahallinen panostukseni ja miestä loukkaa se, ettei hänen pelkkä rakkautensa minulle riitä (valitettavasti kukaan ei mielestäni elä pelkällä pyhällä hengellään).

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja hyvä sängyssä, mutta silti ei ymmärrä naisista mitään? Miten tuo on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi