SLAM Wrestling Finland Mega launch
Mitäs touhua tämä on? Viihdettä suuren maailman malliin. Jos on viihdettä pamauttaa vastustaja kanveesiin.
Oikeestiko vai leikisti?
Kommentit (21)
Suosittelen menemään lukemaan ammatti-painista sieltähän nää löytyy. Mutta siis ottelut on ennalta sovittu mutta kaikki heitot ja lyönnit ovat aitoja
Heitot ja lyönnit? Jotenkin tuntuu raukkamaiselta.Huijausta. Sovitaan kumpi ottaa pataansa. Hyvä vedonlyönti kohde.
Ei ne nyt ole ihan noin kirjaimellisesti näyteltyjä. Kyllä ne oikeita osumia saa eikä ne nyt ole ennaltasovittuja kuka voittaa.
Urheilua siinä missä muutkin. Kova kunto pitää ainakin olla.
Meille tuli tänään mieheni kanssa riita, iso sellainen kun meidät kaksospojat täyttävät ensikuussa 18 vuotta ja mieheni oli ostanut heille ja itselleen liput tapahtumaan.
Minusta tuo ei ole sopiva. Olen itse vanha ballerina ja pojat ovat myös 5 vuotiasta asti myös harrastaneet balettia.
Nyt ei ole enää soveliasta harrastaa tyttöjen juttua vaan heidän pitää miehistyä, näin sano mieheni.
Olen niin vihainen etten löydä sanoja. Miten kehtaa. Väkivalta ei ole oikein.
Siellä on naisia mukana. Tiedä vaikka olisivat entisiä balleriinoja. Senkka nenästä nyt.
Balleriinat ovat naisellisia, sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä.
Nuo naiset.. voiko heitä edes naisiksi kutsua?!
Mutta hei, onhan noi kuitenkin aika hottis naisia joita tuolla wrestling-tapahtumassa on! Kyllä mie menisin. Mitäs vikaa siinä on?
Telkkarissa ja peleissä on ihan samoja juttuja. Kiellätkö seuraavaksi lapsillesi tietokoneet/pleikkarit?
Jos pojat tykkää tanssia ballerina tansseja niin mikäs siinä myös, jokaisella omat mielenkiinnot.
Onko se niin kamalaa jos esim kerran kävisi katsomassa jotakin muuta harrastusta?
Kyllä miekin naikkosten takia sinne menossa
Jaahas. Täytyykö nykynaisen olla nyrkkeilysankari? Eikö enää arvosteta kodin hengetärtä?
Vartalo täytyy olla uhkea,lihaksikas. Pehmoisen pyöreä nainen on taakse jäänyttä.
Mihin tämä maailma on menossa?
Turpiin vaan ja onnea.
Todella älytön meininki nykyään. Lihaksikkaat naiset ovat erittäin vastenmielisiä. Miten joku voisi edes haluta näyttää mieheltä. En kuulu tänne.
Samaa mieltä että nykyään naiset näyttävät enemmän miehiltä. Pakko päteä nyrkkeilyhanskoissa.
Luulisi että miehen silmää miellyttäisi siro balleriina. Baletti on kovempaa urheilua kuin nyrkkeily. Tai tämä showpaini. Ei ole urheilua eikä rankkaa jos "näytellää" Kun tepastelevat kuin kukkopojat.
Miehiä vielä ymmärrän mutta nuo naiset. Muutama Muumi karannut laaksosta, ohoh.
Löllykkä naiset on historiaa. On in pitää kroppansa kunnossa. Shannan on upea!
Nyt olen todella huolestunut! Poikani oli ihan fiiliksissä kun kuuli, että tuonne ens kuun Circuksen Slam-tapahtumaan on suunnitteilla joku hardcore-ottelu. Poikani näytti jotain youtubesta asiaa koskien ja olen ihan kauhistunut! Päästäisittekö lapsiasi katsomaan jotain tämänkaltaista:
Onko Fight Club Finland kuopattu?
Olen itsekin miettinyt tuota samaa. Joku viisaampi voisi vastata meille.