Kysymyksiä teille joilla on tai on ollut hyvinvarustettu mies
Mitä kumeja mies käytti tai käyttää ja mistä hän hankkii ne? Onko iso koko positiivinen vai negatiivinen asia? Rajoittaako se esimerkiksi asentoja? Käyytääkö mies mielummin esimerkiksi boksereita kun tavallisia kalsareita?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ei, positiivinen, bokserit, ei rajoittanut asentoja oli mahtavaa homoseksiä. Mustaihoinen oli ja lähemmäs 30 cm kalu oli ja suonikas.
Ap on hetero ja molemmat ovat supisuomalaisia. Mutta joo, saatiin hommattua niitä kumeja ja pääsen näollä näkymin käyttämään muuta kun kieltä ja sormia...
Mieheni osti seurustelun alussa Keltaisesta Ruususta mysizen 60 tai 63mm kumeja, repertuaaria löytyy aina 69 mm asti.
Miten koko vaikuttaa peputteluun? Onko iso hankalampi ottaa b-rappuun?
On tietysti. Epäröin aikanaan kokeilla juuri koon takia. Olin itse asiassa aivan varma, ettei voi onnistua. Täytyy rentouttaa tietoisesti itsensä, kalu kivikova ja paljon liukkaria.
N50+ kirjoitti:
On tietysti. Epäröin aikanaan kokeilla juuri koon takia. Olin itse asiassa aivan varma, ettei voi onnistua. Täytyy rentouttaa tietoisesti itsensä, kalu kivikova ja paljon liukkaria.
Täytyy kysyä kun on ilmeisesti ihan kokemusta paikalla että miten iso toimii synnytyksen jälkeen, kun omat paikat on vasta palautumassa?
Vaikka monet vastaavat, että iso on negatiivinen asia ja sattuu, niin kovasti se vetää naisia puoleensa. Sukuni naiset saivat tietää mieheni n 21cm vehkeestä, niin jopa alkoi kuhina hänen ympärillä. Ei ainuttakaan sukujuhlaa, häitä yms. ole etteikö joku, yleensä kypsemmässä iässä oleva, ole miestäni hätyyttelemässä. Olemme itse, n. 25v avopari ja nuo kypsemmät naiset ovat ihan mahdottomia kun saavat pari lasia viiniä.
Vaimo ja minä tykkäämme, kun kaluni täyttää pillun kokonaan ja painaa voimalla pillun pohjaa sopisissa asennoissa. Rajoittaa asentoja, nelinkontin takaa tuntuu vaimosta ikävältä, samoin sivuttain/ristikkäin nainti. Johtuu varmaan kalun paksuudesta. Nuorempana tuli aina silloin tällöin pilluun nirhaumia ja kohdunkaulan haavaumia innostuttua rajumpaan panemiseen. Vanhemmiten oppinut varomaan. Mahtuu vaimolle suuhun muutaman sentin ja voi vielä kädellä runkata. Pyllyyn on kerran naitu kännissä vaimon pyynnöstä, ei oikein mahtunut ja tuli pientä vahinkoa. Muulloinkin joskus yritettiin, muttei mahtunut. Ryppynaru on niin pirun tiukka.
En tykkää boxereista, kun en ole löytänyt sellaisia jossa kalu ei jää väliin. Siksi Sloggit. Niissä on kalukukkaro.
Pieni on paras, sillä ei saa ketään tyydytettyä. Ei tarvii miettiä, että pystynkö ja riittääkö. Vaihtoehdoiksi jää suu, kädet ja lelut. Jos ne ei riitä tai kelpaa, niin hei hei ja hyvästi.
LUKUTAITO: "Kysymyksiä teille joilla on tai on ollut hyvinvarustettu mies"
Erittäin uskottavaa, että suvun naiset "sai tietää" miehen 21 cm vehkeestä. XD
Vierailija kirjoitti:
20 cm on ihan sopiva jos myös paksuutta on riittävästi.
20cm on ihan sopiva jos myös pituutta on riittävästi.
https://www.kondomishop.fi/kondomi-merkit/my-size-kondomit.html
Jos koko huolestuttaa niin tuolta esimerkiksi löytyy.
Isoja ja oikein isoja kumeja saa normaalien hinnalla helpoiten esim.Keltainen Ruusu seksitavaratalosta.
Heillä myös postimyynti.
Monelle ISO on tuskaa. Ja jotkut haluavat juuri sitä.
Ison kanssa saa olla varovainen. PITÄÄ olla varovainen.
Näyttävintä on olla kommandona.
Pahinta mitä ison omistaja voi tehdä, on kuvitelma ison olevan tarpeeksi partnerille.
Ei käytetä kondomia, koska on vakituinen parisuhde. Seksi on spontaanimpaa ja intiimimpää ilman kondomin virittämistä.
Iso koko on ollut minulle vain positiivinen asia, koska seksielämä on säännöllistä ja laadukasta. Hyvinvarusteltu kalu tuntuu pimpissä hyvältä. En vaihtaisi pienikaluiseen!
Iso koko ei ole rajoittanut asentoja. Lähetyssaarnaaja ja cowgirl tuntuvat silti parhailta. Mies osaa ”lukea minua” ja säädellä painaako pohjaan asti vai melkein pohjaan asti.
Hyvinvarusteltu mies käyttää boksereita. Uimahallissa tiukkoja mustia simmareita.
Ei, positiivinen, bokserit, ei rajoittanut asentoja oli mahtavaa homoseksiä. Mustaihoinen oli ja lähemmäs 30 cm kalu oli ja suonikas.