Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä näitä työpaikoillaan palkan edestä makoilevia ?

Vierailija
03.02.2019 |

Ja nyt ei puhuta tästä eduskunnan verorahoilla kustannettujen luksustorkkupeitto-porukasta .

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin 10 vuoden tunnollisen suorittamisen jälkeen ajattelin alkaa vähän löysäämään, ettei polla levähdä totaalisesti. Sori siitä.

Hah hah. Joo--pa. Kymmenen vuoden tunnollisen torkuttamisen jälkeen. Hei kyllä me jo tiedetään kenen kännystä se torkkupiipppaus kuuluu.

Vierailija
22/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvät makoilijat ! Ja me maksetaan teidän eläkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kyl ollu rankka päivä, kattellu pari viime yön änäri matsii ja tuli tos otettuu pikku torkutkin välillä, onneks sentään pyhätunnit juoksee

Vierailija
24/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin 10 vuoden tunnollisen suorittamisen jälkeen ajattelin alkaa vähän löysäämään, ettei polla levähdä totaalisesti. Sori siitä.

Hah hah. Joo--pa. Kymmenen vuoden tunnollisen torkuttamisen jälkeen. Hei kyllä me jo tiedetään kenen kännystä se torkkupiipppaus kuuluu.

Niin, sun vai mun? Riippuu varmaan kummalla on herätys aikaisemmalla.

Vierailija
25/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa te toimistossa hiljaisia käytäviä.. vartija yksinään kävelee käytäviä ja ns viranomaistätit lukkojen takana pelaamassa bingoa..

Vierailija
26/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa te toimistossa hiljaisia käytäviä.. vartija yksinään kävelee käytäviä ja ns viranomaistätit lukkojen takana pelaamassa bingoa..

Ikuinen mysteeri tämä, että mitä nettisivuja ne siellä toimistohuoneissan työajalla selailee....

Vierailija
27/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laitoshuoltaja. En istu persiilläni koko työpäivää.

Mä olen lakaisinlakaisunkoneenkuljettaja. Minä istun persiilläni koko työpäivän.

Aha. Mulla on työperäinen selkäsairaus. Joudun opiskelemaan toisen ammatin.

Vierailija
28/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä muutama tyyppi sluibaa kaiket päivät ja juuri he saavat palkankorotuksia. En ymmärrä logiikkaa. Sen sijaan meille naispuolisille valitetaan kaikesta ja suunnilleen raipan kanssa käsketään tehdä enemmän, nopeammin ja paremmin. Sillä aikaa miehet katselevat töissä leffoja ja tekevät noin 30% siitä työmäärästä mitä muut keskimäärin. Jos naispuolinen henkilö erehtyy katsomaan puhelinta työajalla ja jää kiinni, seuraa varoitus huolimatta siitä, kuinka tehokas on ollut. Ei enää ikinä puumanaista esimieheksi kiitos :D 

Tuo on valitettavasti ihan totta. Hirveän työmäärän päälle saa vielä moitteet ja huonon palkan.

Vierailija
29/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yllättynyt miten paljon työssä käyvillä on aikaa surfailla netissä, jaella kissavideoita ym. Luulin, että työelämä on niin hektistä ettei sellaista ehdi tekemään..

Meillä vaihtelee työtahti todella paljon. Välillä ei ehdi taukojakaan pitää saati käydä vessassa, ja välillä pitää keksiä jotain ajantappoa vaikka kissavideoiden muodossa, ettei nukahda.

Vierailija
30/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä, viime aikoina kovinkin paljon kirjoitetussa valtion virastossa, jossa pitäisi nimenomaan suorittaa sitä valvontaa, sukulainen töissä.  On kuntoutuslomia tai työssäjaksamisvirkistyspäivää, hoidellaan omat lääkärissä käynnit työajalla (tsekkaukset ja labrat), somessa notkuminen, sekä kavereiden kanssa muuten vain puhelimessa aikaa viettäen.  Kahvi- ja ruokatauot venyvät kummastakin päästä  etc. Tätä on jatkunut vuosikausia.

Jaksetaan vielä valittaa kuinka raskasta on.  Kesäloma 4 vkoa, syysoma 1 vko sekä keväällä 1vko.  Ärsyttävää.