Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämiehekkäin mies, jonka tiedätte?

Vierailija
03.02.2019 |

Täältä ääni Henry Harjusolalle.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola tytöt, hyi!

Vierailija
42/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiehekkäin on lakossa oleva työmies ja epäseksikkäin lakkovahtina seisoskeleva mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiehekkäin on lakossa oleva työmies ja epäseksikkäin lakkovahtina seisoskeleva mies.

Älä nyt, ahtaajathan on ihan alfoja. 

Ainakin omasta mielestään.

Vierailija
44/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni. Vinkui ja nurisi kaikesta kimeällä nenä-äänellä. Pelkäsi kaikkia hyönteisia, ihan hyttysistä alkaen. Sellaisen nähdessään kirkui kimeällä äänellä ja huitoi dramaattisesti käsillään. Mitään uutta ruokaa ei voinut maistaa koska "no hyi en mä tykkää" vaikkei ollut koskaan maistanutkaan. Näitä riittäisi mutta tuossa nyt ärsyttävimmät.

Mulla on ollut myös tälläinen eksä. En edes ole erityisemmin mikään perinteisen maskuliinisten "äijien" perään, joten en koskaan ajatellut että lopettaisin suhdetta kenenkään kanssa, koska ei ole tarpeeksi miehekäs. Eikä esim. vähemmän miehekäs ulkonäkö todellakaan haitannutkaan. Mutta juuri tuo akkamainen vinkuminen kyllä oli liikaa. Pienestäkin kauhea säikähdys ja "huiii" kimeällä äänellä. Pelkäsi tosiaan myös hyönteisiä, esim. saattoi juoksennella pakoon perhosia tai ampiaisia 'huii':ta kiljuen. Ja valitti usein pikkuasioita ja oli oikein diiva. 'Iih, kauhean kuuma, en kestä, voi voi', ja aina oli joku outo olo eikä pystynyt eikä jaksanut oikein mitään mikä vaatisi edes alkeellisinta fyysistä ponnistusta. Alkoi vaan ajan myötä enemmän ja enemmän ärsyttää.

Vierailija
45/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nimenomaan miehekästä on heikompien puolustaminen kuten nämä miehet tekee. Sen sijaan vähäosaisilta varastaminen on epämiehekästä kuten hallituksen miehet ja EK:n sedät tekee.

Vierailija
46/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Todennäköisesti minä itse. En ole tosiaankaan ns. "miehekäs mies", olen lyhyt, lihaksikas muuten kyllä (mutta ns. pienet ja sirot kädet silti), ja olen usein hyvinkin naisellinen ihan harrastuksista ja elämäntavoista lähtien, ja ns. miehiset jutut eivät ole pikkupojasta asti ikinä kiinnostaneet. Monet naiset kyllä pitävät mua mukavana, mutta jotakuinkin kaikkien mielestä epämiehekkäänä.

Mun mies on tuollainen, mutta onkin sitten löytänyt rouvakseen minut, joka taas olen vähän miesmäinen sekä luonteeltani, ulkonäöltäni, että ammatiltani. Hoitsu ja insinööri, mutta niin että mies on hoitsu ja nainen insinööri (DI). Mutta minä pidän miestäni silti äärimmäisen miehekkäänä, koska hän on miehekäs tärkeimmässä: hän on luotettava ja hyvä perheenisä ja aviomies. 325

Vierailija
47/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni. Vinkui ja nurisi kaikesta kimeällä nenä-äänellä. Pelkäsi kaikkia hyönteisia, ihan hyttysistä alkaen. Sellaisen nähdessään kirkui kimeällä äänellä ja huitoi dramaattisesti käsillään. Mitään uutta ruokaa ei voinut maistaa koska "no hyi en mä tykkää" vaikkei ollut koskaan maistanutkaan. Näitä riittäisi mutta tuossa nyt ärsyttävimmät.

Mulla on ollut myös tälläinen eksä. En edes ole erityisemmin mikään perinteisen maskuliinisten "äijien" perään, joten en koskaan ajatellut että lopettaisin suhdetta kenenkään kanssa, koska ei ole tarpeeksi miehekäs. Eikä esim. vähemmän miehekäs ulkonäkö todellakaan haitannutkaan. Mutta juuri tuo akkamainen vinkuminen kyllä oli liikaa. Pienestäkin kauhea säikähdys ja "huiii" kimeällä äänellä. Pelkäsi tosiaan myös hyönteisiä, esim. saattoi juoksennella pakoon perhosia tai ampiaisia 'huii':ta kil

Kerro lisää vinkujasta, hauska.

Vierailija
48/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut myös tälläinen eksä. En edes ole erityisemmin mikään perinteisen maskuliinisten "äijien" perään, joten en koskaan ajatellut että lopettaisin suhdetta kenenkään kanssa, koska ei ole tarpeeksi miehekäs. Eikä esim. vähemmän miehekäs ulkonäkö todellakaan haitannutkaan. Mutta juuri tuo akkamainen vinkuminen kyllä oli liikaa. Pienestäkin kauhea säikähdys ja "huiii" kimeällä äänellä. Pelkäsi tosiaan myös hyönteisiä, esim. saattoi juok

Onko nariseva ääni ja sipsuttaako?

Vierailija
49/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuva sarjapettäjä.

Vierailija
50/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei ota silloin kun haluaa

Vierailija
51/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miesmuusikot nykyään.

Vierailija
52/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkovahti Jape.

Vierailija
53/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäselvyyttä. Wille Rydman. 

Vierailija
54/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Niinistö ja vihreät miehet yleensä

Vierailija
55/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Tosiaan, pienet kädet, eikä juurikaan aggressivinen. Sen verran miestä kyllä, ettei muiden mielipiteet jaksa kiinnostaa.

Vierailija
56/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki transmiehet tietysti kun eivät ole miehiä ollenkaan.

Vierailija
57/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kiuru

Vierailija
58/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= paska ja haju

Vierailija
59/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska humoristinen ketju. Kaikkea ei kannata niin vakavasti ottaa. Elämä on muualla kuin netissä ja somessa. 😉

Vierailija
60/67 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet joilla on aspergerin syndrooma. Säälittäviä introverttejä hissukoita vailla mitään miehisiä mielenkiinnonkohteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä