Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä näitä työpaikoillaan palkan edestä makoilevia ?

Vierailija
03.02.2019 |

Ja nyt ei puhuta tästä eduskunnan verorahoilla kustannettujen luksustorkkupeitto-porukasta .

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö töissä?

- joo otin makeat päiväunet siinä torkkujen välissä. Tuli vaan hieman vilu.

Pitäisi työpaikan hommata paksummat torkkupeitot. Onks jo iltapäiväkahveet munkkirinkilöitten kans katettu plaverihuoneeseen? Alko ramaseen.

Vierailija
2/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyntihän on sitä että verorahoilla maksetaan ihmisille leppoisa 7,5 tunnin joutenolo, ehkä pari tuntia aktiivisempaa palaverointia eli munkinsyöntiä ja läpänheittoa. Loppuaika selataan nettiä ja valitetaan. Näin olen kuullut pariltakin naapurilta ja näin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman piikkiin!

Vierailija
4/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yllättynyt miten paljon työssä käyvillä on aikaa surfailla netissä, jaella kissavideoita ym. Luulin, että työelämä on niin hektistä ettei sellaista ehdi tekemään..

Vierailija
5/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Saan jokaisen työpäivän aikana aikaan lämpimän paskan.

Vierailija
6/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan tosta muutama ilmaistyökokeilija-orja tänne jos alkaa duunia pukkaa.

Ihan laillisesti vielä.

Laitetaan me "älkää häiritkö" kyltti oveen tai virastossa punainen "varattu" valo palamaan. Odottakoot, jos on tärkeää asiaa , sanelkoon vastaajaan.

Ettei iltapäivätorkut lounaan jälkeen keskeydy.

Sitä tulee niin ärtyisäksi koko loppupäiväksi sitten ellei saa välillä levätä.

Vierailija
7/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valtion työpaikalla muutama selvästi suojatyöpaikassa oleva. Tuntuu että justiinsa lukea osaavat eikä kukaan edes yritä enää teettää mitään hommia, kun ei siitä kuitenkaan mitään tule. Sitten on vastuullisilla paikoilla muutama jarru jotka jatkuvasti kuittailevat kuinka eivät viitsi, koska ovat niin pian jäämässä eläkkeelle. Ai että korpeaa.

Vierailija
8/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisko joku sanella vastaajaan että ollaan palaverissa neljään saakka, nyt ei oikeen jaksa."

Koska me saadaan  se palkan korotus? Kun ei arvosteta...

Vierailija
9/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laitoshuoltaja. En istu persiilläni koko työpäivää.

Vierailija
10/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olette jonossa, arvioitu jonotusaika on....krooooohh"

Vierailija
11/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laitoshuoltaja. En istu persiilläni koko työpäivää.

Mä olen lakaisinlakaisunkoneenkuljettaja. Minä istun persiilläni koko työpäivän.

Vierailija
12/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurattiin kerran kun yks kaivinkoneenkuljettaja yhellä raksatyömaalla vetäs sellaset reippaat neljän tunnin torkut siellä koneen lasikopperossaan. Per päivä. Oli vedonlyöntiaiheena meillä että ottaaks hää torkut vai räplääkö älykännyään siellä kopperossaan.

Vierailija
13/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutama tyyppi sluibaa kaiket päivät ja juuri he saavat palkankorotuksia. En ymmärrä logiikkaa. Sen sijaan meille naispuolisille valitetaan kaikesta ja suunnilleen raipan kanssa käsketään tehdä enemmän, nopeammin ja paremmin. Sillä aikaa miehet katselevat töissä leffoja ja tekevät noin 30% siitä työmäärästä mitä muut keskimäärin. Jos naispuolinen henkilö erehtyy katsomaan puhelinta työajalla ja jää kiinni, seuraa varoitus huolimatta siitä, kuinka tehokas on ollut. Ei enää ikinä puumanaista esimieheksi kiitos :D 

Vierailija
14/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Saan jokaisen työpäivän aikana aikaan lämpimän paskan.

Oikein lämpimän? Mitä luksusta. Ite oon ulkotöissä ja paskon vaan jääpuikkoja , näin pakkasella.

Vierailija
15/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niitä jotka saa sydänkohtauksen kun ei ehdi hoitaa töidensä lisäksi muidenkin töitä.

Vierailija
16/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiksää ottaa mun asiakkaat, mä käyn päivittääs mun fasea.

Vierailija
17/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi palkka, sen enemmän joudut tekemään.

Vierailija
18/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks eukko käy puolen tunnin välein pokkana tupakkatauoilla ja muun ajan valittaa ja vettuilee muille, kun työt ei tule kunnolla tehtyä.

Vierailija
19/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin 10 vuoden tunnollisen suorittamisen jälkeen ajattelin alkaa vähän löysäämään, ettei polla levähdä totaalisesti. Sori siitä.

Vierailija
20/30 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niitä jotka saa sydänkohtauksen kun ei ehdi hoitaa töidensä lisäksi muidenkin töitä.

Ja just sunkaltaisille painotetaan tulosvastuuta.

Tulos tai ulos.

Kummasti tulee vipinää töppösiin ja sairaanakin juostaan raatamaan kun vihjaistaan yyteistä.