Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä merkeistä aavistelit, että mies työpaikallasi on kiinnostunut sinusta?

Vierailija
03.02.2019 |

Mitä merkkejä oli havaittavissa, kun aavistelit työpaikalla olevan miehen olevan kiinnostunut sinusta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seurassani paljon, katseli silmiin ja oli lähellä. Lopulta antoi pienen suukon.

Nyt ollaan naimisissa, jo 7v yhdessä :)

Vierailija
2/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyi seurassani, työasioista viestitellessään jatkoi juttua jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mun kans samaan aikaan ip kahville, jäi mielellään? mun seuraan, katseli hymyillen pitkään semmosella lämpimällä katseella, pyrki koskettamaa/hipaisemaan. Taisin lukea häntä väärin, koska jos itse lähestyin varovasti, niin sitten se saattoikin olla totinen, joten ei se sitten ollutkaan kun ei koskaan tehnyt aloitetta.

Vierailija
4/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi rakastavansa minua, siitä sitten päättelin loput. 

Vierailija
5/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta. Hän viihtyi lähelläni, teki tikusta asiaa, katsoi silmiin, kuunteli, kyseli ja muisti mitä olen jutellut, auttoi, kehui, puhui kivasti jne. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
6/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa aavistellut, ja molemmilla kerroilla erehtynyt. Ei kannata epäillä ennen kuin toinen suoraan sanoo.

Vierailija
7/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aavistelen erään miehen olevan kiinnostunut, mutten ole täysin varma. Tuntuu haketuvan välillä seuraan ja on todella ystävällinen. Saattaa myös muuten vain olla ystävällinen... Jotenkin vain sellainen tunne että jotain tässä nyt on...

Vierailija
8/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä aavistelin, kun vapaallakin häntä ajattelin. Naisen vaisto ei petä. Kiinnostuin hänestä koska hän kiinnostui minusta.

Vierailija
9/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla syntyi suhde, kumpi teki aloitteen ja miten?

Vierailija
10/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hiirulaisesta ei kukaan ole kiinnostunut. Vaivaantuneita ovat ennemmin minun seurassa ja eivät keksi puhuttavaa. Vierestä kun seuraa niin naiset kenestä ovat kiinnostuneita. Helppo nähdä: viettävät tauot yhdessä, nauravat paljon, paljon puhuttavaa eli selvää kemiaa, käyvät yhdessä lounaalla lähiravintoloissa jne.

Vierailija
11/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hiirulaisesta ei kukaan ole kiinnostunut. Vaivaantuneita ovat ennemmin minun seurassa ja eivät keksi puhuttavaa. Vierestä kun seuraa niin naiset kenestä ovat kiinnostuneita. Helppo nähdä: viettävät tauot yhdessä, nauravat paljon, paljon puhuttavaa eli selvää kemiaa, käyvät yhdessä lounaalla lähiravintoloissa jne.

Ehkä tulkitset väärin? Jospa oletkin niin viehättävä, että miehet pelkäävät ja siksi jäätyvät. Varmasti moni työkaveri on sinusta tosissaan kiinnostunut. Niitä yhdentekeviä vaan on helpompi lähestyä.

Vierailija
12/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppanin näkee katseesta, vaikea selittää eikä sille voi mitään, sen lämmön vaan tuntee.

Vierailija
13/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä aavistelin, kun vapaallakin häntä ajattelin. Naisen vaisto ei petä. Kiinnostuin hänestä koska hän kiinnostui minusta.

Miten juttu jatkui? Olitteko/oletteko yhdessä?

Vierailija
15/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään ennen kuin sanoo itse.

Ällöä kun jotkut työpaikkamme naiset ajattelivat minun pitävän eräästä miehestä, koska puhuin ja hymyilin tälle. Johtui kemioista. Juoruakkojen kanssa hymy hyytyy.

Vierailija
16/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai mustasukkaisuus kohtauksen miespuolisen asiakkaan flirttailtua mulle. Olihan tuo aika hellyyttävä ilmestys, mutta molemmat varattuja..

Vierailija
17/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin. Siitä rupesin epäilee.

Vierailija
18/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se alkaisi firman saunabileissä kysellä oonko nähny Brokeback Mountainin.

Vierailija
19/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kumma ala-peukku taas? :D Tunnistikohan itsensä. ;)

Meinasin just kommentoida, että ketjussa roikkuu sitkeä alapeukuttaja. Miksi lukea ketjua jos joka viesti on tyhmä? Onkohan sama mielensäpahoittaja joka poistatti täältä muutama päivä sitten kolmesti ihastumista käsittelevän ketjun? Joku elämään pettynyt tunnevammainen ilmeisesti. 

Miksi pitäisi olla aina sama? Onhan hullujakin useita.

Niin voi olla, mutta sitkeytensä ja ketjujen aiheet sai miettimään tätä.

Mikä sitkeytensä? Tuskin hän mikään uniikki lumihiutale on. :D

No ei ole, mutta ei ihan kaikki jaksa roikkua ketjussa miinustamassa jokaista uutta viestiä. Useimmat (normaalit) ihmiset eivät palaa ketjuihin joista eivät pidä. 

Vierailija
20/34 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai mustasukkaisuus kohtauksen miespuolisen asiakkaan flirttailtua mulle. Olihan tuo aika hellyyttävä ilmestys, mutta molemmat varattuja..

Varmaan hellyyttävyys loppuisi aika pian jos tuollaisen kanssa yhteen menisit ja se alkaisi saamaan samanlaisia kohtauksia milloin mistäkin mieheen päin vilkaisusta ja pian et saisi mennä edes ulos koska petät kuitenkin. Älkää nyt missään nimessä pitäkö tuollaisia mustiskohtausmiehiä mitenkään ihanina, tervejärkinen mies pystyy kyllä handlaamaan pienet flirtit muillekin miehille ilman raivoamisia.