Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä teille joilla on tai on ollut hyvinvarustettu mies

Vierailija
03.02.2019 |

Mitä kumeja mies käytti tai käyttää ja mistä hän hankkii ne? Onko iso koko positiivinen vai negatiivinen asia? Rajoittaako se esimerkiksi asentoja? Käyytääkö mies mielummin esimerkiksi boksereita kun tavallisia kalsareita?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetty, negatiivinen, kyllä, boksereita 

Vierailija
2/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla tutkimusta tekevä teinipoika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen asia ilman muuta. Sattuu. Ei voi olla täysillä ja varomatta koskaan. Kurja juttu. Mutta onneksi hänesssä on muuta hyvää.

Vierailija
4/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä hankki. Erittäin negatiivinen asia, rajoitti asentoja ja teki seksistä muutenkin hankalaa. Käytti boksereita, niin kuin kyllä nykyinenkin pienemmin varusteltu mies.

Vierailija
5/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asennot eivät onnistu, esim takaapäin. Jos mies käyttää boksereita, kikkelin pää jää usein näkyviin. Muuten on ihana ja rakas mies, olipa se minkä kokoinen tahansa.

Vierailija
6/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaako mies vatsallaan vai silleen oudosti puoliksi kyljellään?

Vierailija
7/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm on ihan sopiva jos myös paksuutta on riittävästi.

Vierailija
8/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä eikä ole sopivaa kokoa, positiivinen, ei rajoita, käyttää lahkeellisia alushousuja

Vierailija
9/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaiset miehet ovat yleensä itsekeskeisia ja sovinisteja. Heillä on se tietoisuus, että kun on iso vehje, niin voi olla kenen kanssa haluaa. Kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
10/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä juttu sitten miten maailmassa on ylikansoitusta. Ei taatusti ole kaikkia siitetty 20cm löysälörpöttimillä.

Vierailija
11/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asennot toimivat, varsinkin se kun olin sängyllä nelinkontin ja porasi minua pyrstöön niin että meisselin nuppi tuli suustani ulos. Vähän jäi kyllä kakan maku suuhun siitä hommasta......

Vierailija
12/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asennot toimivat, varsinkin se kun olin sängyllä nelinkontin ja porasi minua pyrstöön niin että meisselin nuppi tuli suustani ulos. Vähän jäi kyllä kakan maku suuhun siitä hommasta......

No on sillä mahtanut olla ihmemiehen vehje kun kalu on kulkenut koko suoliston läpi mutkitellen.

Vierailija
13/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää jonkun kaappihomppelin fantasia vai?

Vierailija
14/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytään asiassa. Ap on 20-vuotias mies joka huomasi muutama hetki ennen ketjun aloittamista (tyttöystävän kanssa) että tavalliset kumit on liian pieniä.

Vierailija
15/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä voi ostaa isoja kumeja? Olisi vähän kiire ettei yttis viilene.

Vierailija
16/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypermarketeista saa, seksikaupoista, netin kondomikaupasta. Jotkut tilaa kai Saksasta. Seksikaupassa oli kokoja jotka varmasti riittää, näin mielestäni 64 ja 69 mm halkaisijalla oleville nopeasti katsoen.

Iso koko oli aluksi huolestuttava asia (pillu kipeytyi joka kerta pahasti, pohdin mitä tästä tulee sen vuoksi) mutta nyt koen kyllä positiivisena. Näyttää ja tuntuu upealta.

Ei rajoita asentoja.

Vierailija
17/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?!?

Vierailija
18/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit, "alan" kaupat, marketit, jotkut pienemmät ruokakaupat ja netti.

Vierailija
19/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on kaikin puolin huono. Sattuu, ei mahdu suuhun ja yleensä kiinni ylimielisessä kakarassa. Sen voi huomata jutuissa täälläkin.

Vierailija
20/36 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä juttu sitten miten maailmassa on ylikansoitusta. Ei taatusti ole kaikkia siitetty 20cm löysälörpöttimillä.

Ja mitenhän ylikansoitus liittyy siihen, että jonkun mielestä 20 cm paksu kulli on sopiva?

Eikä 20 cm pituus tarkoita, että ei ole kovaa erektiota. :D Ex miehellä 21cm ja yhdellä miesystävällä 20 cm vehje ja kummallakin ollut kivikova erektio. Yhden miehen olen kohdannut jolla ei kulli kunnolla seissyt vaan jäi pehmeäksi, mutta hänellä ei ollut lähelläkään 20 cm pituutta.