Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteainehoidot silmänalusiin?

Vierailija
03.02.2019 |

Onko täällä kenelläkään kokemusta esim. hyaluronihapon käytöstä silmänalusten kirkastamisessa? Minulla siis jo synnynnäisesti on silmänaluset osittain kuopalla ja ovat geneettisesti tummat, mitkään elintavat eivät auta ja vuosien varrella ongelma on tullut vain näkyvämmäksi. Meikillä ei voi kuoppia peittää. Inhottavaa näyttää väsyneeltä koko ajan. Olen lueskellut täyteainehoidoista ja kiinnostunut kokeilemaan. Mitään botoxia en koskaan laittaisi, mutta esimerkiksi Restylane kiinnostaisi. Löytyykö kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Täällä vain helposti ilkeilijöitä. Parhaan tiedon saanee ammattilaisilta. Heihin yhteys.

Vierailija
2/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox ei ole täyteaine, vaan halvaannuttaa lihaksen näin estäen ryppyjä. Eli älä huoli, ei tarvi laittaa botoxia. Muuten en osaa auttaa, mutta seuraan ketjua kiinnostuneena. Muuten meikillä kyllä pystyy tekemään paljon jos vain viitsii opetella, valokynillä voi pienentää varjoja ja tummuutta (sinertävyyttä ja violetin sävyjä) peittää keltaisen sävyisellä peiteaineella. Yotubessa on liuta tutoriaaleja avuksi.  Käsittääkseni ne täyteaineet kestävät vain noin vuoden tms, joten tuo meikeillä kikkailu kannattaa opetella, sillä vääjäämättä tulee olemaan aikoja ettei täyteaineet vaikuta niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox ei ole täyteaine, vaan halvaannuttaa lihaksen näin estäen ryppyjä. Eli älä huoli, ei tarvi laittaa botoxia. Muuten en osaa auttaa, mutta seuraan ketjua kiinnostuneena. Muuten meikillä kyllä pystyy tekemään paljon jos vain viitsii opetella, valokynillä voi pienentää varjoja ja tummuutta (sinertävyyttä ja violetin sävyjä) peittää keltaisen sävyisellä peiteaineella. Yotubessa on liuta tutoriaaleja avuksi.  Käsittääkseni ne täyteaineet kestävät vain noin vuoden tms, joten tuo meikeillä kikkailu kannattaa opetella, sillä vääjäämättä tulee olemaan aikoja ettei täyteaineet vaikuta niin paljoa.

Mieluiten haluankin väliaikaisia tuloksia, voi sitten myöhemmin aina harkita haluaako enää uudestaan. Meikillä olen kyllä keikkaillut jo vuosia, mutta toivoisin nyt helpotusta siihenkin. Etenkin, kun muutenkin arvostan luonnollisuutta nyt enemmän. Olen siis aika väsynyt nimenomaan näihin meikkikikkoihin. Täytyy tosiaan jutella ihan ammattilaisten kanssa vielä näistä vaihtoehdoista, vähän kuitenkin arvelluttaa aina tällaisiin lähteminen. Mutta edelleen, jos kokemuksia löytyy niin olisi kiva kuulla :) ap

Vierailija
4/4 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laitettu Juvedermia kyyneluriin, paransi tummia silmänalusia paljon. Kestää noin vuoden.